Ichigo zal wel weer is een keer naar Aarde moeten terugkeren, hij kan kon niet voor al te lange tijd zijn leven laten leiden I guess, en ook de overige ryoka hebben nog een leven.
Maar zolang ze maar de pauze kwalitatief vullen vind ik het niet erg, als ze maar niet al te veel afdwalen. Voorheen ging dat ook al prima (denk maar terug aan het moment dat Rukia wegloopt bij Ichigo en vervolgens door Renji en Byakuya wordt mee terug genomen naar SC, dat is ook een "pauze" in het verhaal die prima werd gedaan imo). En idd ik vind het relaxed dat Byakuya deze redenatie achter zijn daden had, en ook nog even Ichigo bedankt. Zou erg cool zijn als Yoruichi, Byakuya, Renji en Ichigo een killer team worden.
Yoruichi mag van mij ook nog een brute rol krijgen, ik vind haar ook echt heel cool. Denk alleen dat dat er niet in zit, lijkt alsof ze aan het eind van haar krachten zit en niet veel sterker kan worden (ook al heeft ze nog niet al haar krachten laten zien maar ze zou geen match zijn voor bijvoorbeeld Aizen).