1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amstel cup Finale 18.00 uur

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 23 mei 2004.

1. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    FORZA UTREGGGG!!!!!!!!!!

Alleen jammer dat onze trein weer helemaal om moest rijden... :mad:

2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Was wel aardig dat ze de bal teruggaven nadat twente hem had uitgespeeld.

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja maja da's Utrecht :confused:
    En dan Heubach rood? waarom? ach ja Luige was scheits dus het was weer es een Luige Show :mad:

4. mars15

mars15 Guest

haha niet gezien :confused: :+

5. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :p

Achja, Twente is ook niet altijd braaf geweest. Kijk maar naar die goal tegen Ajax 2, waar eigenlijk een ingooi genomen moest worden werd er een hoekschop genomen. Maarja, dat is Twente... :confused:

Heubach? Als je zag hoe hij het duel aan ging was het meer dan terecht... 8)

Laatst bewerkt: 24 mei 2004
  6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ach nee man, een beetje fel mag je in NL niet zijn want je krijgt meteen een kaart.
    Vond je die kaart voor De Jong terecht? :)

7. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ach nee man, een beetje fel mag je in NL niet zijn want je krijgt meteen een kaart.
    Vond je die kaart voor De Jong terecht? :)

Edit// Dubbel post :confused:

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Die kaart van de jong was niet terecht. Ik heb die luinge nog niet vaak zien fluiten ( in Deventer ) dus veel weet ik niet van hem alleen dat ie niet kan fluiten.

Met dat balletje uit tikken.... Het was meer perongeluk dat die bal uit ging want hij kon hem tog niet meer binnenhouden ( was slechte aanname ) dus tja...

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, en dan vind ik het meer dan triest om zo te reageren als Utrecht scoort. Rood was meer dan terecht!

10. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, want op het moment dat hij voor de bal ging was de bal gepaast. Ik zie dit de Jong altijd doen en altijd heeft hij een goede timing. EN als ik nou er naast zit, hoeft hij de Jong niet meteen een gele kaart geven. *)

En nog over die rode kaart van Heubach;
    ik zag duidelijk dat hij heel hard van achteren kwan aangerent en eigenlijk alleen maar intentie had voor de speler. :)

Laatst bewerkt: 24 mei 2004
  11. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ff op het forum van www.vi.nl gekeken over de finale en heb er een hele goede post van gevonden;

Laatst bewerkt: 25 mei 2004
  12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    En weet je wie die ingooi in de 1e helft niet teruggooide naar Utrecht ?

Juist... Heubach... :D

13. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kunnen ze in ieder geval niet meer klagen over die verloren finale tegen Ajax.

Gefeliciteerd!

14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Tuurlijk kunnen we wel klagen over die finale tegen Ajax! Als die grensrechter geen poep in zijn ogen had, hadden we vier (4!) bekers gehad!

;)

15. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Wamberto zie je ook zo over het hoofd, ik neem het hem niet kwalijk. :)

16. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Maybe een beetje late post maar ik vond het maar een bar slechte wedstrijd. Zat aan de Twente kant - was daarom ook voor Twente - waar de sfeer er dan wel goed in zat, maar de voetballers hadden er duidelijk niet zoveel zin in. De hele wedstrijd was echt bagger, van beide kanten. Het had even goed 1-0 voor Twente kunnen worden, al moet ik zeggen dat dat doelpunt van v/d Berg wel geweldig was. Daarna weer naar huis met de bus, kom je van die figuren in auto's van Utrecht tegen die allemaal geweldige gebaren naar ons maken en blij met hun vlaggetjes zwaaien...

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat FC Utrecht gaat winnen ... :D

Deel Deze Pagina