1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, vraag te snel gesteld, ben nu bij ep5 en inderdaad begint zich een rode lijn te ontvouwen...vooralsnog wel een redelijk sterke serie...

2. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    MariaXi : FMP en Noir kan je op irc downloaden maar Noir zou ik niet downloaden stomme serie :p je meot fruits basket eens kijken dat is pas vette shit :D

3. mutske

mutske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand soms ook fan van Chroniques de Lodoss en X-clamp????

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand waar ik de dvd cover kan vinden van Rurouni Kenshin Vol 17 : Holy War ??
    Ik vind enkel het voorkantje(dus niet zijkant & achterkant zo van de dvd, precies afgeknipt)
    Alvast bedankt!

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens cdcover.cc kan je aardig wat troep vinden.

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar niet Rurouni Kenshin volume 17:)
    Kende de site al maar toch bedankt.

7. mutske

mutske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand waar ik de DVD s van Chevaliers du zodiaque vd saga v Hades kan vinden want ik vind ze nergens in de winkels ofzo.

8. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een goede serie?

9. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Woei een anime thread \o/

Dit heb ik tot nu toe gekeken:
    - Last EXILE
    - Fullmetal Alchemist
    - Hellsing
    - Hunter X Hunter
    - Hunter X Hunter Greed Island OVA
    - Hunter X Hunter OVA
    - Hunter X Hunter OVA GI Final
    - Trigun

En ben bezig met de volgende series:
    - Elfen Lied
    - Full Metal Panic? Fumoffu!
    - Fullmetal Alchemist
    - Great Teacher Onizuka
    - Grenadier - Hohoemi no Senshi
    - Naruto
    - Samurai 7
    - Samurai Champloo
    - Wolf's Rain

Hunter X Hunter vond ik denk ik de beste eruit, al loopt de manga nog door en is de laatste OVA met een 'open einde' (lees: midden in het gebeuren) afgesloten, een vervolg laat nog even op zich wachten zo te zien. Fullmetal Alchemist vond ik ook zeker een van de betere, al werd er soms wat veel gepraat en wat weinig gedaan. Naruto lijkt weer de goede kant op te gaan (episode 114 loopt binnen), nu de fillers zijn afgelopen (die hele fire run quest) en ze weer verder gaan met de manga 'verfilmen' :)

10. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt smaak;)

11. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad...zijn geen slechte series. GTO vind ik toch wel de beste uit die reeks van je ;).

12. Solid_Snake14

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu Full metal Alchemist aan het kijken echt een leuke serrie al vondt ik het begin niet echt spetterend, dat had ik bij naruto ook, de eerste ep. vondt ik echt slecht maar ik ben blij dat ik doorgegaan ben met kijken want na een paar afleveringen was ik er al helemaal verslaafd aan, kan niet wachten tot de nieuwste aflevering weer uitkomt.

13. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet uit je post opmaken of je nu op Naruto of FMA doelt maar Fullmetal Alchemist is al afgelopen :)

Episode 114 van Naruto vond ik zeker een van de beste tot nu toe, bewijst maar weer hoe goed de makers personages uit kunnen werken, zat gewoon met een brok in m'n keel op het einde en dat heb ik niet snel bij films/anime :)

14. Solid_Snake14

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde Naruto, Fullmetal Alchemist heb ik nu de hele serrie van.
    Ik heb van Naruto tot ep 113 gezien ik zal gouw 114 dowloaden ik ben benieuwd.

15. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Naruto 114 is eindelijk weer een keertje goed ! :p

16. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naruto is verdragonballizerd of hoe je het ook wilt noemen... zonde...

17. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met "verdragonballizerd"?

De punten die ik jammer vond aan DragonBall (te veel gepraat en dat hele Supersaiyan gebeuren vanaf level 2) zie ik totaal niet terug in Naruto. De episodes met dat hele Tea Country gebeuren / Fire Run quest zaten niet in de manga, die zijn er gewoon aan toegevoegd om niet in te lopen op de manga (aka fillers). Ben wel met je eens dat die duidelijk stukken minder waren, maar sinds Sasuke weg is uit Konoha gaat het weer de goede kant om imo :).

Ook worden characters in Naruto waaaay meer uitgewerkt. Chouji die toch altijd een minor roll speelde in de hele serie en altijd als een 'loser character' werd neergezet staat in 114 volop in het midden punt, op het einde vond ik hem ook veel cooler dan de meeste chars die ik in de hele serie heb gezien.

Laatst bewerkt: 17 dec 2004
  18. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond chouji in aflevering 114 toch wel trekjes hebben van een saiyan, wat wel super vet was! :p

19. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel verdragonballizeerd, vanwege het principe dat naruto volgt. Begrijp me niet verkeerd tot episode 65 ofzo vond ik Naruto echt geweldig. Maar nu begint het in herhaling te vallen...
    Naruto, ontmoet vijand... leert aanval, vijand is te sterk, allemaal psychologische shit en naruto krijgt fox chacra
    Goku ontmoet vijand, leert aanval, vijand is te sterk, goku word super saiyan
    volgens dit principe werkt naruto ook. Het is waar dat Naruto interessanter is door al die verschillende vechtstijlen, maar dan moeten die vechtstijlen ook beter gebalanceerd zijn en niet het klischee idee van Naruto wint toch wel...
    Daarbij is Naruto ook, steeds meer fillers en rekkende episodes gaan uitbrengen, net als DragonballZ.
    Ik vind Naruto beter dan DragonballZ dat ook geen slechte serie is, maar ik hoop dat het niet zo bergafwaardsgaat als dat het nu gaat met deze serie. FMA, Berserk, Hunter X Hunter, Cowboy Bebop en Elfenlied etc. Zijn toch wel een stuk beter.

20. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dat ben ik niet met je eens, Naruto werkt andere personages veel meer uit, kijk maar naar Sasuke, Chouji, Zabuza, Haku, Gaara etc. Achtergrond en hun jeugd wordt in DBZ/GT nergens zo ver uitgewerkt. Over die aanvallen en Demon Fox, ik vind dat nog wel meevallen, ik herinner me eigenlijk geen een episode waarbij hij een speciale aanval leert of de vijand nou echt te sterk is (Rasengan uitgezonderd). Bovendien is het bij DBZ altijd zo dat de vijand verslagen wordt, of na tig keer trainen en weer tot leven komen of op welke manier dan ook. Bij Naruto gaan er ook personages ook helemaal dood (en dan niet zoiets als naar The After Life), of vijanden vluchten (Itachi) of winnen (Orochimaru vs. 3th Hokage).

Ben het wel met Suka eens dat Chouji wel erg op een saiyan leek toen zijn Chakra naar buiten kwam, vooral zijn gezicht en ogen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina