1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Waarom doet die site het niet bij mij :<

Achja ik heb toch al de torrent site van Animanda in mijn favorieten staan :)

2. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    En welke site is dat dan? :9

3. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Deze

Ben trouwens blij gaara weer te zien in Naruto, het is namelijk mijn favoriete character in naruto.

4. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de naruto topic gebleven? Ik vond deze episode wel beter dan de andere fillers, maar toch nog een beetje slap...

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    in feb gaan ze tog verder met naruto dat de manga volgd? kheb er echt zin in!

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Samurai Champloo kijken natuurlijk! :cool:

Dat hip-hop boeide mij niet echt, zat er ook niet echt veel in he. Ik vind vooral de tekenstijl erg mooi, leuke dialogen, je hebt serieuze verhaallijnen maar ook gewoon verhaallijnen die nergens over gaan. Ze gaan zelfs honkballen! 8)

Death Note, ook anime van? Wist ik niet eens. Heb de manga wel gelezen, maar ben op een gegeven moment gestopt.

Ik wiet niet. Echt boeiend vond ik 'm niet. Wel goed verhaal, maar er gebeurde niet zoveel. Maar 't is maar wat je leuk vindt natuurlijk, want in principe gebeurt er ook hélemaal níks in Samurai Champloo. :+

Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Death Note zit gewoon super in elkaar. Geweldige dialogen, goed uitgewerkte mindgames, geweldige karakter ontwikkelingen, super sfeer. Wat er gebeurd is meer passief, dus ja veel zichtbare actie zal je niet zo snel zien.
    Maar je moet er wel van houden uiteraard. :)

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Op www.ggkthx.org is Code Geass te zien! Dat vind ik samen met Gundam Destiny de beste anime die ik ken! Ze zijn nog maar bij aflevering 13 dus je moet wel elke week wachten. :mad:

Maar deze serie zit supergoed in elkaar :)

9. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Death Note 13 is te downloaden :)

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Death Note 13 is super. :cool:

Blij ook te zien dat de 2e Kira niet achterlijk is. Kan niet wachten om te zien hoe ze gaan samenwerken.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Death-Note is meer praten en zien wat er uiteindelijk gebeurd ik vond het bv,
    meesterlijk hoe light die vrouw inpalmde toen hij haar naam had ik ben kire meesterlijk en dan die deathgod er nog bij meesterlijke serie :)

@ShadeTCS

Check m`n handtekening daar staat de link naar de naruto topic.

12. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Nou is Masumi nogal willend daar :p maar goed hij heeft opzich nou wel de controle over de ogen, het kan een geweldig wapen zijn om L zijn echte naam te weten te komen.

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Aye inderdaad, al verwacht ik niet dat hij L al zal proberen te doden any time soon. Althans zou een domme zet zijn. Eventueel kan hij het hele team doden, zou een laatste oplossing zijn. Maar dan moet hij wel zeker maken dat er absoluut niemand meer los rondloopt die weet dat hij ook onderdeel van het team uitmaakt.
    Vraag me ook af of hij die chick daadwerkelijk onder controle heeft.

14. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet toevallig hoe het voor een groot gedeelte verder gaat (manga) en ik kan je zeggen hij heeft haar volledig onder controle.

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hij zei al dat hij die oogjes niet wou dus hij moet het nu op een andere manier doen, en immers als hij dat deed werdt de serie veels te simpel of niet dan? Misschien maar tijd voor een death note topic ;)

16. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ja Nightbringer, lijkt me een goed idee, ik zal eens kijken of ik vanavond wat spul kan verzamelen en het topic kan openen.

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Okè chill, neem een voorbeeld aan die naruto topic of bleach XD.

18. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk! De raw was op zaterdag al online...

19. Shizzel

Shizzel Guest

OMG OMG OMG.

Death Note episode 13 is echt pwnage man.
    Yagami en Misa die nu echt samenwerken, en Misa die 'Eyes of a Death God' heeft. Oke, nu kan ik dus echt niet wachten tot volgende week, áls er al een episode weer uitkomt

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    xD je haalt de woorden uit m`n mond. *kwijl kwijl*

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina