1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja, wat is het voor een anime majin??

2. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
  3. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Eens kijken of ik het me goed herinner:

Het gaat over een jongen die een relatie heeft met een zwerfmeisje, dit meisje had eerst een relatie met zijn grote broer, maar hier wordt verder niet zo heel erg op ingegaan. Op een dag wordt hij aangereden door een meisje op een brommer (een vespa), de volgende dag zit er een enorme bult op z'n voorhoofd, die nogal uitsteekt (heel erg ver), hij verbergt het met een pleister. Maar dan 's avonds op een brug komen er opeens 2 robots uit die bult die met elkaar beginnen te vechten, een robot met een tv op z'n hoofd wint en woont vanaf die dag bij hem in huis, net als het meisje dat hem heeft aangereden.

Zoals je begrijpt slaat deze serie helemaal nergens op (later komt er een gast die stoer doet met gigantische nep-wenkbrauwen 8) ), maar hij is heel erg grappig, er gebeurt véél meer dan wat ik hier heb opgeschreven, maar het is al een paar jaar geleden dat ik deze serie heb gekeken, dus dat herinner ik me niet zo goed.

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    en een gigantisch strijkijzer

5. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb in de vakantie
    trigun laatste helemaal gezien (goede serie)
    en samurai champloo 1 -17(18 - 26 moet nog uit komen)
    die moet je echt kijken:) anders mis je iets

6. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Trigun trok me niet echt, ik weet niet waarom, misschien nog maar eens een keer proberen.

Van Samurai Champloo heb ik maar 1 episode gezien en dat was genoeg, ik irriteerde me mateloos aan onder andere het switchen tussen de scenes, niks voor mij.

Ik kijk momenteel:

Naruto, hoef ik niks over te zeggen :)

Mai-Hime, hoe langer de serie duurt, hoe vetter die wordt

Grenadier, ik heb nooit echt zin om naar deze serie te gaan kijken, maar als ik hem eenmaal aanzet, blijf ik geboeid tot het eind.

Bleach, schommelt, in het begin vond ik het helemaal te gek, het slapte wat af in het midden en nu begint het weer vet te worden :D.

7. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de eerste 5 afleveringen van bijna elke anime zuigen, omdat je dan geen idee hebt waar het over gaat ;)

8. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, ik heb over het algemeen wel vertrouwen in het verhaal van een anime(als dat er toe doet), dus dat zie ik nooit als een slecht punt. Het is meer zo dat ik liever niet verder kijk als iets me echt irriteert of als het totaalplaatje me gewoon niet boeit.

9. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan vraag ik me nogsteeds af wat je gaar aan samurai champloo vond aflevering 1 vond ik super lache als Mugen die gast zijn vingers gaat breken etc. Heel die sfeer bij die anime is goed, maar give it a second chance. Kijk 4 episodes...
    Ik vond het meer de humoristische versie van Samurai X a.k.a Rourouni Kenshin Reminiscence.
    Het heeft diezelfde gore *(wel iets minder) en het verhaal lijkt eerst beetje gaar. Maar je komt steeds meer over de personages te weten :)

10. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met Sasuke eens, in het begin vond ik dat snel switchen midden in een gevecht echt niks, de episodes daarna komt het ook vrijwel niet meer voor gelukkig. Dus zeker nog een paar eps kijken ;).

Trigun en Grenadier vind ik ook erg leuk, met name Nicholas D. Wolfwood uit Trigun was erg cool. In het begin (eerste 12 eps) vond ik Vash wel wat irritant, hij was me wat té onhandig waardoor het een beetje voorspelbaar/flauw werd. Laatste 14 eps waren echter heel goed te doen. Aanrader!

11. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ok, mocht ik weer een keer niks te kijken hebben, zal ik em nog eens proberen.

Vandaag weer een nieuwe anime gedownload: Ah! My Goddess TV

Ik heb de normale Ah! My Goddess nog niet gezien, maar de eerste aflevering van de tv-serie is erg leuk om te zien en vrij veelbelovend, dus een aanrader!

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb de eerste 13 afleveringen van bleach gedownload, ik vind het een geweldige serie. Ook pas de film metropolis gehaald, was een koopje bij de FRS.

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  13. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie nou van One Piece? ze zijn al best ver met de serie, maar kheb veel goede dingen over deze anime gehoord. kHeb pas de eerste 10 eps, maar kwil nog wel wat meer downen. Zelf vind ik het best vreemd, maar ook wel weer grappig enzo. Volgt iemand deze anime? want ik wil niet honderdzoveel eps gaan downen als er nix aan is. :?

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zoek nog steeds Urotsukidoji 2 & 3. Iemand enig id waar k die kan vinden?

15. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben nou blood aan het downloaden, via worldwidehentai. het zijn direct downloads, er zijn meerdere films en delen ik zal even een lijst posten als iemand kan zeggen welke films c.q. series goed zijn zou ik hem zeer dankbaar zijn.

Edit:
    Hier is de lijst van anime films, het zit nog vol met hentai 8)
    Hellsing: The Series
    Samurai X - The Motion Picture
    Ghost In The Shell
    Akira
    Blood The last Vampire
    Anime: I My Me! Strawberry Eggs
    Vandread
    Love Hina
    Noir
    COWBOY BEBOP

16. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    eeuh misschien een btje domme vraag hoor maar wat is anime?? ik had geen zin om dit hele forum door te zoeken of die vraag al was gestelt dus hierbij

17. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    anime is een tekenstijl in films, die word vooral toegepast in japan. De meeste anime's zullen dan ook japans zijn met engelse ondertiteling. Je kunt ze gratis downloaden en dit is niet strafbaar, omdat deze animes alleen licenties hebben voor japan.

18. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    thanks

19. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb het neit zo op dat anime gebeuren, soms wel geinig om te kijken maar niet echt geweldig....geef mij maar spongebob :p

20. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    @Conquistador... kzie in jou lijst niet echt veel hentai hor? :confused: mssn Ghost in the shell.. (mwhahaha) maar daar zie je alleen borsten verder niet echt veel. Maar kweet niet wat jij onder hentai verstaat, maar zover ik weet zie ik geen hentai in jou lijstje.

Dit is wat ik allemaal heb (gezien). Sommige heb ik in bezit maar nog niet gekeken. En er zit geen hentai in :p

Chobits
    Cowboy Bebop+Knockin' on heavens door
    Trigun
    FullMetal Alchemist
    Full Metal Panic!
    Full Metal Panic? Fumoffu!
    Naruto (1-104 ofzo)
    Ah my Goddes!
    Love Hina
    Love Hina Again
    Samurai 7 (1-7)
    Samurai Champloo (1-17)