1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amerika waarschuwt nederland voor aanslag

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door svennies, 7 aug 2005.

1. Smankiy

Smankiy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige is wat de terroristen willen is dat de europeanen niet meer met amerika samenwerkt en dat alle troepen uit hun landen worden teruggetrokken

2. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    En meer.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik had ergens gehoord/gelezen, dat ze ook wouden dat wij ons moeten bekeren tot Allah en dus de Islam. Want alle andere geloven zijn slecht, en niet gelovige ook. *zucht...zielig gewoon, het lijkt wel een soort van Jehova getuigen die je een geloof willen opdringen... :{

4. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn echter alleen de Extremisten die dit op een geweldadige manier doen en dan noemen ze het als excuus een 'Heilige Oorlog'. :{

5. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop 't niet, moet zo naar A'dam CS :eek:. Op dit soort momenten wil je dan best in een boerengat wonen :9.

6. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik geloof er geen woord van. Als nederland gevaar zou lopen zouden ze dat niet zo in het nieuws gooie.De US heeft zich zelf ,Spanje en GB niet kunnen beschermen.En nu moeten wij weer als een schoothond moeten luister naar President flappie?Ik zeg laat Ned lekker hun eigen ding doen.Als Jp niet zo dom was geweest om"We geven morele ondersteuning maar wel miltaire ondersteuning" te geven, waren we nu helemaal niet in gevaar geweest.Hoor jij iets van terrorisme in luxenbrug? Nee tuurlijk niet omdat hun zo slim waren om niet het braafste jongentje van de klas te spelen...

7. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    nee precies, als je een stel jongens iemand in elkaar ziet slaan doe je ook nix, stel je voor dat ze achter jou aan komen, nee laat hun maar lekker zelf hun problemen op lossen

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Yups dat is een goed excuus :+ ...slim die gasten.. "geef het dingetje maar een naampje, en w_allah je hebt een excuus" ..als het op die manier moet is werkelijk het end...zoek.

edit: miste het woord zoek...nog...

Laatst bewerkt: 7 aug 2005
  9. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nee zo moet je het nou ook weer niet zien...Maar de US is een supermacht.Ze hadden dit toch lekker zelf op kunnen lossen.Je gaat toch niet een man van 2 bij 2 meter niet helpen als 2 mensen hem met blote handen aanvallen?

10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat er gewoon om aan welke kant je staat, als je uit angst al niet bij de "good guys" gaat staan dan hebben die terroristen toch weer wat gewonnen.

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    goed zijn we het daar over eens ;) (heb trouwens nooit iets gezegt over zijn iq)Op economisch vlak zal der een hele nieuwe regering moeten komen maar das een andere discussie.

Tjah het is een oorlog die ze nooit hadden moeten beginnen en die nederland nooit had moeten ondersteunen.Het nadeel (een slime strategische zet) is dat Amerika de landen voor een blok heeft gezet : "if youre with us youre against us" .De europese/wereld economie is voor een groot deel afhankelijk van amerika kortom uit alleen al economisch standpunt is het al dom "tegen" te zijn. (door de bovengenoemde uitspraak zet je het woord "neutraal" compleet buitenspel)En dan worden de politieke belangen nog buitenspel gelaten.

12. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Tuurlijk loopt Nederland gevaar. maar ik ga nou niet lopen paniekeren. Denk ook niet dat 'we' het ecgt tegen kunnen gaan. Schiphol e.d. worden natuurlijk extra beveiligd. Ben benieuwd of dat wat uitmaakt.

13. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amerika wil gewoon dat alle landen angst hebben voor de "vele" terroristen zodat zij het volk kunnen beheersen. Als het volk bang is zal het natuurlijk ook sneller iets aannemen van de regering, zoals de indentificatieplicht. Eerst wilde niemand het omdat het onze privacy zou schenden en nu hebben veel mensen zich zo bang laten maken dat we nu toch die indentificatieplicht hebben. Ik maak me totaal geen zorgen voor terroritische aanslagen, het is niet alsof terrorisme iets nieuws is en het zal toch nooit weggaan!!

14. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amerika zij ook dat er kernbommen in Irak waren ;) maar ik denk dat je er tog rekening mee moet houden eeen gozer die werd aangetroffen op straan met gelade machinegeweer en lijstje van bn'ers is nie niks. Maar als er iemand is die neer moeten gaan in plaats van onschuldige mensen zijn het de mensen die dit op hun hals hebben gehaald dus blair bush en JP enz

15. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    denk eerder aan Rotterdam als havenstad, zouden ze nogal wat meer schade aanrichten, Amsterdam is een leuke trekpleister, maar via Rotterdam komen een hoop centen en belangrijke zooi binnen. (Amsterdam ook wel, maar dan zouden ze het op schiphol moeten doen, niet in de stad en ik denk dat ze schiphol liever heel laten)

16. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    W_allah _O_ ...

Maar die lui maken er een heilige oorlog van terwijl dat helemaal niet zo is. In de Koran trouwens ook dat Allah het niet goed vindt dat een Moslim een Non-Moslim met opzet dood. Dan komt deze Moslim in de 'Hel'.

Btw: Ik ben geen Moslim...

*Woont in boerengat. :p

Ik denk dat je het nog even moet overwegen... ;)

17. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Of juist niet. Schiphol = veel mensen. En in een haven zijn nog lang niet zoveel mensen als bij een voetbal wedstrijd of zoiets. Het gaat niet om het geld maar om de mensen levens. Aanslag tijdens een voetbal wedstrijd van het 'Joodse' Ajax. Waarom niet? Ze zoeken een plaats waar zo veel mogelijk ondschuldige mensen omkomen.

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja kerel , dit was bij ons nieuws , en stond op de eerste bladzijde in de krant zie mijn bronvermelding op de eerste pagina , en dat dit bij jullie niet in het nieuws of in de krant gestaan heeft kan ik best aannemen.
    Feit is en blijft wel dat je tussen 15 augustus en 15 september best de regio amsterdam en vooral in de rest van de grote nederlandse steden zoveel mogelijk het gebruik van openbaar vervoer tot het minimum beperkt.
    Hoogstwaarschijnlijk zal er niets gebeuren , maar je kan nooit zeker zijn , en moet je daarom alle risico's uit de weg proberen te gaan.

19. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of er al iets is gepost van wat ik nu ga zeggen dus ga niet meteen afkraken AUB

die moslim terroristen leven volgens de koran, in de koran staat dat je geen andere mensen mag vermoorden. maar die extremisten denken dat deze regel alleen voor andere moslims geld en dus niet voor de ongelovige of in bepaalde omstandigheden voor vrouwen (eerwraak anyone?).
    dus als ze in amsterdam ofso een aanslag plegen is de kans groot dat ze ook een andere moslim meenemen, en in dat geval worden ze niet beloond door Allah. daarom denk ik niet dat er in Nederland een aanslag zal worden gepleegd. (misschien ooit tijdens de gayparade maar dat komt dan wel weer)

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    je maakt 1 denkfout : een extremist gebruikt de islam als excuus.Aangezien rikkel in verschillende voorgaande topics al heeft aangegeven wat er eigenlijk staat in de koran.Om nog een voorbeeld te geven : in irak worden der iedere dag wel een stuk of 2 aanslagen gepleegd, het grootste percentage van de slachtoffers zijn gewoon iraakse mensen.Het gevaar in geloven als de islam (en het zelfde geld voor het christendom) is de vrije interpetatie die iedereen heeft van het boek.

Deel Deze Pagina