1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Ik ga zo eindelijk een groot gedeelte van het eerste seizoen Lupin III kijken :)

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Die clown blijft je telkens weer verbazen met zijn reactie inderdaad. Gewoon een geweldig lachwekkende serie imo
    :)

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik las net op een Bleach forum dat er een '6 Month' (!!) filler periode aan zit te komen om de manga weer wat voorsprong op de anime te geven.. :/ D.w.z. 26 eps aan fillers.. :mad:

Zeker weten doe ik het nog niet. Ik las daar ook wat twijfel.. Ik heb me maar ff aangemeld daar en wat vragen gesteld.. ^^

Maar iets wat ik niet snap; in de preview voor de komende ep praten ze al over een filler daar. Maar ik dacht toch echt gelezen te hebben dat die 3 gasten die je ziet
    bij Aizen horen en dat het dus gewoon loopt als in de manga
    .

Ben benieuwd..

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    26 fillers?!?! Dat is praktisch de helft van wat er tot nu toe is uitgekomen. Ik vraag me af of ik dan nog wel blijf kijken. Kunnen ze niet gewoon een sub-verhaal verzinnen naast de manga?

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    6 maanden is wel erg lang, wie wijkt nou af van het verhaal voor een half jaar? Betwijfel of veel mensen dan nog blijven kijken.

Net FMA film gezien.
    Was echt super gedaan, prachtig einde. Vond het alleen een beetje heel erg jammer dat ze toch naar de andere Wereld gaan. Had liever een happy end gezien met Ed - Winry getrouwt ofzo. :+

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Daarom is iedereen zo negatief over Naruto, nu zullen jullie voelen }:]

7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is hetzelfde als een filler ;)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik versta onder filler meer van die nutteloze ep's zonder toegevoegde waarde. Maar in 26 eps zouden ze een hele nieuwe verhaallijn kunnen uitwerken ;)

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8

:+
    Ach, als het een fatsoenlijk sub verhaaltje is dan is het goed te doen, genoeg goede series/films die ik nog moet zien. Maar als het slappe fillers worden of een "mini saga (DBZ flashback 8))", dan is dat jammer. Blijf het sowieso volgen want de epi's die wel de verhaallijn volgen zijn geweldig. :)

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Ik raad je aan wat Ghibli films te gaan kijken... http://www.nausicaa.net/miyazaki/films/

Lupin III - Castle Of Cagliostro blijft tot nu toe mn favoriet, maar dat weten jullie nu vast wel

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zal er wel is wat gaan bekijken, tnx voor de tip. :)

Nieuwe Bleach fan op het forum gesignaleerd btw: klik. :cool:

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    een echte diehard :p

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb alle Episodes Gezien + Deze film damn hij leek zo kort maar de tijd vloog voorbij...

Het ging wel heel erg snel op het einde hij kwam terug op de Wereld en toen kwam hij iedereen nou ja niet iedereen weer tegen van de Episodes maar wel de bekendste toen werd die slet verslagen in die schip en dat deed echter helemaal niet lang en toen was hij weer terug op die andere wereld dat ging wel erg snel :+
    Damn wat een goede film wel ik heb al een tijdje op deze film gewacht en hij is uiteindelijk nu al bijna op DVD en ik ga hem zeker kopen op DVD :+

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    FMA-film
    Ja ging op het eind wel erg snel, ik denk dat het ook beter was geweest als ze in hun "eigen" wereld waren gebleven en ze daar het verhaal rustig hadden afgerond. Desalniettemin een geweldige film. :cool:

Gave ava btw only ego. :)

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Let the fillers begin..

Bleach 64 is uit. Ik heb al verschillende mensen horen bitchen over de nieuwe aftiteling (oid). :+

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Damn, als ze ons nu toch zo gaan pakken door een ongelovelijke rij fillers te leveren voor de komende maanden...

:+

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Lekker in de wintermaanden. Ik snap de logica niet helemaal. 8) Achja, de download maar is aan gaan zetten.

Net eerste epi Blood+ gezien, moet zeggen dat ik dat wel erg cool vond. Ga zeker wat meer epi's bekijken.

18. Wat is echt een vette anime ala Dragonball Z ofzo, met veel actie en veel gekill en shit? :p

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu kijken ik ben benieuwd :) .

@Orcrist thanks :)

edit gekeken spoiler alert Niet echt handig om te klikken als je nog niet gekeken hebt
    Het is geen slechte ep imo

Rengi is op aarde inoue verdwijnt dat zijn de belangerijkste ontwikkelingen nu. J kan dit wel zien als fillers , het volgt iig niet het grote plot momenteel. Maar ik denk zeker dat dit niet slechter is of minder boeiend, ik kijk iig weer uit naar de volgende ep

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Bleach, evenveel doden als in DBZ, kwalitatief veel beter (tot nu toe dan :+), en akelig coole chars.
    Wil je veel doden, dan kan je Elfen Lied wel is proberen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina