1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

American Pie 3

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MarcE, 15 aug 2003.

1. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Sean William Scott a.k.a. The Stiffmeister, speelde in:
    -Bulletproof Monk
    -Road Trip
    -Unseen And Explicit
    -Evolution
    -Kung Pow
    -Dude, Where's My Car?
    -Austin Powers
    -Final Destination
    -American Pie
    -Old School -
    American Pie 2
    -Jay And Silent Bob Strike Back

De meeste films hiervan heb ik al gezien want Sean William Scott is echt _O_

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    american pie 1 en 2 zijn wel aardige films, maar niet meer dan dat

als je echt wil lachen moet je de naked gun trilogie huren/kopen, dat zijn echte klassiekers!

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    thanks, ik ga vandaag effe wat filmpies huren 8)

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Helemaal mee eens blokkie. American Pie is ongeveer van hetzelfde niveau als de gemiddelde SBS cliche Amrikaanse comedy. T

he Naked Gun heeft briljante grappen, die op een of andere manier leuk blijven, er zitten zoveel grappen in dat je aan een stuk blijft lachen, en elke keer wel weer iets nieuws vindt. Wel vreemd dat The Naked Gun veel lachwekkender dan films die ook van het lach of ik schiet idee gebruik maken. Zucker en Abrahams hebben iets, wat ik niet echt kan verklaren.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    In deel drie gaan Jim en the bandcamp girly trouwen. Hij wil haar zo'n aanzoek doen in een restaurant begint die michelle hem te sucken onder de tafel. Komt zijn pa er in een keer aan met de ring echt lachuh. It's time for stifler to boom boom with the bridesmates.

Hij wordt echt lauchuh alleen jammer dat er niet veel mensen terugkomen.

Laatst bewerkt: 19 aug 2003
  6. MarcE

MarcE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder zijn mening, maar The Naked Gun kom op man dat is toch nix vergeleken met american pie, the naked gun is allemaal over the top grappen. duidelijk niet mijn stijl.

geef mij maar jokes by the stiffmeister

7. xboxdennis

xboxdennis 1337 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind the Naked Gun niet slecht ofzow maar ik vind American Pie gwoon meer lachuh dan Naked Gun :+

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Naked gun vind ik na 1 keer kijken wel genoeg, maar van american pie heb ik dat echt niet!!

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ja,ieder zijn mening, de mijne:

Naked Gun: Een en al slim in elkaar zittende grappen, die in zo'n rap tempo elkaar opvolgen dat je wel moet lachen.

American pie: Seks, plas en poep grappen waarvan we ze in porky's al beter gezien hebben. Alleen leuk voor pubers.

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    mijn mening,

Naked Gun: droge, ontiegelijk flauwe humor die 1 keer grappig is, maar vaker ook niet

American Pie:
    Seks, plas en poep grappen waarvan we ze in porky's al beter gezien hebben. Alleen leuk voor pubers.
    (gekopieerd van TheWalrus ;) )

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    En laat ik nou net een puber zijn :)

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Die theorie klopt voor zover niet dat ik geen puber meer ben en de films toch wel te pruimen vind. We hoeven niet net te doen alsof het meesterwerkjes zijn, maar voor simpel licht vermaak is het toch prima te pruimen.

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    american pie 1 was wel aardig om 1 keer te zien, 2de keer al niet meer zo leuk

deel 2 was helemaal simpel, stiffmeister is opzich wel droog, maar het niveau is wel erg simpel...

bij films als naked gun en hot shots zijn de grappen veel beter, en ze zijn nu nog steeds leuk!
    vanavond komt toevallig naked gun op tv, allemaal kijken dus :D

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga hem kijken ja... simpele humor, maar desalniettemin leuke humor...

/edit: hij krijgt maar een 6,2 :'-(

Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
  16. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    wat is er mis met IMDB... toch een professionelere site iig dan die rottentomatoes...

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Mmmm, vind ik zeker niet. Er zitten meer professionals op rottentomatoes. De forums zijn véél interessanter en diepgaander. Daarentegen doet IMDB zijn naam wel eer aan door de meest uitgebreide filmdatabase te zijn.

18. MarcE

MarcE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je een film leuk vind of niet is toch gewoon puur persoonlijk??? Als er een slechte review staat over american pie 3 dan ga ik er toch gwoon heen omdat het gewoon een toppertje wordt:9

19. MarcE

MarcE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al meer info aangezien hij deze week in de bios is??

20. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem hier liggen en kan je zeggen hij is de moeite waard :+ Goed voor een mens beetje lachen ;)

Deel Deze Pagina