1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Animatrix meest favoriete filmpje?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nilamo, 3 jul 2003.

  1. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    zelf vind ik kid's story het fetst. het is heel mooi en heel apart getekend. het heeft ook wel wat te maken met the matrix reloaded. je weet wel, dat joch dat de hele tijd achter neo aanrent. ik vind the second renaissance ook heel cool. part 1 is wat minder maar vertelt wel het verhaal. part 2 is fetter door die oorlog. die grote paddestoelwolk is ook bijzonder goed gemaakt. dit zijn mijn favo's maar de rest vind ik ook hardstikke fet. het is gewoon een hardstikke stoere dvd!
     
  2. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    BEYOND vind ik echt fantastisch,daarna Final flight of the osiris
     
  3. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    kids story en daarna beyond.
     
  4. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Final Flight of the Orisis is toch die ene met dat zwaardvechten en die honderden setnitals die achter dat schip aankomen ??
    zo ja : dan vind ik die het best : geweldige animatie
    begon bijna te kwijlen toen ik dat zag :+
     
  5. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    De eerste en die van dat skateboardende gast zijn cool die rest is zijn wel aardig goed, maar de bovengenoemde vindt ik wel de beste . de eerste vooral door de grafische kwaliteit en de andere vanwege de aktie .
     
  6. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    toch grappig dat als ze die zwaardscene gewoon met echte mensen hadden gefilmd was het veel realistischer geweest. maar je gaat het veel meer waarderen (en van genieten) als ze er een shitload aan werk van hebben gemaakt op de computer. prachtig:)
     
  7. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet meer hoe hij heet, t is al weer een tijdje geleden dat ik deze dvd gekeken heb. maar ik vind dat filmpje waar dat meisje opzoek gaat naar die kat toch wel het best. gewoon mooi getenkent, en er is veel achter te denken, ik vond het alleen jmmr toen hij afgelopenwas : (
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja dat was beyond.
     
  9. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is wel grappig om te zien dat iedereen andere filmpjes leuk vindt. Maar Final Flight, Seconde Renaissance en beyond scoren toch het best. Ik ging laatst de DVD nog een keertje kijken dit keer met een paar vrienden. Nadat alle filmpjes waren afgelopen vroeg iemand wanneer de DVD met alle einden van de filmpjes uit kwam. Tsja je moet een beetje ruimdenkend zijn ingesteld voor deze materie.
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    haha,

    ja iedereen heeft natuurlijk een eigen mening van wat die goed vind dus iedereen zal ook wat anders leuk vinden.

    The final flight of the osiris word hier volgens mij alleen maar gekozen omdat dat het mooiste filmpje is. Voor de rest vind ik hem het minst van alle.

    Second Renaissance geeft gewoon zo veel informatie + wat gave actie dat ie ook veel gekozen zal worden.

    Beyond verbaasde me eigenlijk want ik had niet verwacht dat veel mensen ongeveer dezelfde mening hadden als ik.
    Maar ja aan dat filmpje is ook het langst gewerkt...
    (3 jaar voor 9 minuten film. Dat is gewoon ziek!)
     
  11. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok maar die gast is berucht om zijn langzame werkmethode quotend uit de bonus data
     
  12. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Jah ik heb die bonus data ook allemaal doorgenomen, maar veel vondt ik een beetje herhaling en langdradig. Maar er was wel een vet filmpje te zien (Voorloper van Final Flight) die hadden ze gewoon ff appart als bonus filmpje er op moeten zetten inplaats van tussen al dat gelul. Het vermoeiendste van de bonus data vondt ik nog die jappanners, jeez die gasten moesten ze eens een keer een "spraak" cursus geven. Ze lopen de hele tijd zo raar te lachen en te hijgen tijdens de interviews en zo, irri gewoon.
     

Deel Deze Pagina