1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Andre Hazes Overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Volkoren, 23 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    R.I.P ik hoorde het.

    Jammer, maar hij heeft een mooi leven gehad.

    Mijn aandelen Heiniken zijn gedaald :'-(
     
  2. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    R.I.P

    Jammer hij had echt hele mooie leidjes gemaakt.
     
  3. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja kep ook gehoord dat heiniken nu bijna falliet is he!

    In iedergeval jammer dat hazes er niet meer is
     
  4. Deen

    Deen Commin @ yah !

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    rest in peace A. Hazes O-) - ik heb wel respect voor hem, maar blijft die reclame nu wel van verkade koekjes waarin hij zijn koekje in zijn bier doopt want die is echt dope! ik mag het hopen, anders ga ik verkade ff een brief schrijven. :p
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    stoer :confused: |:-
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Tja ik ben ook geen fan van de man, ik vond hem tijden niet leuk meer door zijn drankgebruik en gedrag. niet dat ie dan dood hoeft, maar dan heb je het toch ook wel een beetje aan jezelf te danken.

    Jammer voor de Nederlandse volksmuziek though, Hazes was de personificatie hiervan. R.i.p.
     
  7. Deen

    Deen Commin @ yah !

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    jongen dat jij nu diep betreurd thuis voor de buis zit en je hele dag schenkt aan het nieuws om de laatste updates te vinden over zijn dood en wat er nu volgt. Owja niet de kleenex doos te vergeten. Snap je het niet als er ook nog wat anders word gepost dan ik vond het zo mooi en ik vond het zo'n goeie gozer. |:- *Sigh* sommige mensen *Sigh* |:-
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens ingewijden was het een man die voor miljoenen mensen emoties kon vertalen in zijn nummers.

    Volgens diezelfde ingewijden was het ook iemand die moeilijk met zijn eigen emoties om kon gaan.

    Een fan was ik niet, maar ik heb wel een heleboel mooie en gezellige momenten gekend met zijn muziek.
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    R.I.P. Man ik hoorde het 12.00 uur en het was echt onverwachts dat ie zomaar dood ging niet dat ik een fan van hem ben maar het was wel schrikken.
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wens de familie en vrienden sterkte. Zelf kende ik hem niet zo goed.
     
  11. Koen - Xbox

    Koen - Xbox Let's play!

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    R.I.P Andre!

    Maar een ding snap ik niet. Hij had suikerziekte en zat heel de dag aan het bier. Maar die twee in combinatie gaan niet als je veel drinkt. (Ik weet dat omdat ik zelf ook suikerziekte heb jammer genoeg :mad:) Als je veel drinkt gaat het ook niet goed met je.

    Maar jammer van zo'n man die nog heel veel had kunnen en moeten doen eigenlijk.

    Wens de familie veel sterkte toe.
     
  12. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    *proest*

    Ja hoor. En een drugsverslaafde houdt wel van een blowtje op zijn tijd? Die man was een alcoholist, dus zo vreemd is het niet dat hij dood is.
     
  13. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, ik las elders dat Verkade probeert de reclame nog voor vanavond van de buis te halen. Of de scene met Hazes eruit te halen.
     
  14. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Vanmorgen kreeg op op het RTL nieuws te horen dat hij in het ziekenhuis lag door iets aan zijn longen oid? Ze zeiden ook dat sommige mensen al geschreven hadden dat hij was overleden maar dat was niet zo (beweerden ze) ze gaven ook niet aand at het om een sterfgeval ging dus ik dacht: ach komt wel goed.

    Ik kom om 12 uur effe wat boeken thuisleggen en hoorde het opeens van mijn vader. Ik was toch wel geschokt. Vind het zeer treurig. Deels eigen schuld door zijn koppigheid e.d. maar dit wens je niemand. Veel te vroeg gestorver

    R.I.P. Dré :'-(
     
  16. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik had niks met Hazes, maar ik vind het erg jammer dat hij dood is.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kan er zeker niet wakker om liggen. R.I.P Andre!
    (denk dat de bierproducenten er wel wakker om liggen 8))
     
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer was leuk geweest als hij er bij was bij het WK voor de oranje feel.
     
  19. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/

    Wel jammer though...
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Lang geleden heeft hij een brief geschreven aan zn moeder die in de hemel is... Vind ik een mooi nummer. Nu kan hij haar die brief zelf overhandigen...

    R.I.P. mister blues
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina