[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    8). Ik heb bijna 1 stage af.
     
  2. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ...IK COMMANDEER IEDEREEN DIE NOG GEEN DEATH NOTE KIJKT DAT NU TE GAAN DOEN..

    Oke dank U :+

    Hier kun je de afleveringen downloaden en de manga trouwens ook
     
  3. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik dat maar eens gaan doen dan.. :9 Heb er veel positiefs over gehoord, dus ik ben benieuwd.
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    bah net einde van de anime van Berserk gezien. Wat een bagger einde zeg. Moet maar de manga gaan lezen ofzo
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Nostalgie :+
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    :9, goeie anime maar wat een beroerd einde
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De laatste ep was gewoon geen einde....zo zonde. Er zijn 29 manga's, ik heb ze al wel maar nog niet aan toegekomen......Berserk vond ik verder echt te gek...misschien wel de leukste van de anime's die ik tot nu heb gezien.. maar waarom ze die laatsten ook niet even 'veranime'd' hebben |:-
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah dat het geen einde was had ik ook wel door , maar wel een klote manier op tot het einde van de anime te komen..Zeker gezien hoe vet het eerste stuk van de eerste epp is, als ie al de dark swordsman is enzo.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Daar vind ik hem echt TE vet. Ik hoop dat ze daar ooit nog een serie over maken. Ik vind manga's namelijk een stuk minder dan anime's
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Net even de eerste 3 epi's van Death Note gekeken, en inderdaad behoorlijk cool.

    Baal er wel van dat Black Lagoon epi 23 nog steeds niet released is. :mad:
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hier nog een nieuwe death note fan in spe. Alleen nog de eerste ep gezien en er helemaal weg van. Zeer mooie animaties, origineel onderwerp, leuke wendingen in de dialogen en de karakters worden erg goed neergezet. Weet iemand of dit een serie is die blijft lopen of dat ie binnenkort eindigt?
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    De manga bestaat uit 12 delen (108 hoofdstukken), en is al ten einde gekomen. Echter het schijnt nogal succesvol te zijn, dus misschien dat er meer komt. Maar ik denk dat het rond de 20/30 afleveringen eindigt (ik hoop meer :cool:).
    Maar echt een top serie, heb nu t/m epi 11 gezien en het is echt zoo super als je into mindgames bent. Echt geweldig.
     
  13. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Eindelijk geen Bleach fillers meer :D
     
  14. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie hier al eerder over hebben gehad, maar Blood + is een meesterwerk! Jammer dat ik het nergens meer kan vinden :mad:
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb Blood+ iets van 7 aflevering gevolgt, maar kon me niet echt geboeit houden. Geen slechte anime, maar ook niet uitzonderlijk. Viel me toch wel tegen, geloof namelijk dat het van dezelfde lui als FMA was.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Blood+ had ik de eerste 23 eps van, nooit wat van gezien. Bleach, Naruto en nog wat series die wel eind hebben....er is gewoon teveel.

    Net ep 2 gezien van Death Note en dit is echt een sterk staaltje anime!
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Waar gaat Death Note nou eigenlijk over (is te lui om te zoeken :+ )? Ik zag ze namelijk ook staan.
     
  18. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de serie begint heel stroef, maar na een episode of 15...misschien meer vond ik het toch wel erg sterk. De algehele kwaliteit van de anime is ook top :thumbs:
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben bij Blood+ sinds een paar dagen geleden weer begonnen met kijken, had daarvoor al een flink lange tijd geen anime meer gezien. Is wel een dope serie, ga 'em dus ook wel afkijken.

    Bij Bleach weet ik ook niet helemaal meer alle details, maar wil wel weer gaan kijken. Ik haakte toentertijd af bij een aantal grapjassen die dezelfde soort wezens als die Kon(?) waren. Van die pilletjes.:+ Pff, ik ben een hoop kwijt. Maar ze zijn nu dus weer begonnen met het verhaal, en de fillers zijn afgelopen? Naar welke afleveringen moet ik gaan zoeken dan?
     
  20. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan heb je alleen de fillers gemist. Op 4 januari is er nog een outro/intro en op 10 januari begint het originele verhaal weer. Je kunt dus zo weer beginnen te kijken. :) De laatste ep was nummer 108. Bij 110 gaan ze dus verder met het 'echte' verhaal. Je kunt ze nu trouwens iedere donderdag pas downloaden. Dat was voorheen eerder.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina