1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  2. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mjah, ik vind het 'star wars'gehalte net iets te hoog

ik kan trouwens iedereen aanraden 'beyond the clouds' te kijken

3. Heb je misschien een link voor Bleach? Ik ben namelijk een leek op anime gebied :p

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zie startpost.

Ben nu ook 64 aan het binnenhalen :)

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Porco Rosso trouwens nog gekeken :)

Wat een heerlijk sfeertje zit er in die film. Echt weer zo'n miyazaki/ghibli sfeer :)

Nu zal Pascal weer zeggen: "Is dat die film met dat varken?"
    Ja, dat is hem. Hij is niet al te lang, volgens mij zelfs maar een uurtje, maar het is gewoon een feel good film met vliegtuiggevechten. Het heeft niet het beste verhaal dat er is, maar je moet gewoon de sfeer meemaken.

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, ze behouden imo dezelfde kwaliteit, mag misschien afwijken van het grotere verhaal maar daar zit ik niet zo mee. Vind het allang cool dat Renji weer terug is en dat er nog vol op actie in zit. Deze epi deed me ook een beetje denken aan de eerste 20 epi's van Bleach, vond het iig weer vanouds relaxed. Als ze deze kwaliteit blijven vasthouden blijf ik die hard Bleach fan. :) Maar ze moeten wel zsm Rukia terugbrengen! 8)

7. Riffmaster

Riffmaster _0_Keith Richards_0_

Leuk Bevonden:
    0
    IK weet niet of jullie deze Manga kennen: Kacho Ohji.

Ik vind 't een geweldige serie (had 'm een tijd geleden gekocht als DVD-box) ...oke niet geweldig getekend maar zit goeie muziek in. (Michael Schenker-Into The Arena)
    't verhaal ook wel leuk (Eigenlijk slaat 't verhaal nergens op maar toch. Is een Alien-ras die in oorlog is maar die steeds verliezen en hebben ze bepaalde geluidsgolven nodig die alleen de hoofdpersoon: Ohji kan maken met z'n gitaar om 't ff in 't kort te vertellen.)...is imo meer een Manga voor volwassenen want zit ook heel veel ouderlijke problemen in zoals scheiding enz enz.
    Is btw van de makers van Lain.

Ben nu ook bezig met Naruto OMG wat een vette serie is dit, ik vond Bleach al leuk maar dit is tig keer beter.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik denk dat je de komende tijd wel even zal moeten wachten op Rukia en dat de komende eps echt om Inouhe gaan draaien. Ep was goed te doen, kon een lach niet bedwingen toen paps door het raam heenvloog :9

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    @ orc Agreed. Die hard bleach fan blijf ik vrees ik toch wel...:9 daar ontkom ik niet maar aan vrees ik

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    eindelijk iemand met wie ik kan praten! _O_

Bij welke episode zit je nu? Vanaf 150 is het namelijk wat minder door de fillers. Nog steeds wel leuk enzo, maar ik wil weten hoe het verder gaat :mad:

Wat vond je bijvoorbeeld een geweldig moment, tot nu toe?

11. Riffmaster

Leuk Bevonden:
    0

hahaha sorry om te zeggen maar ben nog niet echt ver dus kan er nog niet al te veel over zeggen.....Had 't ook van een vriend gehoord dat 't na deel huppelepup saai begint te worden.

Vind btw die Seduction-technique geweldig 8)

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Hahahha, en dan dat spuitende bloed uit die neuzen van die gasten :lol:

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb hier deel 1-50 net binnen van Naruto, zou ik dan toch maar......

14. Riffmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Meteen kijken echt super-grappig...zeg je alvast dat 't erg verslavend is ;)

Hahaha :D of als ze dat katje van die dikke vrouw moeten redden...hebben ze die kat, wordt Naruto gewoon dik in elkaar geslagen door die kat. ;)

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Helaas wel I guess, achja hopen dat Yoruichi een relaxte rol krijgt in de fillers en weer is uit dat kattelijf komt. 8)

@ only ego - Haha, mja is ook zo, zou alleen fijn zijn als ze kwaliteit behouden. :)

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond deze ep eigenlijk niet te pruimen :eek: En wat is dat gezever van Inoue toch irritant :+

Volgende lijkt iig alweer beter te worden..

//edit; dat gedoe met Ichigo en zijn vader is trouwens inderdaad wel lachen.

17. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    is er iemand die honey&clover heeft gezien?, of zijn het allemaal bleach-hoertjes hier? :p

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    lol, bijna alleen maar bleach hoertjes :p
    Ik volg zelf niet echt meer een serie, behalve Lupin III dan, dus ik heb hem niet gezien. Ik ben meer into de films tegenwoordig.

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    nou nou dat wij nou smaak hebben maakt ons geen hoertjes hoor :9

20. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    whehe, dat jullie nou verslaafd zijn betekend nog niet dat jullie smaak hebben ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina