1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo freak

halo freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus alleen winamp kenne jullie niet een ander prgramma met ook een live strea zoals winamp

2. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    Uh.... ik weet niet hoor :confused: ,maar volgens mij is dit een algemeen Animé forum en hoef ik niet perse als iemand een vraag stelt daar antwoord op te geven ;) . En ten tweede gaf ik nog geeneens antwoord op jou vraag |:-

3. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Geef mij een anime film (en nee niet zoals Disney, maar dus manga) en ik ben de hele dag zoet!

4. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op http://www.animekrazy.com Daar kan je anime dvd's bestellen uit de States en de meeste zijn regiovrij. Ik heb het nog niet gedaan maar ben het wel van plan om een keer te bestellen.

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ooit begonnen met DBZ te kijken. Ik wilde meer en begon ook andere series te kijken en ik kan alleen maar concluderen dat DBZ best zaad is :D. Beetje uitmelkerij :D

6. Solid_Snake14

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben begonen met de pokemon serrie :9
    Daarna ben ik dragon ball Z gaan volgen maar opzich vondt ik de Dragon ball serrie's nog geeneens zo slecht, kijk het mag dan een beetje uitgemolken zijn maar daar doen ze nou eenmaal bij bijna alles wat goed loopt.

7. Metal X

Metal X Don't really care

Leuk Bevonden:
    0
    Dragon Ball z is vet. Trunks Rulezzz. StarOcean Ex is ook een vette serie die is afgeleid van een ps spel. Gundam Wing en Ranma 1/2 is ook wel gaaf en final fantasy unlimted is ook wel een vette serie.

8. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    1 van de tig series die ik volg zit erop. Van Full Metal Alchemist heb ik de laatste aflevering gezien. Echt heel mooi en ontroerend. Echter ik weet wel zeker dat er een vervolg op moet komen, omdat er veel zaken nog niet duidelijk of opgelost zijn.

9. Solid_Snake14

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu sinds een paar dagen begonen met het kijken van Hunter X Hunter dat is echt een vreselijk verslavende Animé. In het begin verwachte ik er niet te veel van maar naar 3 afleveringen was ik echt helemaal verslaafd.

10. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    hehe hunter x hunter is inderdaad een hele mooi serie (tenminste dat wordt gezegd). Ik heb m ergens in een hoekje van mijn HD zitten. Ben nu eerst DBZ opnieuw aan het kijken in japans uncut. En ben al bij aflevering 3 van de +/- 290 :D

11. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Wie o wie kent Teknoman??? Vond het toendertijd een erg vette tekenfilm, cooler dan Gundam Wing.

12. Solid_Snake14

Leuk Bevonden:
    0
    haha dan heb je nog veel te gaan.
    ik heb de japanse versie nog nooit gezien, zitten er veel verschillen in met de amerikaanse versie?

13. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    ja oa 20 afleveringen meer. Dus meer scenes :D en iets grover. Amerikaanse versie kende een ge-edite versie; weinig bloed etc ;) en een uncut. De japanse versie is nog net iets uncutter :D

14. halo freak

halo freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jha teknoman is zker wreed keek het vroeger altijd echt vet was die shit

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Teknoman (ook wel gekend als Tekkaman Blade) is ook een vette anime. Dat muziekje wanneer ie in de teknoman veranderde is ook lekker :cool:.

16. Solid_Snake14

Leuk Bevonden:
    0
    Tekkaman Blade heb ik weleens van gehoord, lijkt me best wel een vette serie k zal binnekort eens wat afleveringen downen als hij tenminste nog niet gelicent is.

17. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    Teknoman was tog een tijdje op foxkids? kwilde altijd zo graag kijken, maar kwas daarna weer vergeten :confused:. En wanneer ik weer herinnerde dat teknoman op tv was, dan was het weer afgelopen... :p Maarjah kvond het een erg coole serie, maar het einde was denk ik niet meer op tv te zien, of wel? kga ff op animenfo kijken of hij de moeite waard is om te downen. kBen nu gundam seed aan het downen, echt vette serie!

18. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Gundam seed is echt één van de betere anime series :p

19. halo freak

halo freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je Teknoman of Tekkaman Blade kan downen

20. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens wat p2p programma's: bijvoorbeeld dc++ als je daar in wat anime hubs zoekt heb je 100% resultaat. suprnova gaf ook search results. Dus veel succes met zoeken :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina