Amerikaanse Oostkust zonder stroom

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daanos, 14 aug 2003.

1. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Khoop het voor ze!

als ze nu iets flikken op straat vegen ze echt iedereen uit ofzo!

maajrah zal tog niet zover gaan!

(stiekem ergens zou ik het wel dik sensationeel vinden ofzo)!

2. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    kan je leuk achter je tv zitten lekker kijken maar nie leuk voor die mensen zelf

3. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n vermoeden dat dit nou gewoon een fout van de amerikanen zelf is maarja laten we eerst maar ff afwachten!!!

4. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd. Gewoon een "foutje" je. Wel een groot foutje maarja kan gebeuren.

Maar waarom gaan al die mensen nu een wandeling maken? Of zijn ze opweg naar ergens? (ik heb net me tv pas aangezet).

5. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is alweer gefixed in sommige steden volgens mij. Ze vermoeden dat er ergens bliksem in een centrale is ingeslagen ofzoiets:{

6. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar als 'terroristen' gister iets uit haddden willen halen. Was het heeeel makkelijk geweest door de domheid van de Amerikanen:allemaal de straat oprennen. Ja dan wordt het wel heeeel makkelijk8)8)

7. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien had iemand wel koffie gemorst over de apparatuur. :D

8. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Nee juist niet zeggen ze, het was wat zei noemen een ''technical problem'' overbalasting denk ik. Over hoe dat kan gebeuren moest jezelf maar op het internet opzoeken :+ ! En is geen geintje zeiden ze echt ...

9. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie (Spanje) en las het in de krant die ze uitdelen in het vliegtuig...
    De tv heb ik nog niet aangehad, dus de beelden heb ik niet gezien.
    Ik heb ongeveer 6 jaar voor het NUON gewerkt en momenteel werk ik al 2 jaar bij een aannemer die het meeste werk verricht voor NUON...
    Dat zijn dus klussen aan het laagspanningsnet (kabels in de grond) en ook hoogspanning (10.000 volt installaties in centrales en onderstations).
    Wat ik heb begrepen uit de krant is dat grote delen van het elektriciteitsnet in de U.S. sterk veroudert is en dat het daarom helemaal is fout gelopen...
    Dat kan kloppen, aangezien het mijn dagelijkse werk is let ik op die dingen...vooral in het buitenland;)
    Meestal zeggen ze : ''zolang het spul goed werkt, hoeven we er niet aan te sleutelen...''
    Normaal gesproken als een bepaalde belangrijke hoogspanningskabel/installatie beschadigd raakt of overbelast, nemen ze die over met een andere bestaande kabel/installatie...
    Maarja...als die andere dan ook in slechte staat zijn gaat het natuurlijk ook fout...resultaat is dan paniek8)
    Vooral met extreem warm weer kan het heel snel fout gaan.
    Gelukkig is in ons kikkerlandje het net ''up-to-date''...tenminste...in de meeste gevallen.
    Er treden toch regelmatig storingen op maar daar merk je meestal niets van, ook daar is de reden 9 van de 10 keer simpelweg ouderdom van kabels en verbindingslassen.
    Ik denk persoonlijk dat ze in de U.S. inderdaad een oud net hebben dat z'n beste tijd heeft gehad, terroristen hebben het op mensenlevens voorzien en niet op centrales...kijk maar naar 11 sept.

Een geheimpje uit ons eigen land : Waarom is er zoveel shit met de Nederlandse spoorwegen ? (storingen...vertragingen..etc.etc.)
    Antwoord : Achterstallig onderhoud...het werkt al jaren goed dus waarom zouden we er werk aan verrichten
    8)
    En nu worden ze overspoelt met problemen...dom,dom,dom:+

Deel Deze Pagina