1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huil huil huil huil, het zit jullie niet mee he!
    Om maar te beginnen voeg ik nog iets aan vorig jaar toe; Ajax had eerder die wedstrijd een overduidelijke penalty moeten krijgen, wat het niet kreeg, terwijl de penalty van Utrecht onterecht was, maar daar hoor je het sensatie geile SBS 6/ Utrecht aanhang niet over.
    Ten tweede verdiende Ajax die wedstrijd te winnen omdat ze gewoon beter waren, wat van Feyenoord niet te zegen is.
    Verliezen met 4-1 is gewoon je eigen domme fout, een top(?)club als Feyenoord mag dat gewoon niet gebeuren, hadden ze maar met wat meer lef moeten spelen, eigen schuld dikke bult.
    Maar ik vind het echt zielig dat de Feyenoorders constant zitten te huilen dat het een groot complot is en iedereen tegen ze is, zet die rood-witte bril toch eens af!.
    Verder heb ik niet veel meer te zeggen behalve mijn felicitaties voor FC Utrecht.

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Iedereen die de competitie echt gevolgd heeft, weet dat de heer Bossen Feyenoord dit seizoen meerdere malen genaaid heeft(bijvoorbeeld tegen de Graafschap: geen pingel, wel 2 rode kaarten). En ik ben en blijf supporter en mag daarop de "oneerlijke" aspecten wel benadrukken, vind ik.

En natuurlijk komt het flauw over, en was de overwinning van Utrecht verdiend, alleen de wijze hoe het ging was net iets te erg.
    Feyenoord had niet verdiend om te winnen, maar 3-2 had een realistischer uitslag geweest. En ik vind dit geen "rood-witte bril" mening...

3. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    ow, gaan we daarover beginnen? Dan kan ik alle momenten waarbij NAC genaaid is (WAT MOEST NAC IN GODSNAAM DOEN OM EEN PINGEL TE KRIJGEN??) niet eens meer bijhouden... Kun je Feyenoord - NAC nog herinneren? Handsbal anyone? Enneh, die twee penaltys tegen bij RKC... en de handsbal in de laatste minuut bij psv toen die bal richting net vloog... het schandelijke spel van de Graafschap in Doetinchem toen ze uiteindelijk nog wonnen ook... Haverkort die bij Utrecht-thuis zelfs volgens de commentator van de NOS van Utrecht-symphatie viel te betichten.....pfffffffffffffffffffffffff ik kan nog wel uren zo doorgaan...

4. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eerder zielig hoe jullie allemaal met een anti-Feyenoord bril hebben zitten kijken zeg. De competitie boeit helemaal niks, maar Feyenoord is niet echt postief beoordeelt door de scheids. Bovendien, de zogenaamde pingel voor Utrecht was buiten de 16.

Ik vond Utrecht trouwens niet echt beter spelen dan Feyenoord, maarja :{.

5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet zeker dat elke supporter van een club hier wel minstens 10 momenten op kan noemen, waar "zijn" club in zijn ogen een keer genaaid is door de scheidsrechter. Af en toe zal zo'n foute beslissing cruciaal zijn. Deze wedstrijd was dit naar mijn mening niet het geval.
    De 1-0 viel op een voor Feyenoord heel vervelend moment, vlak voor rust. Als het dan na rust vrij snel 2-0 en 3-0 wordt dan is de wedstrijd toch eigenlijk al gespeeld en denk ik niet dat je de scheids de schuld mag geven.
    Dat is een beetje de "Van Persie" mentaliteit: Nooit eens toegeven dat je het zelf niet goed hebt gedaan, maar altijd zoeken naar excuses om anderen de schuld te geven.
    Wat een misselijk ventje is dat zeg, maar goed das een ander onderwerp.

6. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk voor utrecht.
    Ondanks de finaciele problemen toch nog een grote prijs pakken. Is een goede stimulans, ook voor de vw balans

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Al die jankerds over de scheids, hij was slecht ja, maar hij floot voor beide teams kut !

Utreg verdiend gewonnen, wat een feest gister, en vanavond gewoon weer !

Beste weekend uit mijn leven !!!!!!!!!

8. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een gezeur over die scheidsrechter. Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien, en daar zaten idd twee fouten in van de scheids, Bombarda had een penalty moeten krijgen en van Hooijdonk had rood moeten krijgen.

Maar als je met 4-1 verliest, dan komt dat niet door de scheids. Maar dan heb je zelf gewoon een zwakke wedstrijd gespeeld, dat het met de scheids dan ook nog tegen zit kan gebeuren. Maar de schuld ligt bij jezelf.

En de scheidrechters zijn echt niet anti-feyenoord hoor, zoals hieronder geinsinueerd werd. Die proberen hun werk gewoon zo oprecht mogelijk te doen. En dan kan het gebeuren dat ze fouten maken. Deze fouten zullen grotendeels verdwijnen als de FIFA nou eindelijk eens elektronische hulpmiddelen toestaat.

9. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat om het meeste doelpunten, niet om de wedstrijd en de scheidsrechter buigt ook geen 4-1 om in een 4-5 of zo. Ik zit ook nie te zeiken dat feyenoord altijd in de blessuretijd scoort, ze scoren em wel of het nou in de 1e of in de 93e minuut is. sommige dingen zijn gwoon nie te verklaren.
    (psv altijd bij beste 3 in competitie maar in europa nooit iets)
    (ajax in 2 jaar van 6e plek ofzo in competitie naar 1/4 finale chamionsleage)

10. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    Ronald je broer is kampioen :p

Neej, FC Utreg heeft verdient gewonnen.

11. masterape

masterape Guest

Je bent erg gefrustreerd als je dit lult. Utrecht heeft terecht gewonnen. En van Hooijdonk hadf ook rood kunnen hebben dus niet zeuren. De scheids deed dat alleen niet omdat hij anders heel de kuip op zich af kreeg.

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toch is Feyenoord een pingel onthouden, en is de rooie kaart voor Bosvelt onterect. Pierre had idd rood moeten hebben, maar toch, de scheids floot alles behalve in het voordeel van Feyenoord...
    |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:-|:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:-

13. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Utrecht is ook een pingel onthouden, en Kuijt had zo in ze uppie richting Lodewijks kunnen lopen als er niet onterecht gevlagd was voor buitenspel.

En een scheids duwen is altijd rood

14. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    sorry hoor! Verder nix tegen Roda, maar ik vind t wel heel errug leuk voor de Brazzen! :D

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was echt geen pingel, was buiten de 16... :confused:.

Bovendien heeft Utrecht ook een buitenspel doelpunt gemaakt :{.

17. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Was idd buiten de 16, Maar dan wel minimaal een rode kaart!

18. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Was tot 2 keer toe randje buitenspel, en dat is al jaren voordeel voor de aanvaller...

19. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    het maakt NIETS uit. FC Utrecht domineerde en Feyenoord niet. De terechte winnaar lijkt me duidelijk, ondanks buitenspel/penalty's.

20. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ja Utrecht heeft terecht gewonnen!!

En nou voor iedereen die vind dat het de schuld van de scheidsrechter was het volgende.

Het is al jarenlang overduidelijk dat "De grote drie" een voorkeursbehandeling genieten ten opzichte van de rest van de teams in de competitie.

Straffen van feyenoorders die worden kwijtgescholden terwijl een speler van RKC voor hetzelfde vergrijp 4 wedstrijden krijgt.

Spelers zoals van Bommel en Robben die hun schwalbes 90% van de tijd beloont zien worden met een strafschop, terwijl een ander gelijk rood krijgt.

Lurling die tijdens de wedstrijd Jevric zonder aanleiding schopt, geen rood krijgt en in de blessuretijd de winnende treffer maakt.
    Opvallend dat Jevric enkele weken later gelijk rood krijgt voor een soortgelijke overtreding.

Deel Deze Pagina