1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Andre Hazes Overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Volkoren, 23 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    @60 Yen. Open dan een uitlaatklep thread en ga niet hiet lopen zeiken. Ik heb persoonlijk ook niks met Andre Hazes, maar heb wel respect voor hem en dat heb ik altijd al gehad. _0/

2. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel respect voor André Hazes, maar ik vind de hele commotie ronduit irritant. Ik bedoel, vakking 5 avonden achter elkaar krijg je op elk journaal André Hazes te horen. Dat het RTL of SBS6 journaal je dat flikt, ok. Maar ook het NOS doet mee in deze overdreven hype...

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Daar komt nog bij dat hij zich helemaal kapot rookte en dat ie suikerziekte had. Hij had last van zijn ademhaling en van zijn longen dus ik denk eerder dat het zware gerook de oorzaak is geweest i.p.v. van het bier.

Ik vind het heel triest voor zijn familie en voor hemzelf. Hij was nog maar 53, en dat is te jong.
    Maar wat ik nou onderhand wel een beetje zat begin te worden is dat de samenleving hem als een soort God gaat bestempelen. Al vanaf afgelopen donderdag zit het in bijna elk journaal, elke ochtend staat het weer in de Spits en de Metro, en overal mensen die het onderhand zelf niet meer zien zitten, en Andre aanbidden.
    Je kan het allemaal erg vinden en er om treuren, maar dit vind ik allemaal iets te ver gaan.

Nogmaals ik vind het heel triest voor zijn familie en voor hemzelf, en je kan er best om treuren en er aandacht aan besteden, maar je kan ook overdrijven.

4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    maar met welk nummer zou hij dan een nummer 1 hit moeten scoren?? zij gelooft in mij opnieuw uitbrengen ofzo:confused::confused:

5. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat hoop ik tog nie he... moet je die zooi weer anhoren

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gaat ook echt gebeuren, ze gaan de single zij gelooft in mij opnieuw uitbrengen.

Ontopic:

Ik vind Hazes zijn nummers vaak wel mooi en dan vooral de teksten. Ik ben geen superfan van de beste man, en ik ben blij dat de vele mensen uitgebreid afscheid hebben kunnen nemen van Hazes, maar voor mijn gevoel is het allemaal een iets overdreven verder hoor. Je wordt er mee doodgegooid, teveel Andrè in een te kort tijdsbestek. Sneu voor de man dat hij op zijn 53ste is overleden, hij heeft een mooi en waardig afscheid gekregen, life goes on......

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

5 miljoen kijkers.....

8. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind wel dat hij het verdient weet je wel voor hoeveel mensen hij een held was vooral uit de " lagere " bevolking van amsterdam

9. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp het wel, maar zo gaat het nu eenmaal.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Het was niet de beste zanger die ik ooit gehoord heb , hij was niet de meest voorbeeldige ouder die er was , hij had meer gebreken dan goede kanten.
    Maar hij was vooral zich zelf , en daarom respecteer ik hem .

11. mars15

mars15 Guest

ed2k://|file|Afscheid.in.Arena.van.Andre.Hazes.rar|113609199|CB9A60C1D80E75642112BF57DDF49DB3|/

zeer zeer mooi vooral laatste nummer van xander

12. Snikkelbaard

Snikkelbaard Guest

Meen je dat nou!?!?!?!?!? :D
    Wat erg!! :'-(

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Niet zo loos posten Snikkelbaard. A.u.b. geen oude threads omhooghalen met dit soort onzinnige toevoegingen.
    Aangezien deze thread ernstig gedateerd is sluit ik hem maar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina