1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als het goed is stond aan het eind van de laatste ep ook de release van de volgende. Ik weet alleen de datum niet meer en kan niet checken vanaf m'n stage nu :cool:

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dacht al bij de laatste ep staat namelijk de 10e (volgende week dus)..

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vreemd, heb ik waarschijnlijk de 2 weken break verkeerd opgevat. Aargh, nog een week wachten. 8)
    Net trouwens 1e epi van Kimi Ga Nozomu Eien binnen gehaald, geen actie of iets dergelijks maar staat op 1 bij AnimeNfo.com dus toch maar even checken of het wat is. :)

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    gisteren heb ik yakitate japan 51 binnen gesleept, het blijft een leuke serie over het broodbakken ^^.

Ik raad iedereen aan om He is my master te downloaden maar 12 afleveringen en zo grappig :)

5. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kimi Ga is imo erg goed. Het verhaal zit bijzonder sterk in elkaar. Het is echter wel een traag drama, dus of iedereen deze serie goed vindt, valt te bezien!

6. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Anime fans,

Ik wil me weer verdiepen in Anime, maar de enige die ik echt helemaal de bomb vond is Dragonball Z... Voor de rest heb ik er eigenlijk helemaal geen verstand van... Dus hebben jullie aanraders voor mij..? Naruto oid?

Thnx,

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Bleach. Sim-pel.:cool:

Ik heb zelf ook wel naar DBZ gekeken en waar het daar vaak teveel gerekt was en vaak ook te kiddy (imo) is het bij Bleach veel beter gedaan. Meer actie, de characters zijn meer diepgaand en de verhaallijn is gewoon een stuk sterker dan iets als DBZ.

Lees de startpost maar voor meer info. :)

Naruto kun je ook gaan volgen inderdaad, maar persoonlijk vind ik Bleach stukken leuker om naar te kijken..

Sommigen vinden de eerste paar eps niet echt heel tof, maar die mensen die verder hebben gekeken zijn nu allemaal hooked :cool:

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, ik raad ook Bleach aan, maar persoonlijk vind ik Fullmetal Alchemist toch nog ff iets beter. Gewoon doordat die serie je ook echt raakt, hoe lomp dat ook klinkt:+ Maar die brengt serieus emoties in je op, dat heb ik zo nog niet bij een andere anime gehad.

Had ik trouwens al gezegt dat die Appleseed film oont als een schaap?:cool:

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    hehe bleach en fma no question about it. 2 van de beste anime`s imo. Naratu is compleet verneukt met de gigantische hoeveelheid fillers volgens velen

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Lupin III: Castle Of Cagliostro _O_ Die moet iedere anime liefhebber gezien hebben.

Het is een film uit 1979, dus wel ff zoeken, maar hij is zeker wel te vinden. HEt is niet voor de mensen die de mooiste dingen verwachten, want het is natuurlijk behoorlijk oud. Het heeft wel een zekere magie :)

Appleseed is niet echt een anime te noemen omdat het meer CGI(zeg ik het goed?) is, maar toch een soort getekende stijl bevat. De film heeft imo toch een aardig verhaal en de aktiescenes zijn mooi uitgewerkt.

The Cat Returns zou ik ook aanraden. Het is voor alle leeftijden, dus dat is wel ff doorbijten als je veel actie en bloed enzo gewend bent. Daarentegen zijn de animatie en beelden wel van hoge kwaliteit en is het een erg leuk, maar toch kort avontuur.

Series kijk ik eigenlijk niet meer zo veel. Ik kijk er af en toe eentje. Ik ben momenteel bezig met Samurai Champloo en dat is vooral voor de mensen die ene beetje van hiphop houden wel leuk om te zien.

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Orcrist, weet je het wel zeker? ik zie nergens een torrent, zelfs niet op de dattabayo site, en 216mb is verdacht klein, als een normale aflevering al 180 is
    dan is het dus minstens 300 MB :)

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ff lezen kan geen kwaad Shcaap... Zoals aangegeven ging het om "verkeerd gelabelde" (yeah right :+) lesbianpr0n. De volgende 1 hour special zal de 10e uitkomen

Ik heb trouwens hier en daar geluiden gehoord dat het begin van de fillers er aan zit te komen.....*lets hope not

13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Er komen inderdaad een paar fillers (in de manga dan) maar er zal snel genoeg weer een hoop ellende losbarsten. Dus als ze de manga gewoon weer blijven volgen zit het wel oké.. :)

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    filler, mwuhahaha... Naruto the second is coming :+

en dat is ook meteen het mooie van films... ze bevatten geen fillers :)

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    stom, ik replyde voor ik de rest las :X
    Ik lijk fardo wel :+

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand al waar je de FMA film kunt downloaden en of hij eventueel al uit is? Heb de anime gezien (mijn eerste) en ik vind hem beter dan bleach waar ik GoiZ aan heb geholpen xD

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    ja, hij is al te krijgen. De TV-rip iig en die is wel aanvaardbare kwaliteit. Voor de torrent daarvan moet je ff bij the only ego wezen, want ik heb hem ergens anders vandaan.

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hij is inderdaad wel iets beter, desalniettemin is Bleach oneindig wat eindeloos genieten is. :p

19. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net klaar met Shamploo en ik vond de serie erg goed. Niet heel diepgaand, maar ook niet suf. De vechtscenes vond ik erg vermakelijk...

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ik ga zo Porco Rosso kijken en ik zal morgen wel ff verslag doen van mijn ondervindingen... iig, voor de mensen die ook eens wat animefilms willen checken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina