1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naruto is DragonballZ voor gevorderden, een leuke serie idd. Ik zit ook elke donderdag op animesuki te kijken of de nieuwe Naruto er is, maar het kan zoveel beter.:mad: en Naruto werkt wel volgens dat principe alleen komt daarbij, dat de psychologie beter is uitgewerkt. Sasuke = Vegeta eeuwige rivaal ongeveer even sterk als goku(naruto) maar toch is Goku sterker. Ik herken gewoon een helehoop zaken van naruto (het trainen etc.) in dragonballZ en andersom, alleen als men de vaart er in zou hebben etc. en de serie wat duistere sfeer geven dan zou het zoveel beter zijn

2. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah zoals ik al eerder zei vind ik dat wel meevallen, maargoed, dat is bij iedereen anders :).

Fullmetal Alchemist komt trouwens in 2005 uit (film dus), Naruto draaide al in Augustus dit jaar in Japan (wederom film), iemand enig idee wanneer ie hier uitkomt?

3. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ¬¬ hij komt hier niet uit... fangesubde versie moetje ongeveer 4 maande voor wachten als ze er net zo snel over doen als met naruto. Weet iemand eigenlijk wanneer die komt?

4. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Augustus + 4 maanden zeg je zelf net, overigens komt Naruto hier ook gewoon op dvd in de winkel te liggen (net als Fullmetal Alchemist) als het goed is. Ken tig winkels waar ze geimporteerde anime verkopen (http://www.large.nl bijv, al is die ook grotendeels voor kleding), al zal het waarschijnlijk wel langer dan 4 maanden duren.

Op #Anime-Keep mIRC kanaal zeggen ze dat de fansub online wordt gegooid wanneer de dvd uitkomt (Naruto), als iemand nu nog weet wanneer dat is zijn we een stuk verder :D

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Konden die jappen niet met een cam in de bios gaan zittenO-)

6. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zouden ze een film, van een onuitgebrachte serie in een andere dan Japanse taal uitbrengen in Nederland, of in Europa, of in Amerika? Misschien loop ik achter, maar de dvd's van Naruto die je met subtitles kan kopen zijn illegaal, de film zal je gewoon van Animesuki moeten halen, maargoed ik kan er naast zitten.

7. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Fullmetal Alchemist komt wel op Amerikaanse tv, weet niet of dat nu al is, maar er wordt in ieder geval gewerkt aan vertaling/spraak/etc. De dvd is overigens gewoon Japans gesproken (al is Engels/andere taal ook een optie bij de meeste dvd's), dat is tenminste bij Hellsing/Spirited Away/Ninja Scroll/HackSign/Wolf's Rain (elke die ik heb gezien).

Die Naruto dvd's die je nu kunt 'kopen' zijn inderdaad illegaal, licentie is nog niet gekocht... of je de film van animesuki kunt halen; denk het wel, ze hosten ook andere gelicenseerde anime :)

8. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Animesuki host geen gelicencieerde anime. Naruto is nog niet gelicensieerd of hoe je het ook noemen wilt. Waarschijnlijk, als de serie helemaal is afgelopen wordt hij opgekocht. De manga daarentegen is wel gelicensieerd.

9. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Hunter X Hunter is gelicenseerd (toch?) en die wordt nog gehost, nu ik erover nadenk, fma wordt ook niet gehost idd o_O

10. Sesshomaru

Sesshomaru Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmm best veel anime interesse op deze forum :p , tis misschien goed idee dat we gezamelijk een channel kunnen oprichten in mIRC voor anime sharing/interesse (anime talk's etc.)

het lijkt me zeer vet als we een channel hadden waar we gewoon nederlands praten inplaats van die andere grote luitjes die engels praten altijd :p

iemand nog suggesties?

11. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand meschien waar ik ondertiteling van DBZ afleveringen kan krijgen?

Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  12. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Goede fansub afleveringen downloaden, in welke taal bedoel je? Nederlands vind je namelijk niet zomaar.

13. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    erm dude... net als die ander al zei Nederlands is er bijna niet dus je kan beter engels gaan leren.

of japans

of heel slechte kwaliteit Nederlands gaan zitten kijken. Ik weet niet hoe het werkt maar wel dat het er was...

14. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik kan wel engels maar ben een beetje lui:+:+
    ik vind het terouwens er leuk DBZ ik had het wel eens gezien op yorin of zo maar een vriend van mij heeft nu afleveringen 1 tot en met 40 en het is een boeiend verhaal moet ik zeggen :)

15. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je ook eens verder kijken naar anderen animé, als je DBZ al leuk vindt zullen veel anderen animé je ook zeker bevallen.

16. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja.. erm..

kijk. voor goede anime moet je engels kunnen is vereiste. En ik snap niet wat dat met luiheid te maken heeft. Moeten je hersens zich echt zoveel meer inspannen voor Engels...?
    Net zoals Solid Snake zei:' er is veel meer dan alleen DragonballZ' Ik kan je uit mijn ervaring vertellen dat je DragonballZ slecht gaat vinden als je erachter komt wat er nog meer uit is.

En dit moest ik nog kwijt over die naruto discussie met guus;):p

kvind naruto goed maar... niet super want,
    Je krijgt shit over het verleden te horen die je NIET wilt weten want je wilt Actie
    Het verhaal is ook heel belangrijk, maar het moet snel gaan en niet eindeloos uitgekauwt, worden alleen verleden van belangrijke personen of 1 grote ep over iedreeens verleden .
    Het is anime over ninja... assasins, huurmoordenaars... er gaan verdacht weinig mensen dood en er is te weinig bloed en gore.. in de serie.
    de sfeer is goed maar kan duisterder
    naruto.. is dom... kluns is leuk eerste 40 eps maar.. laat hem slimmer worden

(dit zijn me echte redenen:p) en btw het lijkt wel een beetje op DBZ...

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Is pikachu niet ook zo iets?

18. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Pikacha is volgens mij zo'n gek pokemon beestje ;) Idd Sasuke naruto wordt een beetje langdradig; ik wil ook knokken zien :p wat op het moment wel gebeurd :D (aflevering 115)

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    DBZ is idd japans als al die andere dingen maar ik houd er helemaal niet van. Alleen van cartoons op nickelodeon.

20. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hier iemand Maburaho gekeken? en kan iemand me het einde uitleggen? Het is trouwens wel een goeie anime :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina