1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    Rurouni Kenshin "SOFT"!!! Als je dat soft vindt... pfff... kGeef toe dat er stukjes zijn die héél saai zijn en alleen maar "blablablabla", maar de actie scènes zijn echt ubervet! Btw, de anime forum wordt een beetje dood...

2. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die episode dat Kenshin tegen een andere slayer moest vechten en dat hij bijna weer evil werd erg stoer (zulke afleveringen ownen). Maar afleveringen over die Jariko (zoiets) en dat circus vind ik dus ''soft''. Maar idd wanneer Kenshin dus vecht en angry is dat is wel stoer. Ik heb nu ongeveer 20 episodes gezien en hopelijk komen er meer van ''zulke'' afleveringen dat Kenshin bijna evil wordt.

Ik heb nu ook wat afleveringen van FMA gezien en dat is best boeiend. Ik download nu Berserk en ik heb gelezen dat dit vrij erg is :cool: .
    Paar anime die ik nog moet downloaden:
    Kent iemand een van deze anime en is het wat?

Berserk
    Get Backers
    Hajime No Ippo
    Escaflowne
    Last Exile
    Samurai Deeper Kyo
    S-Cry_ed
    Ninja Scroll TV

IK vind op dit moment Naruto de beste anime en ANBU mag ook wel eens opschieten met episode 91.

Laatst bewerkt: 15 jul 2004
  3. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Rurouni Kenshin episode 30 heeft IMO de beste vechtscene die ik ooit heb gezien in een anime, maar ik ben dan ook helemaal weg van Kenshin en Saitoh (je merkt nog wel wie dat is). De OVA's zijn een stuk minder 'soft' dan de serie(OVA's zijn films als je dat nog niet wist), dus die moet je zeker gaan checken als je Kenshin leuk vindt.

Over je lijstje anime, ik ken er een paar:

- Escaflowne, een Medieval Mecha anime, ik vond hem zelf erg mooi voorzover ik hem gezien heb: ik downloadde op een gegeven moment per ongeluk Engelse eps in plaats van Japanse :mad: dat was niet zo leuk...

- Last Exile, erg goede anime, gaat over een alternatief universum waar mensen vrijwel alleen nog maar met vliegtuigen reizen, ik heb hem nog niet afgekeken (wel vrijwel helemaal op mijn pc) doordat een van de voice actors vrij slecht is :mad: en ik me daar een beetje aan irriteer.

- Ninja Scroll TV, dit is een anime met een typisch Japans tintje (dus nog wat meer dan andere anime :p ) erg bloederige vechtscenes (dus niet soft ;) ) helaas een vrij saai verhaal waardoor het soms wat moeilijk doorkijken is.

ik hoop dat het je wat helpt, van Get Backers heb ik trouwens goede dingen gehoord. Zelf alleen nog geen tijd gehad het zelf te kijken :'-( .

4. super_elite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoord dat die OVA's afspeelt wanneer Kenshin nog een Slayer was. Die moet ik nog zeker checken. Ik krijg de indruk dat het cooler wordt dus ik ga nog wat afleveringen checken.

Ik heb t/m episode 27 op de hdd staan. Dus ik volg je advies op en zal sowieso t/m episode 30 kijken. But don't get me wrong ik vind het verder een coole anime-serie met name wanneer Kenshin dus zijn zwaard-kunsten gaat vertonen. Maar die andere characters zijn een beetje irritant met name omdat ze teveel tijd in beslag nemen van een episode.
    By the way ik had eerst ook Kenshin gezien in het Engels maar gelukkig staan er 2 audio-tracks op dus snel geswitch naar Japans met Eng sub.

5. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, de OVA's gaan over Kenshin als assassin, je komt ook te weten waarom hij in de serie niet meer wilt doden. Er zijn ook nog 2 OVA's die gaan over zijn leven na de serie. En tot slot is er nog een OVA (IMO de minste) die zich gewoon tussen de serie door afspeelt(het heeft verder geen effect op het verhaal, het is eigenlijk gewoon een lange aflevering).

Er is ook nog een serie genaamd 'Peacemaker Kurogane', deze serie speelt zich af in Japan in dezelfde tijd (eigenlijk nog even ervoor) als de OVA's van Kenshin (waarin hij assassin is). Het gaat over een kleine jongen die graag bij de 'Shinsengumi' wilt (de Shinsengumi was een soort politie) en daar uiteindelijk ook toegelaten wordt, het is echter een heel ander soort anime als Kenshin, maar dit komt misschien omdat dezelfde periode uit een ander oogpunt wordt gezien. Net toen het echt heel leuk begon te worden, werd de serie 'gelicensed' en stopten de fansubbers met subben, nu zal ik dus moeten wachten tot de DVD's geript worden voordat ik verder kan kijken :'-( .

6. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    *sigh..* was ik maar eerder interesseerd in anime geraakt, dan had ik geweten over naruto enzo.. kwas wel bekend enzo met anime, en als iets wat met anime te maken had op tv kwam, dan ging ik meteen kijken, maar kheb nooit gedownload. Hierdoor ben ik pas gaan kijken wat naruto is, en inmiddels zijn ze al bij episode 91... :mad: Nu ben ik helemaal verzot op naruto, maar kheb echt geen zin om 91 eps te downen!!!!!!!... heeft iemand hetzelfde probleem gehad als mij? En heeft diegene dan ook al die afleveringen gedownload?

7. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de serie vanaf het begin had gevolgd had je ze ook allemaal moeten downloaden, dus waarom wil je dat nu dan niet meer doen.
    Je kan de afleveringen in groepjes downloaden met bittorrent, of apart met kazaa. Ik raad je bittorrent aan, omdat vele malen sneller gaat (soms heb je de groepjes zelfs in minder tijd binnen met bittorrent, dan 1 enkele aflevering met kazaa).
    Als je per se bij episode 91 wilt zijn, dan zou je ook de manga kunnen gaan lezen, deze kun je hier downloaden.

Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  8. super_elite

Leuk Bevonden:
    0
    Dat downloaden gaat heel snel met BT, je kan steeds groepen downloaden bijv episode 01-25. Ik was op schema met Naruto in no time. Maar Naruto owned dus downloaden is zkr de moeite waard, bovendien nu hoef je eerst ook niet op ANBU te wachten voor een sub voor ep 91. Gewoon een Naruto-marathon houden }:]

By the way ik zie net op http://www.narutofan.com dat episode 91 released is met SUB, finally :cool:

Laatst bewerkt: 17 jul 2004
  9. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    Ojah.. is't verstandig om 2 dingen tegelijk te downen met bittorrent? bijv. je hebt Noir en dan doe wil je ook nog is naruto downloaden, is dat verstandig? of gaat het er alleen maar langzamer door?

10. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt eraan wat je wil, als je het een nachtje aan laat staan zou ik er 2 aanzetten, maar als je het bijvoorbeeld in een uurtje binnen wilt hebben (het hangt wel van het aantal seeders en leechers af, of dit sowieso lukt) dan zou ik er 1tje aanzetten.

11. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik full metal alchemist kan downen? maakt niet uit directdl of bt. Want het is gelicenced en ik wil heeeel graag full metal alchemist kijken, tot nu toe heb ik episode 1-13. Maar kwil graag alle eps apart downen, en niet in zo'n grote pakket van 1-31 ofzo. Dus weet iemand een site waar ik ze apart kan downen?

12. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
  13. n0rax

n0rax ........

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg nu de anime serie -> Naruto :D en Initial D Fourth Stage

14. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee of ie erstussen staat, maar de beste en grootste site voor bittorrent is www.suprnova.org, een alternatief is torrent.youceff.com

EDIT: Hij staat ertussen (suprnova). btw als een game gelicensed is, is het juist illegaal.

Laatst bewerkt: 24 jul 2004
  15. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben pas begonnen met Full Metal Panic; een heel errug grappige serie. Een of ander gast op school dat alles en iedereen verdenkt dat ze terroristen/criminelen/tuig zijn en zijn vocabulair/gedrag bestaat uit militaire termen, terwijl een meisje hem duidelijk wil maken ze ze hem wel leuk vind. Dit leidt natuurlijk tot grappige situaties.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zijn er ook computer tools om zelf anime te tekenen?

17. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    He, kent er iemand GoldenBoy :+, echt die moet je zien, is heel grappig. Ik heb het afgelopen week gezien en damn wat is het toch grappig zeg. Zijn 2 dvd's die ik geleend had, staan 6 afleveringen op en allemaal zijn ze super grappig :+.

Dus mensen kijken...

Het is denk ik wel tijd, dat ik een keer Naruto ga kijken.

18. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    kWeet dat full metal alchemist illigaal... maar tis gwoon zó grappig en goed verhaal en alles, kwil gwoon ZIEN!!

@shz en S3NS31... de sites die jullie gaven had ik al bekeken, maar ze hebben niet alle eps. maar tog bedankt! kdownload nu gwoon via edonkey en als ik weer eps tegenkom die ik niet heb dan down ik ze gwoon.

Enne Full Metal Panic! is idd wel grappig, alleen khad ik vooral gedownd vanwege de actie enzo... khad niet verw8 dat het grappig zou zijn.

Maarre goldenboy lijkt me ook leuk, maar khad nog een vraagje.. zit er hentai in? Want euh dan... denk ik niet dat mag kijken :)

19. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    ''Maarre goldenboy lijkt me ook leuk, maar khad nog een vraagje.. zit er hentai in? Want euh dan... denk ik niet dat mag kijken :)"[/QUOTE]

Nee, zit geen hentai in. Je moet het gewoon een keer gezien, echt zo grappig is het gewoon, vind ik dan :+.

20. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben net klaar met Love Hina kijken, maar wat delen gemist. Je kan de online streaming vinden bij winamps lijstje. Love Hina is echt kewl, ik ga eens kijken voor de DVD want ik wil de specials ook graag zien.

Love Hina is echt lachen. Zoals Keitaro die z'n tante Aunt Haruka noemt (aunt=oud wijf) en weer eens overwacht een klap krijgt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina