1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    ik volg paradise hotel wel grappig die erik is een slimme gozer mja hij naaide melissa wel :p
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    erm ,ja, heeft afaik niet alteveel met anime te maken :D

    plus, Paradise Hotel is gewoon een stel achterbakse idioten in een hotel gooien.
    Ik erger me dood als mn zusje het ziet.
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah of kenpachi nog een rol krijgt ?: *hoopt stiekem op een trainings sessie met byakuya en dat zenpachi zich zelf dan "opoffert" om tijd te rekken.Zoiezo zal iemand zich moeten opoffer want veel tijd is der niet.Denk niet dat aizen echt veel geeft om ceremonie and stuff.Die zet gewoon z`n zwaard in de nek van rukia.

    Wat dan ook nog kan is dat rengi zich oppoffert (die is bij rukia atm)maargoed die gaat niet veel tijdrekken die staat nog steeds op energie niveau 0 naar z`n gevecht met Byakuya.
    Maar weer niet lezen als je epi 60 niet gezien hebt
     
  4. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    iemand die 'beyond the clouds' heeft gezien?

    echt een aanrader in ieder geval
     
  5. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    totaal geen connectie met anime.. masterlijk :p _O_
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ Orc & only ego;

    Ik vond het wel meevallen met die overpowerdness van Aizen. Het was gewoon een surprise, net als Ichigo dat deed bij Byakuya. Ichogo had hem ook kunnen omleggen vlak na z'n Bankai.

    Ik zag trouwens in de preview het zwaard van Ichigo alweer naar voren komen? Is die gast niet like, half dood?

    Jammer dat het dat het 'losgaan' van Hitsugaya (die kleine met witte haren) zo kort was. Vind hem ook altijd wel stoer. ^^

    Op naar de volgende :cool:

    //edit;

    Wat er in 60 gebeurde (plaatje);

    [​IMG]

    Warning; Dikke spoiler voor later (plaatje):

    [​IMG]

    Die laatste was wel te verwachten though...
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  7. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha...als je niet van anime houd, kan ik me voorstellen dat dit een logische reactie is :D
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    @ Goiz , only ego -
    Het was inderdaad een surprise maar het was wel zo dat Aizen een directe hit kreeg van Hitsugaya's ban kai en vervolgens nergens last van had. :)

    En idd, ik geloof dat Ichigo nog wel even mag gaan recoveren, die heeft wat flinke hits gehad tegen Byakuya.

    Die spoiler trouwens voor volgende epi, is inderdaad (helaas) te verwachten. Hoop niet dat hij helemaal dood gaat, vind Renji wel 1 van de coolere chars opzich. :)
    Ik vind het zo onderhand toch ook wel weer is tijd dat Rukia haar soulslayer weer oppakt. :+
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Was dat niet die 'nep-versie' van zichzelf?
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah, dat zou inderdaad heel goed kunnen, niet eens bij stil gestaan. Maakt het een stuk logischer. :)
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    @ orcrist, goiz

    Te verwachten idd dat renji weer tikken krijgt.Die is nog de klap van byakuya niet te boven.Het kan idd dat Hitsugaya het zwaard van aizen raakte.Maar dan nog is aizen wel achterlijk snel om die bankai zonder al teveel moeite ontwijken.

    Rukia kan der soul slayer wel weer op pakken maar daar schiet ze niks mee op omdat ze al der "krachte" al aan ichigo heeft gegeven laat staan dat ze aizen aanzou kunnen al had ze al der krachten nog.En dan ook nog zoiezo 2 capt. naast aizen (gin en die blinde). Van byakuya weten we niet of ie nou wel of niet onder invloed is, hij voerde alleen het bevel van chamber 46 uit (die vals zijn).Ichigo kan wel weer geheeld zijn remember dat water uit die trainings ruimte voor z`n bankai ?.Er is nog zo gigantisch veel mogelijk... *loves the plot* .
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    even wat nieuwe (ik weet niet zeker of het waar is) info m.b.t. Hitsugaya:



    :D

    En dan een antwoord van iemand. Hierbij heb ik echt spijt dat ik het gelezen heb.. Dikke spoiler m.b.t. Aizen, Hitsugaya & Ichigo. :'-(


    Nog een stukje m.b.t. de spoiler hierboven:


    Nog een leuke reactie (deze verklapt geen reet, dus die kun je rsutig lezen ;) ):


    Slecht nieuws m.b.t. fillers;

    :mad: :mad:

    Ze zeggen dat dit komt doordat de anime de manga in begint te halen...

    Maaaar:


    Komt allenaal van dit forum. Ik ga vanmiddag weer ff verder lezen, want ik ben wel aardig nieuwsgierig inmiddels.. ;)

    Hier nog een aantal aardige gifjes:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    en;

    [​IMG]

    :+


    //edit;

    Ook weer 3 nieuwe avatars:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Alle spoilers gelezen, kon het niet laten. :+

    Mbt de dikke spoiler
    Was ook wel te verwachten dat Aizen op het moment veel te sterk zou zijn voor Ichigo, echter wordt hij hier wel erg sterk beschreven dus vraag me af hoe ze hem neer willen krijgen dan.

    Mbt de fillers
    Vind het niet zo heel slecht, liever een filler saga die nog wel ergens over gaat en achtergrond info biedt en leuke gevechten dan filler epi's midden in de verhaallijn die nergens over gaan.

    Mbt Hitsugaya
    Zou gaaf zijn als dat waar zou zijn, al zag je in de anime toch duidelijk dat Hitsugaya flink werd geraped. Maar als hij in de manga niet uit de serie is geschreven dan verwacht ik het eigenlijk ook niet dat het in de anime gebeurt. :)

    It's all about the boobies! _O_
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb heel dat forum zitten lezen (werkelijk nog geen zak gedaan @ stage:+) en Aizen is echt belachelijk sterk inderdaad. Er zijn nog een aantal verschillende soorten characters die een belangrijke rol gaan spelen waaronder de volgende 2:

    Ben benieuwd...

    Ik heb inmiddels ook alle beschikbare manga's weten te vinden en ben ook begonnen met lezen. Ik vind bij nader inzien de kwaliteit klote en het mist gewoon wat imo. Dus ik ben daar maar weer mee gestopt.

    Als er mensen zijn die de manga's ook willen lezen voordat de anime's uit zijn gekomen moeten ze maar ff een PM sturen, want ik moet het linkje dan weer ff opzoeken :p
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me redelijk duidelijk dat Ichigo hiertoe behoort, al heeft hij zijn "mood-swings" redelijk meer onder controle, alleen als hij bijna dood is komt de hollow in hem naar boven. Tevens is Ichigo's toenemende reiatsu hier niet het gevolg dan dus dat zou eventueel nog kunnen komen. Wel cool btw dat ze dit nog gaan introduceren, zowel Hollows met shinigami powers als deze. :cool:

    Trouwens nog @ only ego - Rukia krijgt haar krachten wel terug, dat was zeg maar op het begin nog toen ze Ichigo haar krachten gaf. Toen was ze de hele tijd weer aan het proberen (met haar demon magic) of ze al weer vooruit was gegaan. Ik denk dus wel dat ze uiteindelijk weer haar krachten terug krijgt. Vraag me trouwens ook af hoe sterk Rukia nou eigenlijk was.
     
  16. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze stukje van die episode was toch zoooo vett _O_ _O_
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Indd :)


    Bleach 61 is uit op animesuki.com. Ik kan nu nog niet downen, want ik zit nog op m'n stage. Maar straks gaat de download dus zeker aan. :D
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    *heeft net de download aangezet. :cool:

    Met een beetje mazzel heb ik hem binnen na me eten. Can't wait. :)
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    epje ruleerde weer. Maar damn dit word echt spannend.Inhoevere die spoilers kloppen i dont know t zou heel goed kunnen.Ik wil de volgende ep zien NU :'-(
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    gvd inderdaad.

    Denk dat we nu te maken gaan krijgen met een flinke lading fillers. Ik heb geen zin meer om te wachten. Ik ga de manga's lezen :mad:




    //edit1: Holy shit :|

    Huge spoiler alert!

    Ik blijf onderstaande spoiler editten naarmate ik meer te weten kom :cool:

    in a nuthshell:"Urahara heeft de techniek ontwikkeld om krachtiger te worden (Hollow + Shinigami) Echter wat hij had gecreƫerd (ben de naam ff kwijt) was te krachtig om onder controle te houden. Aizen weet hier allemaal van. Urahara heeft deze vorm in kleine versie weten te vertstoppen in het lichaam van Rukia, daarom heeft Aizen Rukia nodig hij wil die kracht.

    Met een speciale techniek kon hij in het lichaam van Rukia graaien en brabbelde eruit wat hij wilde hebben. In de tussentijd liggen Renji en Ichigo nog verslagen en machteloos op de grond. Aizen heeft Rukia niet meer nodig en zegt tegen Ichimaru dat hij haar moet omleggen, dus dan volgt de shikai van Ichimaru Gin (Shinsou). Vlak na de impact lijkt Rukia nog te leven... Dan wordt er uitgezoomd en zie je het zwaard van Ichimaru in het lichaam van Byakuya zitten!! Hij heeft Rukia gered en zit nu met Rukia op z'n schoot - doorboord met de shinkai aanval van Ichimaru - op de grond....

    //edit2; nee dit wordt veel te veel; manga's (in zwart-wit) hier: http://groups.msn.com/-bleach-/chapter175.msnw

    Zelfs bij het lezen word ik moe van fillers 8)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina