1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Whehehehehe *LOL* :9

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    zo erg in die anime, hebben ze geweren vervangen door super soakers en sigaretten door lolly's :mad:

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ach, zolang wij maar gewoon de japanse kunnen blijven volgen toch?

4. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een gekke vraag, maar weet iemand met welke programma's de subtitels en de hercodering worden gedaan. En waar de originele (niet-gesubte) versies te vinden zijn?

5. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de raw's van naruto zijn gewoon te vinden op de tracker van dattebayo

6. Master Chief

Master Chief Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey wie weet nog een leuke serie met ninja's samurai enz, zoals bleach, Kenshin en Naruto zulke series zijn te erugh

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben nu bij ep 42 van Naruto en ben uiteindelijk toch erg enthousiast over deze serie. Ok toegegeven de gevechten van Bleach zijn mooier in beeld gebracht, echter karakterontwikkeling, achtergrond en verhaallijn krijgt bij Naruto toch echt meer aandacht.

Ik heb nog wel een vraagje mbt de spoilers. Vanaf-tot welke ep lopen die? En is het aan te raden om ze over te slaan? Aangezien ik hoorde dat ze echt niks aan zijn.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Je bedoelt geen spoilers, maar fillers, denk ik :p
    Het is voor mij al een tijdje geleden, maar volgens mij begonnen die rond episode 140-150, dus dat duurt nog wel eventjes. Daarvoor zal er af en toe een raar episodetje tussen zitten, maar dat valt niet zoveel op. Ze hebben niet echt iets te maken met het verhaal, het zijn meer een soort zijverhalen waarin nog wel gebattled wordt en af en toe behoorlijk humoristisch tekeer gegaan wordt. Ik heb er zelf maar een aantal gezien, dus ik kan je niet aanraden ze te kijken of niet.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe kom ik nou weer bij spoilers :-S
    Ik bedoelde idd fillers, maar goed nog zo'n 100 eps te gaan dus :9

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben gestopt met kijken na ep 150, ik denk dat de fillers inderdaad toen al bezig waren. Denk ik zeg ik, want de eps hadden wel een doel, maar ik weet niet in hoeverre ze dat doel halen, en of het uiteindelijk ook echt gaat bijdragen aan het verhaal. Maar het kwam iig wel over als een stel fillers. Ik zat net voor het begin van een gevecht, en toen was de ep afgelopen. Moet nog steeds ff de daaropvolgende eps downen...

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    hehe eerste keer dat ik dit topic tegen kom.
    Heb de afgelopen jaren al veel anime gezien, de toppers die blijven hangen zijn:

Gundam 08th MS team
    Gundam Seed
    Gundam Seed Destiny
    Elfen Lied
    Evengalion
    Ghost in the Shell series + de 2 films
    Bleach
    Please teacher (erug geinig en tof, ook zeer mooi getekend :9 )
    Please twins (soort vervolg op please teacher in 2dagen alle 13 epis gezien :D )
    X-tv
    Trinity Blood
    Hellsing
    Tenjou Tenge (ook zeer boeiend)
    Gantz
    Samurai 7
    Fate, Stay Night
    Yukikuze
    Macross Zero

Momenteel kijk ik Bleach(ik haat alleen de fillers echt zo boring, de afleveringen na het captain aizen shizzle zijn kut)

en Fate, Stay Night, dit vind ik een zeer relaxte serie en vooral vanaf epi 8 word het tof. Zeer mooi getekend en de characters zijn ook boeiend echt een aanrader. Te downloaden via www.mahou.org via bittorent of mIRC, mIRC gaat het snelst

EDIT: nu Grenadier aan het downloaden :p

Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  12. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen bekend met "Appleseed" (2004)..Steamboy...Ichi the killer...?

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Appleseed is echt een film die je moet zien :)
    Het is eigenlijk niet echt een animefilm. Het is een soort CGIfilm met een soort "cel-shaded" graphics. Ziet er erg cool uit en zeker aan te raden.

14. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik had eigenlijk moeten zeggen:

"Nog mensen die Appleseed etc "ook" al gezien hebben? *)

Appleseed is zeker vet :D heb zelf de R1 SE Steelbook;)

Enigste uit dat rijtje die ik noemde die ik nog niet gezien had, maar wel heel grag wil zien is: Steamboy...

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    precies..
    Appleseed is echt zoo cool gedaan. Ik heb hier nog Wonderful Days liggen die ik misschien over een uurtje ga kijken, ken je die al? Ik zal ff een trailer voor je zoeken.

16. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx, ben benieuwd...

Koop btw trouwens niet meer zo veel films/anime of ander spul...Anders kom ik nooit aan een HDTV(wordt een le32r51b samsung)... en heb ook nog steeds geen 360...

En das ook de reden dat ik hier bijna nooit post(ben al 3 maanden geregistreerd, maar 3 posts :p)...(boeiend verhaal :p)

Kijk trouwens wel enorm uit naar de release van FF: Advent Children...die al sinds oktober 05 uit wordt gesteld...komt nu pas 4 mei uit(r1)...voordat ie in Nederland uitkomt...duurt ook weer 5 maanden langer...

Maar import toch bijna al me Anime...aangezien ze in NL altijd van die kale versies hebben...

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
  18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Jorrit: weer twee aanraders dus

hmmm en modder weer één, gaat lekker zo. Kijk me al helemaal suf langzamerhand. Vandaag weer 5 eps van naruto :-S

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    samurai champloo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina