1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Death Note fanboys... ;)
    Ik had de serie(en D.Gray-Man en Soukou no Strain) tot hoever de subs zijn gedownt, maar heb ze maar gedelete omdat m'n backlog van oudere series te groot werd, ik down ze wel maybe als ze zijn afgelopen.

Ik wou alleen dat een groep eens een sub van Manabi Straight releasde. :mad:

En trouwens, episode 15 van Kanon is wel een van de beste episodes van het jaar(samen met Black Lagoon 15 en Suzumiya Haruhi eps 1, 10 en 12 denk ik).
    Dus mensen die dat nog niet doen, meteen Kanon gaan kijken, want de KyoAni versie is een fikse verbetering ten opzichte van de oude Toei versie(die ik ook wel kon waarderen).
    Ook eindelijk weer een een nieuwe ep uit van Gakuen Alice, en Keroro Gunsou komen ook vaak weer eps uit.

Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze soukou no strain nou gewoon is regelmatig release :/

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mja shinsen heeft een dipje. Eerst non-stop releases en nu bijna niks. -.- Hoop dat ze er snel en regelmatig weer mee doorgaan.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Eerste episode van Afro Samurai gekeken. Het is helaas in het Engels, maarja... het moet maar. (Japanse versie komt denk ik toch niet) De hoofdpersoon en zijn sidekick worden ingesproken door Samuel L. Jackson en de main villain door Ron Perlman, dat is wel weer top!

De serie is een beetje zoals Samurai Champloo, maar toch een stuk anders. Ten eerste vloeit het bloed in deze anime behoorlijk goed. Ten tweede is de sfeer en stijl heel anders. De overeenkomsten zijn de overgenomen dingen uit de Amerikaanse cultuur en hiphop (soundtrack gedaan door RZA [hiphop producer ook wel bekend van Kill Bill]).

De serie is helaas maar 5 episodes lang, maar misschien is dat wel goed ook. De serie wordt geproduceerd door de studio GONZO, bekend van onder andere Full Metal Panic!, Black Cat, Basilisk, GANTZ en Chrono Crusade. Maar deze serie is een record qua uitgaven per episode. Elke episode kost namelijk een miljoen dollar om te maken.

Hier kan je de episodes vinden: http://bt.cartoonpalace.net:6969/

Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pak gewoon de subs van WinD(We are in Denial), die hebben t/m ep 10 gereleased.
    Kwaliteit zal vast wel goed, heb Higurashi via hun encodes gevolgd, en dat was prima te doen.

En het was me toch een partij slecht.
    Geen verhaal, nutteloze hoeveelheid bloed(meer als in Elfen Lied en Blood+ bij elkaar zo ongeveer) wat nergens op slaat, doodsaai om te kijken, en het is van GONZO |:- :mad: :'-( .

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik weet niet of je de 2e episode hebt gezien, maar die vond ik een stuk beter dan de eerste.

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Yup, zag toevallig vandaag epi 10 op animesuki staan, dus ook meteen even epi 9 mee gepakt.
    En KIBA 41 is ook uit. :cool:

8. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    D. Gray-Man
    Death Note

FTW. :thumbs:

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik gewoon Baka-updates of eventueel Tokyotosho, die zijn een stuk sneller met nieuwe releases erop gooien en hebben een stuk meer series erop staan.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb zojuist de laatste episode van Samurai Champloo gezien, nummer 26. En jeetje, wat was me die mooi zeg! :eek: De episode daarvoor was maar een inleiding vergeleken met dit. De beelden in deze anime zijn zo mooi gemaakt. Gezichten zijn heel gedetailleerd, de uitdrukkingen zijn goed leesbaar. Ook de wapens en achtergronden zijn héél mooi.

11. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Tokyotosho is inderdaad een handige site, kom er zelf dagelijk

Trouwens nieuwe D. Gray-Man is dope, zijn er hier mensen die de manga lezen en me kunnen vertellen of het nog lauwer word?

Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waar gaat die anime over? Ken hem niet.

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Death note 14 is weer dope!

L gaat er wel keihard aan zo heb ik het gevoel.. Ik snap ook eigenlijk niet dat dat meisje niet meegaat naar school als er tentamens zijn ofzo.. Dan kan ze L toch gemakkelijk zien? Voor tentamens moet zelfs hij naar school

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    L gaat niet meer naar school toe, het was alleen om Light te onderzoeken. (trouwens, er is een Death Note topic)

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb net Death Note 13, 14 en 15 gekekeken en kan er maar niet over uit hoe ontzettend goed deze serie is. De verhaallijn is zo ontzettend scherp en knap uitgewerkt. Ik heb echt nog nooit eerder zo van een verhaal genoten :)

16. Fahazzle

Fahazzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eyzz..

ik zoek een anime uit jaren 90 ongeveer..
    maar het rare is ik kan hem niet meer vinden :mad:
    ik kan me wel herinneren dat de serie over een jongen met een robot ging.
    de robot moet allemaal tegen allerlei monsters vechten enzo..

de kleine robot lijkt op een andere anime serie Guyver maar is het niet
    hier heb je foto van

hoop dat jullie me kunnen helpen :):

17. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel jij soms Metabots? [​IMG]

btw, Guyver vond ik vroeger echt de shit

18. Fahazzle

Fahazzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee man..maar is bijna zelfde eingelijk maar die serie dat ik bedoel is nog GEVAARLIJKER }:]

19. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Werd het uberhaupt op Nederlandse televisie uitgezonden? Digimon? Of is het een kwaliteit anime, dus de shit die niet op NL tv wordt uitgezonden

20. Fahazzle

Fahazzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel een anime maar het werd niet op Nederlandse tv kanaal uitgezonden jammer genoeg :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina