Ja maja da's Utrecht En dan Heubach rood? waarom? ach ja Luige was scheits dus het was weer es een Luige Show
Achja, Twente is ook niet altijd braaf geweest. Kijk maar naar die goal tegen Ajax 2, waar eigenlijk een ingooi genomen moest worden werd er een hoekschop genomen. Maarja, dat is Twente... Heubach? Als je zag hoe hij het duel aan ging was het meer dan terecht...
Ach nee man, een beetje fel mag je in NL niet zijn want je krijgt meteen een kaart. Vond je die kaart voor De Jong terecht?
Ach nee man, een beetje fel mag je in NL niet zijn want je krijgt meteen een kaart. Vond je die kaart voor De Jong terecht? Edit// Dubbel post
Die kaart van de jong was niet terecht. Ik heb die luinge nog niet vaak zien fluiten ( in Deventer ) dus veel weet ik niet van hem alleen dat ie niet kan fluiten. Met dat balletje uit tikken.... Het was meer perongeluk dat die bal uit ging want hij kon hem tog niet meer binnenhouden ( was slechte aanname ) dus tja...
Precies, en dan vind ik het meer dan triest om zo te reageren als Utrecht scoort. Rood was meer dan terecht!
Nee, want op het moment dat hij voor de bal ging was de bal gepaast. Ik zie dit de Jong altijd doen en altijd heeft hij een goede timing. EN als ik nou er naast zit, hoeft hij de Jong niet meteen een gele kaart geven. *) En nog over die rode kaart van Heubach; ik zag duidelijk dat hij heel hard van achteren kwan aangerent en eigenlijk alleen maar intentie had voor de speler.
Ik heb ff op het forum van www.vi.nl gekeken over de finale en heb er een hele goede post van gevonden;
Tuurlijk kunnen we wel klagen over die finale tegen Ajax! Als die grensrechter geen poep in zijn ogen had, hadden we vier (4!) bekers gehad!
Maybe een beetje late post maar ik vond het maar een bar slechte wedstrijd. Zat aan de Twente kant - was daarom ook voor Twente - waar de sfeer er dan wel goed in zat, maar de voetballers hadden er duidelijk niet zoveel zin in. De hele wedstrijd was echt bagger, van beide kanten. Het had even goed 1-0 voor Twente kunnen worden, al moet ik zeggen dat dat doelpunt van v/d Berg wel geweldig was. Daarna weer naar huis met de bus, kom je van die figuren in auto's van Utrecht tegen die allemaal geweldige gebaren naar ons maken en blij met hun vlaggetjes zwaaien...