1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Net Elfen Lied afgekeken, blij dat ik 'm gezien heb.:) Misschien ligt het alleen aan mij dat ik er teveel in ging zitten & zelfs medelij kreeg met iedereen...:'-(

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    T is ook een erg sterke anime, heb zelf eergisteren na 2 maanden eindelijk de OVA met goeie subs gevonden :cool: .

3. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    nu je het zegt ik moet die OVA weer eens kijken :9 ik ben vergeten hoe het ook alweer afliep

4. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Cowboy Bepop is net binnegekomen bij mij :)
    Maar wat raden jullie aan, eerst die film kijken of eerst de gehele serie?

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De film loopt qua verhaallijn ergens bij epi 13 ofzo, voor zover ik me kan herinneren. Maar dat zou je even op moeten zoeken. Sowieso dus eerst met de serie beginnen. En het is ook niet verstandig om aan het eind van de serie de film te kijken, again door de verhaallijn.

Gister met Tenjou Tenge begonnen, redelijk vermakelijke anime. Chicks met veel te grote borsten en martial arts ftw. :cool:

6. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Had inderdaad ff moeten zoeken:
    Maar je zat er wel aardig naast met aflevering 13O-)

7. Ashavan

Ashavan Guest

Allemaal oude bekende goede anime's die hier voorbij komen. Zelf ben ik met One Piece (ja alle circa 300 afleveringen waarvan ik pas de eerste 10 heb gezien) begonnen en Claymore.

8. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    tenjou tenge begint goed maar de flashbacks zijn zooooo saai :mad:

(w8 nog steeds op de final fight) :9

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Haha, ja slecht geheugen blijkbaar. :+

Maar ik vind de flashbacks in de Tenjou Tenge niet zo erg om eerlijk te zijn. Wordt toch wat meer diepgang aan het verhaal toegevoegd door even de geschiedenis te laten zien. Vandaag nog even 18/24 kijken. :cool:

10. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar na ep 5-6 ofzo gaan ze alleen maar terug kijken naar vroeger.

heat guy J dvd box besteld voor 12,49 :D foto's komen wel als het binnen is

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Klaar met Tenjou Tenge, erg aangename ervaring. :cool: Nu Tokyo Majin laatste epi nog kijken, D.gray-man weer inhalen en dan aan Full Metal Panic beginnen. Druk druk druk. :+

12. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    damn geweldig de nieuwe lucky star _O_

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nm al gevonden*

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tokyo Majin ben ik mee opgehouden. Het kon me gewoon niet meer boeien. Law of Ueki wordt de volgende, maar aangezien ik Blood+ ook bijna afgekeken heb wil ik graag tips voor een nieuwe anime.

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Tokyo Majin pakte inderdaad niet uit zoals ik het verwacht had na de eerste 2 epi's.
    Maar ik kan je Tenjou Tenge aanraden, dat is als je niet te terughoudend bent op het gebied van echi. :+ Er komen nog wel is wat pantyshots en veel te grote borsten bij kijken. 8)

16. Ashavan

Ashavan Guest

Het valt niet mee om alle One Piece eps te kijken. Zit nu ergens op de 40 :p
    Wel een geinige serie, maar het verhaal is nogal simpel.

Neem bijvoorbeeld het volgende. Hey we hebben een kok nodig. 2 jokers komen aanboord die vertellen waar een goede kok gevonden kan worden die zich nog bij hen aansluit ook. Het is een flinter dun verhaaltje dusver.

Verder heeft Claymore zijn 7e ep getoond. Geweldig verhaal. Vrouwen met joma/demonen krachten die strijden tegen volbloed demonen etc.

17. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit wil ik one piece ook eens kijken, vraag me af wanneer het afgelopen is :9 kheb alleen ep 1 gezien en een film ben vergeten welke dat was.

Ben nu prince of tennis aant downloaden :)

Zolang tenjou tenge niet met de ultimate fight komt vind ik het crap :9 Alleen het begin is gruwelijk goed

The law of ueki is ook heel goed, af en toe lachen bij serieuze momenten

Kevf check eens

-Trigun
    -Mai Hime & Mai Otome
    -Scrapped Princess
    -Samurai Champloo
    -Air Gear

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  18. Ashavan

Ashavan Guest

Basilisk als je van knokken houd.

Series zoals Ueki en die andere serie gebaseerd op een kaartgame kon ik na 20 afleveringen niet meer volgen omdat het opeens niet meer gesubbed werd

Heb wel Gad Guard and Blood+ gedownload om weer eens te kijken :D

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Air gear is zekr een aanrader 1 van de vettere series die ik gezien heb alleen zonde dat de anime maar zo kort is, heeft echt zo'n einde van o_O'' ehm is dit nu ut einde?

20. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    @ Orcrist, Full metal panic is wel gruwelijk vetjes :) echt een aanrader, samen met second raid ofc. En fumoffu is wel lache als je bekent bent met de chars van FMP, dan ook wel een aanradertje! Btw second raid is wel gruwelijk te ziek mooi getekent imo, denk wel 1 van de mooiste anime die ik ooit voorbij heb zien komen :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina