1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Andre Hazes Overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Volkoren, 23 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Jezus wat mooi daar in de ArenA :eek: :)
    Geen enkele andere Nederlandse artiest krijgt die ArenA vol..
     
  2. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer indrukwekkend daar in de Arena.
     
  3. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het indrukwekkend, maar van de andere kant ook heel erg zielig....

    .... dat die mensen geen 2 minuten hun KOP konden houden!!!
     
  4. XeoN

    XeoN Guest

    Zoiets gebeurt nooit meer in Nederland.
    Voor een zanger althans.
    heb echt met open mond zitten te kijken.
    Schitterend, maar ook erg droevig...
    Niet iedereen was fan van hem, maar de meesten konnen zijn liedjes wel meebrullen.

    Kortom : André, rust in vrede. :)
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Erg indrukwekkend ja
     
  6. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Kippenvel...ik had dan wel niets met die man en z'n liederen. Maar toch deed het me iets, het nieuws van zijn overlijden, en de manier waarop het volk zo afscheid van hem kon nemen. Alles was er imo perfect aan. Wat een organistatie moet daar wel niet achter hebben gezeten in zo'n korte tijd..._O_

    Vergelijk het eens met de weken aan organisatie voor een begrafenis van een lid van het Koninklijk Huis (ja ik woon in Delft dus ik heb het twee keer mogen meemaken)...dit is zo veel beter én indrukwekkender. Mij rest alleen nog te zeggen, Andre, Rest In Peace.
     
  7. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik snap die familie van hem echt niet. Wie laat zijn man nou eren in een stadion met 50.000 man. Dan verlies je toch respect ofzo? Waarom zou je zoiets doen? Ik heb het niet gekeken, ben geen fan van hem en hoef zijn muziek al helemaal niet aan te horen. Maar alsje dan mensen hoort praten van: "het was altijd zo leuk op zijn muziek meezingen". 1) Die muziek heeft hij (hoogstwaarschijnlijk) niet geschreven 2) Je kan nogsteeds meezingen op zijn muziek.

    Ik snap het gewoon niet, eerst hoorde je altijd iedereen over hem praten van alcoholist enzo, en nu die dood is is het ineens een fantastisch persoon dat dit en dat gedaan heeft. Lijkt imo erg veel op Pim Fortuyn, die is dan welliswaar vermoord, maar alle mensen die eerst tegen hem waren vonden het ineens verschrikkelijk.

    De commercie wint het weer, vraag me af wat zijn familie hiervoor heeft gekregen....:{
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Aangezien de crematie in besloten kring is wilde zijn familie op deze manier fans de gelegenheid geven om, op hun manier, afscheid te nemen van Hazes.

    De grootste wens van Hazes was om nog 1 keer de Arena vol te krijgen, dat is hem gelukt.

    Zijn andere wens was om ooit nog eens een nummer 1 hit te scoren, ik denk dat dat ook nog gaat gebeuren.

    Ik was geen fan, ik ben nooit bij een concert van hem geweest, maar ik heb gelachen en gejankt bij zijn muziek dus mijn respect heeft hij.
     
  9. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar waarom scoort hij nou een nummer 1 hit? Niet omdat ie zo mooi en goed kan zingen, nee omdat ie vorige week overleden is en omdat iedereen hem nu ineens geweldig vind...
    [​IMG]
     
  10. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Blokkie15, Volgens mij heeft ie wel bijna alle nummers zelf geschreven.
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ff serieus, kan je dat plaatje weghalen, ik word daar echt misselijk van :{
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet wat iedereen nou zo geweldig vind aan die André Hazes... tis ook maar een mens, en dan ook nog eens iemand die zich klem zuipt en (daardoor) veel en veel te vet is. Hij heeft het toch zekers aan zichzelf te danken dat hij der nu nie meer is. Neemt natuurlijk niet weg dat het triest is voor zijn familie, maar ik lig er niet wakker van.
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    En hetzelfde kan je over bijv. tupac zeggen, die heeft ook het noodlot over zichzelf afgeroepen.

    Smaken verschillen gelukkig, de 1 houd van Hazes de ander van Tupac.
     
  14. 60 Yen

    60 Yen Monetary Disaster

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin. Hoezee is niet een NSB opmerking. Het is alleen wel gebruikt door de NSB. Beetje kinderachtig.

    Hetzelfde hoorde ik een keer ook over het hakenkruis. Er was een tempel met een hakenkruis teken, direct klasgenootjes: OMG! WTF!!!11!!! Si teh Nazi's!!!!11!!! De Romeinen hadden ook hakenkruizen, Big Deal, het komt geloof ik uit India en het staat voor geluk. Jammergenoeg staat het nu voor een slecht rijk.
     
  15. 60 Yen

    60 Yen Monetary Disaster

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het plaatje wel grappig. Ik word echt kotsmisselijk van al dat hypocriete/neppe gezeik. 'Ik kende hem, hij was een goede jongen' , 'Ja ik heb wel eens met een gesproken, goeie kerel' '*Snik* We houden van je André *snik*' , 'Wat een verlies voor de muziekwereld' , 'Hij was de beste *snik*' etc. etc. Oh nee, hij is dood. Maar maak er nou geen cultstatus van jongens, nuchter blijven is ook een kunst. Ik word echt kotsmisselijk van dat ophemelen.
     
  16. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niks met Andre en zijn muziek hebt of het allemaal hypocriete/neppe gezeik vindt, blijf dan ook a.u.b. weg uit deze thread.
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Correctie, Hazes schreef alle teksten zelf, maar vaak gebruikt hij muziek van anderen.
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    NSB is HOUZEEE.... maar goed....
     
  19. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, maar het gaat bij Andre toch om de teksten.
     
  20. 60 Yen

    60 Yen Monetary Disaster

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik geloof dat je het ook wel in oudere teksten kan vinden. Daar hebben ze het geloof ik van gejat, want het was een nationalistische uitroep. Of ben ik nu in de war. @ Vinnie. Dat zou ik ook graag willen. Maar omdat ik verdomme ook al dood gegooid word met André Hazes door de TV, Krant en weet ik het niet, kan ik dit mooi als uitlaatklep gebruiken!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina