1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat de ending niet echt de ending is van Air Gear (klinkt vaag ja)
    Dit is omdat de serie gestopt is op tv en er was toen een andere voor in de plaats gekomen (ik geloof Neon Genesis Evangelion), zelfde verhaaltje dus met shaman king en wel meerdere series.

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duh, vanaf Fumoffu werd FMP gedaan door Kyoto Animation, de beste gasten in de business qua animatie van series(FMP: Fumoffu, Air, FMP: The 2nd Raid, Suzumiya Haruhi no Yuutsu, Kanon 2006 en Lucky Star, en in de toekomst zullen ze nog wel Clannad, The Disappearance of Suzumiya Haruhi, FMP: Continuing on my Own en Little Busters doen als komende projecten lijkt me).

Que?
    NGE is wel een flink aantal jaartjes ouder hoor. ;)
    Air Gear was vanaf het begin al gescheduled voor 25 eps, natuurlijk was het eind niet goed, maar de serie was sowiso niet geweldig. De manga is een stuk beter en langer, maar de Oh! Great manga's hebben meestal matige anime translations. :mad:

Iemand ook al Bokurano ep 5 gezien? De beste van de serie tot dusver vind ik.
    En Tengen Toppa Gurren-Lagann is nóg infinite beter geworden door de ubergeweldige eps 7 en 8. :D

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Toch blijft Studio Ghibli DE animatiestudio. En het is tenminste nog een animatiestudio die grotendeels nog met de hand werkt en zo weinig mogelijk computerwerk erin gooit. Ze maken dan wel films, maar toch.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tnx voor de tips!

Gisteren de film: origine
    gekeken. Een fabeltje over de natuur en mens over 300 jaar. Wel aardig :)

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, daarom zei ik ook expres series.
    Films hebben sowieso een groter budget te verdelen over minder minuten anime en meer tijd om dat te doen.
    Though ik werk van Shinkai Makoto & CoMix Wave prefereer boven Ghibli films.

Ik heb gisteren Toki wo Kakeru Shoujo (The Girl who leapt trough Time) gezien, heel erg goede film.

Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  6. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Moet het ff kwijt: Cowboy Bebop episode 11 is da shit:thumbs:

7. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    Air gear anime is niet eens op de helft van de manga, wordt dus flink wachten :mad:

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    DBZ is zoooooo 2001 ;)

Eergisteren blood+ uitgekeken. Verhaal zeker leuk, uitwerking matig.
    Gisteren begonnen aan twee nieuwe anime's

Eerst Law of Ueki gekeken, ik vond de stijl en de setting super! Echter mijn vriendin vond er teveel van die typische japanse trekjes in zitten en wilde meer een serieuze anime

Daarna dus de eerste ep van Guyver Bioboosted Armor aangezet. Ook zeker erg leuk! Sowieso tof om Guyver weer eens te zien en verder meer in het straatje van mijn vriendin....

Weer twee anime's erbij :+

10. Ashavan

Ashavan Guest

Gad Guard is ook een coole "mecha" serie met een beetje jazz gevoel er in. Madlax is een stoere psychologische actie jungle oorlog serie. Zeker aanraders.

11. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    als ik teveel tijd heb dan ga ik the law of ueki voor de tweede keer kijken maar voorlopig prince of tennis downloaden en ikkitousen 2 kijken

ECCHI :D

12. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Heb toevallig een paar maanden geleden de film Spirited Away (Sen to Chihiro no kamikakushi in het Japans) gekocht van Studio Ghibli, mooie film. Erg mooi getekend en een zeer aparte sfeer. Aanrader. ;)

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik was helemaal vergeten hoe Buu dood ging :cool:

14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    Ikkitousen dragon destiny was zooooo ecchi :9 crappy verhaal en character development is slecht achja verder met Inukami of prince of tennis denk ik

*argh moet nog lucky star kijken*

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Wolf's Rain afgekeken en ben nu helemaal bij met D. Gray-Man.
    Tijd om is te beginnen aan Claymore en Lucky Star 10 :+

16. Ashavan

Ashavan Guest

D Gray man valt beetje tegen laatste tijd vind ik. Claymore is wel aparte serie.

Met One Piece zit ik op ep 110 ongeveer dus gaat ook lekker rap :D

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mja al een tijdje geen zin meer gehad om D Gray te kijken, loop iets van 5 epi's achter ofzo. Zal het nog wel is een keertje inhalen als ik echt niks te doen heb. :+

Claymore klinkt btw erg gaaf, wie fansubt hem?

18. Ashavan

Ashavan Guest

19. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Lucky Star 10, dat anime store stukje :lol: :emo:

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
Topicstatus: