1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    waarom ben jij eigenlijk niet verder wezen kijken naar naruto, ninja scrolls, goldenboy, love hina? kVond Love Hina juist erg leuk, en goldenboy blijkt ook wel grappig te zijn (khad mezelf voorgenomen goldenboy te gaan downen, maar kmocht niet meer downen van mn vader :p vind hij slecht, en dat ik verslaafd aan raak ofzo...).

Volgens mij hou jij meer van dat serieuze gedoe, ik ook wel, maar ik hou tog wel meer een combinatie van actie/comedy... en soms ben ik wel in de stemming van drama :p.

kBen nu "Full Metal Panic! Fumoffu?!" aan het downen, kkon het bijna niet vinden omdat het niet meer te downen is omdat hij gelicenced is (jammergenoeg). Maar nu down ik hem dus, al gaat het niet echt snel :confused:.. (0/1/2/3 kb/s... *sigh*)

2. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja idd, het mooie aan anime series is dat juist het plot enorm goed in elkaar kan steken. Sommige series zijn meer van het type 'japanse-cartoon', dan echte anime. Maargoed, ik probeer Naruto nog wel een keer, maar die andere vind ik niet zo goed.

Een serie als Last Exile neemt je gewoon echt helemaal mee van start tot eind. Grafisch perfect, super tune erbij, en een retesterk plot.

Goldenboy heb ik jaren terug eens op Canal+ gezien, daar kwamen zo nu en dan wel eens wat anime films/korte series. Ik vond het een zwak verhaal, kun je net zo goed La Blue Girl gaan kijken... Hina is nogal kiddy imo (kan wellicht komen omdat ik 27 ben :D)....

Had eerst een 'kennis' die een 4TB ftp-server had draaien thuis (Zweden), hij woonde in een appartement, boven het IT-bedrijf van vader. Hij had daardoor beschikking over een 100mbit server en deelde 3TB anime met zijn vriendjes. Vandaar dat ik al die series ooit eens gedownload heb, van elke serie even snel episode 1 gekeken, en alleen de leuk-lijkende bewaard. Misschien nog maar eens proberen..

Btw, weet iemand of DBGT al beschikbaar is op het net --> vanaf aflevering 32? Ik heb die niet, en ben deze ook nog nergens (dubbed engels) tegengekomen....klopt dit???

3. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    btw, had laatst de serie 'Slave Market' bemachtigd --> suf, smerig, 3 graden erger dan La Blue Girl :D:D:D:D

edit: zal voortaan die edit idd maar even gebruiken...sorry

4. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf is dat? hentai ofzo

5. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup, van het goorste soort :D

maar een brak verhaal, een markt waar je slaven (vrouwen) kunt kopen...en dan doet men er allerlei brakke shit mee....simpel verhaal, niks aan.

6. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb gisteren Full Metal Panic weer gezien, geweldige serie.:D

7. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand de (nieuwe?) anime serie Bleach? Ik zag dat er 5 episodes van beschikbaar zijn, maar ken de serie niet echt...

edit:
    - andere vraag: hoeveel episodes bevat de serie Full Metal Panic?
    - wat is de laatste subbed episode van naruto?
    - waar vind ik de noir serie?
    - weet iemand of er al engelse dubbed (funimation?) episodes van DBGT zijn vanaf episode 32?

Laatst bewerkt: 6 nov 2004
  8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag 1: 24 afleveringen
    Vraag 2: dat is naruto 107 *woensdag of donderdag de nieuwe*
    Vraag 3: suprnova.org geeft wat results
    Vraag 4: ja, zijn nu bezig met de eerste afleveringen (lost eps) na 18 ofzo zijn ze allemaal gedaan

9. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    kheb de eerste 2 eps van Bleach gedownd.. kvond het wel wat, best vaag en vreemd allemaal, best cool dus :d... ojah en khad nog ergens noir gedownd, de hele package.. alleen net toen mn pc het bijna klaar had crashde hij.. en moest ik'm formatteren :mad:

Hmmzz, hoe kwam dat ook alweer.. :confused:

kHeb gundam seed al 2 weken geleden afgekeken.. alleen kwil nu nog een serie van gundam downen. Ik had vroeger nog ep 1 en 3 (jah, kkon 2 niet vinden :confused:) van Gundam X gedownd.. en ik vond het best cool. En anders G Gundam.
    Welke is volgens jullie aan te raden?

edit: ojah... Suka, jij volgt naruto tog nog? Want kben nu een beetje nieuwsgierig waar ze nu ongeveer zijn... maar kheb niet echt zin om filler eps te gaan downen, ik hoop dat er nu iets spannends is.. anders laat ik naruto maar ff w88..

Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  10. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Naruto bijna tot 107 binnen, hopelijk is het echt leuk, maar heb een previewtje gezien en het is welicht toch wat te cartoony/kiddy, maargoed we zien wel..

Ga nu starten met Cowboy Bebop, had die reeks echt al maanden op mijn HD, telkens niet gekeken...de titel geeft een beetje een vreemde indruk :D:D...

we zien wel...

11. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Een leuke gundam serie is gundam wing en op het moment zijn ze bezig met een vervolg op seed. Iets met destiny ofzo. Het is natuurlijk wel handig als je die filler eps bij naruto kijkt anders snap je de ballen er straks niet van!

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ok, ik ga nu iets heel schokkends zeggen tegen de Anime-liefhebbers hier.
    dus hou je maar stevig vast...

Een vriend van mij heeft 2 Terrabite ( oftewel 2000 GB!!!!) aan Anime :{
    zo staat mijn bek ook elke keer dat hij het zegt. zonder gein. hij download dan ook 24 uur per dag en heeft onderhand bijna alles. alleen zeg ik ook weleens: gast, zelfs als je nu stopt met downloaden en alles gaat kijken, en constant blijft kijken, dan ga je straks dood en dan heb je nog niet alles afgezien zo veel heb je. wat is de lol. maargoed, hij schijnt het wel leuk te vinden.

13. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken zelfs mensen die 80-90% van alle uitgebrachte anime hebben...dan lopen de tb's pas op. Ik zelf had ook een tijd van 24/7 anime leechen..heb veel weggebrand. Maar uiteindelijk ben ik hier mee gestopt en download ik alleen nog van bepaalde groepen of series. Ik kijk nog zelden anime...ik volg alleen nog maar naruto en PoT. Af en toe kijk ik nog een serietje er doorheen...maar gebeurd de laatste tijd maar zelden.

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als het me heel veel werk zou kosten om die episodes binnen te halen, zou het misschien anders zijn. Maar neem bv. Naruto, daarvan heb ik in één nacht 100 eps gedownload, het maakt me dan niet bar veel uit dat het wat ruimte in beslag neemt.

Ik zit juist met het downloaden van incomplete series. Ik houd er niet van om bij een bepaalde episode helemaal uit te moeten zoeken wanneer ik de volgende kan/mag verwachten. Daarom wilde ik eigenlijk niet starten met Naruto, omdat het nog lopende is.

Maar we zien wel...

15. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Met naruto kan je dan nog wel even wachten. Vergeleken met de manga zitten er dik 200 afleveringen in.

16. Testoronius

Testoronius De 1e aanmaak Hero

Leuk Bevonden:
    0
    Naruto blijft lache vind ik. Het hele huis is er verslaafd aan geraakt. Van Evangelion vindt ik het einde briljant, net als Helsing. Echt jammer dat die serie zo kort was. Als je Naruto leuk vindt, moet je ook absoluut Samurai Deeper Kyo(Demon Eyes Kyo) bekijken, het heeft veel met elkaar gemeen, maar net als in Naruto zit er behoorlijk wat achtergrondinfo over het oude Japan in verstopt, als je daar wat van af weet. Erg leuk. Witchhunter Robin had z'n leuke momenten. Akira en Ghost in the Shell waren voor mij het begin van mijn manga tic.

Laatst bewerkt: 11 nov 2004
  17. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het einde van evangelion begreep ik niet bepaald :D

Cowboy Bebop vind ik na 3 episodes nog steeds zwak, ik houd niet van losse verhalen per episode, misschien verandert het nog wel...

Full Metal Panic en Noir compleet kan ik echt nergens vinden tot nog toe....beter zoeken dus :D

Ik vond overigens het einde van Planetes erg vertederend, het verhaal was niet superspanned ofzo, maar wel goed genoeg imo

18. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er mensen geïnteresseerd in een dvd van Rurouni Kenshin?
    Mogen me gerust eens pmen.

19. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat precies? Een serie? Of film?

Btw...weet iemand of Cowboy Bebop allemaal losse episodes zijn, zonder 'echte' verhaallijn?

20. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Cowboy Bebop heeft verschillende afleveringen maar er loopt een duidelijk rode draad doorheen. Bebop zeker kijken!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina