1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Torrent is een beetje vaag ja, soms krijg je amper speed, andere keren maxt hij volledig. :)

Net laatste 2 epi's gezien, en die waren erg goed en boeiend moet ik zeggen. Zeer coole gevechten, niveautje hoger dan in de overige 10 epi's, en daar waren de gevechten toch al best cool imo. En de laatste 2 epi's zijn net dat beetje "donkerder" dan de eerste 10 wat een mooie climax is. Al met al een toffe serie met zeker een paar hele coole characters. Mijn favo's zijn Touka, en Rushuna. :cool:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Anders houden jullie even op met goede tips, heb geeneens meer tijd om ze te zien :9

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ben benieuwd.. :D Zit op 12% nu -_-

Hehe, tegen de tijd dat je dit eindelijk binnen hebt, kun je wel weer ff vooruit denk ik :cool:

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb nog 35 eps van naruto liggen, 11 van elfenlied, 24 van yakitate en basilisk ga ik ook alle 24 (25?) opnieuw zien, daarnaast ook nog bleach bijhouden. Deze kan er ook nog wel even bij 8)

5. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    lol Dat is nog een lekker voorraadje ja. :+ Achja, 1 weekendje genieten en je kan weer nieuw downloaden. :cool:

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Net 95 eps van Rurouni Kenshin gekregen, iemand ervaring?

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja hier! :cool:

Kenshin schopt veel billen. Er zijn als het goed is nog hier en daar een flinke lading musicvideo's te downloaden. Dat is denk ik wel een aardige manier om de sfeer te proeven.

Kenshin heeft hele vette afleveringen, maar ook flinke crappy zooi. De OVA's zijn geloof ik erg vet iig.

Ik heb thuis een film van kenshin en het is een van de beste anime films die ik heb gezien ^^

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    de engelse of japanse versies?

trouwens kevf:

Erg goede serie al zijn de OVA's geweldig heb jammer genoeg de gedubte versie gezien dus geen bloed en niet hetzelfde gevoel als japans gesproken.

Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  9. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    @ Conq; Japanse versie uiteraard :D

10. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Geef mij slet:+

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Nou ben ik nieuwschierig, ga ook maar is kijken of ik die serie op de kop kan tikken.:)

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Gave vids, ik ga serieus maar is op zoek naar deze series ziet er erg gaaf uit. :cool:

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is het misschien een idee om een apart uitruil-verkooptopic te starten? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen liever lui dan moe zijn (of gewoon geen tijd en ruimte hebben door een drukke baan ed) en dat uitlenen, ruilen, overnemen (lijkt mij het makkelijkst) een relaxte optie is :)

15. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het een goed plan alleen GoiZ heeft daar het laatste woord in :+

16. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Nav dit topic toch weer erg veel zin gekregen in anime :).

Ben nu bezig met het downloaden van Grenadier, Elfenlied, Basilisk en Chobits. En het uitbreidingen van mn Naruto collectie...
    Iemand nog meer tips voor leuke series? Persoonlijk vind ik FMA en Naruto wel de leukste op het moment hoewel mn experience niet zo uitgebreid is. Moet bleach ook nog binnenhalen.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Yep daarom heb ik ook niet direct het topic aangemaakt. Mocht het op 1 of andere manier toch in strijd zijn met de policy, dan kunnen we nog altijd een topic openen waarin iedereen zijn bezittingen neerzet O-)

18. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Kan GoiZ niet een speciaal topic maken waar een paar geselecteerden alleen in kunnen komen vol met pagina's waar je anime kunt downloaden etc 8)

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Van het downloaden ed wil ik juist een beetje af, of het moeten snelle servers zijn. Als ik kijk hoe lang sommige series er over doen. Basilisk was bijv. in 5 uurtjes op 98,1 % nu komt ie niet meer verder. Gewoon een mega-uitruil-verkoop-anime-thread :9

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Jaaa, dan gaan we de dvd's van de series ruilen en doorverkopen en dan moeten we 50 dvd's versturen!! joepie |:- :D 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina