1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo freak

halo freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wekrt dat programma dc++???????????????????
    Help

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
  3. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dragonball Z is een slechte Anime, zeer slecht... Vooral de gedubde met de Amerikaanse spierballenstemmetjes. Dragonball daarintegen was nog wel te pruimen.

Ik ben niet echt een grote Anime fan, ik keek meer naar de wat mainstream series, zoals Naruto, TriGun, GunGrave, Last Exile, Cowboy Bebop, RahXephon, en Hellsing. Hellsing en TriGun zijn de kewlste Anime's die ik tot nu toe heb gezien, en Naruto ep. 17 was briljant.

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dbz gaat vergelijken met andere anime series...kan je idd concluderen dat het een zwaar slechte serie is :D. Maar het is een zeer goede anime om mee te 'beginnen'. En bij mij zitten er gewoon mooie herinneringen bij.

5. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, daar heb je dan wel weer gelijk in; om mee te beginnen...

6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar er anime DVD's te koop zijn (online)

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dvdcrave?

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    das australie, veel te dure verzenkosten :p, het liefst in NL natuurlijk.

9. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    Er is hier al 8 dagen nix gepost.. :{

Maarre, kben nu gestopt met downen van Naruto, kheb geen zin meer in, mssn dat ik na een paar weken al die eps weer ga oppikken maar, kweetniet, kben het een beetje zat van Naruto?! :confused: kbegin het lelijk/saai te vinden....

10. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind naruto ook maar langdradig worden. Wil het echter wel blijven volgen.

11. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Naruto, lopen ze te snel in op de manga, waardoor ze zogenaamde 'filler episodes' erbij gaan verzinnen. Ik denk dat het beter is dat het een half jaar niet meer uitgezonden wordt en dat ze daarna 50 episodes uitbrengen ofzo en dan eer een half jaar pauze.

12. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Doet geen enkele goedlopende serie...wordt gewoon wekelijks in japan uitgezonden en loopt daar erg goed (voornamelijk door het succes van de manga). Naruto heeft nog veel in petto, maar wordt inderdaad flink opgevuld met crap :D

13. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je de serie Hunter x Hunter kent. Deze loopt ook goed in Japan en doet volgt deze tactiek wel. Maar wat je zegt. Naruto begint steeds meer op Dragonball Z te lijken. De eerste saga van DBZ was vet. Een aant. daarna ook en toen kwamen in DBZ de fillers. Ik hoop niet deze Naruto qua kwaliteit nog meer naar beneden schoppen. Geef mij maar Full Metal alchemist, Berserk, Hunter x Hunter, Chrno's Crusade, Kenshin, Midori no Hibi Cowboy Bebop, Trigun, Berserk Getbackers Juuni Kokki. Allemaal titels die niet eindeloos doorblijven uitmelken.

14. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    hunter x hunter wordt nu uitgezonden in de vorm van OVA''s dit zijn afleveringen als toevoeging op de serie...worden alrtijd wat verder van elkaar uitgezonden ;)

15. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan wordt het tijd dat naruto ova's er over een half jaar aankomen ;)

en dat die Jappen inspiratie opgaan doen... voor misschien wel intressante fillers:)

16. Metal X

Metal X Don't really care

Leuk Bevonden:
    0
    had laatst nog twee films gekocht. Patlabor 1 en Patlabor 2. Was een film over China in de toekomst met reuze robots en veel politiek gezwets maar als je die robots in die films ziet dan denk je als je ziet hoe het er uiziet allemaal dat zou over 10 of 20 wel mogelijk kunnen gebeuren. zijn wel 2 vette films.

17. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Nosferatu _O_

18. mutske

mutske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook grote animefan. Begonnen met dragonball en les chevaliers du zodiaque en in mindere mate transformers. Nu wolfs rain. Hokuto no Ken fisth of the north star is men all time favourite.

19. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    iemand elfen lied gezien? die is gruwelijk moet je een keertje kijken :D

20. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begon idd met Dragonball Z :D, was wel grappig, het einde was echt super. Vond DBGT veel minder leuk, maar daar heb ik pas de 1e 32 episodes van gezien.

Anime die ik tot nog toe gezien heb en allen briljant vind:

series:
    - Full Metal Alchemist
    - Planetes
    - Helsing
    - Last Exile
    - Neon Genesis Evangelion
    - Vision of Escaflowne

films:
    - Urotsukidoji
    - Laputa Castle in the
    - Princess Mononoke
    - Spirited Away
    - Nausicaa of the Valley of Wind
    - Akira

Anime waar ik na episode 1 niet meer verder heb gekeken:
    - Naruto
    - Ninja Scrolls
    - Goldenboy
    - Love Hina

Ik grab de episodes trouwens via Bittorent en soms van een private ftp-tje (fxp). Ben nu Neon Genesis Evangelion aan het afronden, nog twee afleveringen te gaan. Daarna start ik met Cowboy Bebop (episodes + OVA). Wellicht dat ik ook dan maar de rest van Naruto maar eens bekijk....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina