1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist Green Green en DearS gekeken...beide wel grappig, niet super...

Ga nu met Kare Kanu starten..zoveel moois over gehoord!

2. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    is green green wel ok?

3. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een advies welke animes die ongeveer op dezelfde lijn zitten als Elfenlied, ik heb laatste tijd teveel blije ecchi animes gekeken. alvast heel erg bedankt. Elfenlied heeft mij echt geraakt 8) lucy O-)

Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  4. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu AH! My Goddess aan het kijken echt geweldig echt zo grappig .

5. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    @Bihn : ga full metal alchemist kijken ;)

6. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Majin: Green Green is ok. Het is wel duidelijk dat er nog een seizoen 2 aan komt. Neemt niet weg dat het een vermakelijke, en makkelijke anime is van maar 13 eps...

@ Solid Snake: Bedoel je de nieuwe serie? Of de oude OVA's? Ik heb episode 1tm4 van AH My Goddess gedownload, maar kijk die nieuwe series pas als ik ze compleet heb (maw over een half jaartje :D)...

7. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik al gezien,..ik heb al wel n hoop gezien 8)

maar ik vind FMA toch wel iets anders dan Elfen Lied, er ligt ook wat meer nadruk op het storylijn. De character Lucy vind ik toch een stuk boeiender dan de andere characters van FMA.

Ik moet echt iets specifieks hebben..zoiets als Lucy waarop ik verliefd kan worden, en me helemaal mee in kan sleepen 8) en dan aan het einde al mijn gevoelens tot bevrediging kan komen :'-(

8. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    Mahoromatic dan?

9. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Die is gelicensed volgend mij right?

anyway argito very much, zoiets zocht ik idd

ik heb nu een fansub gevonden van ack.it weet je of dat de goede is? het is wel een italiaanse, hoop niet dat alles italiaans is..

Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  10. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu met "Dragon Drive" bezig... het is één van de weinige anime series die ik wel kan waarderen...

11. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binh --> Haibane Renmai???

12. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ouch, gisteren Kannaduki no Miko gezien. Een erg leuke anime, van maar 13 episodes. Toch een redelijk sterk verhaal. Einde best mooi! (semi-mecha, semi-school, semi-romantisch, full-cewl :D)

Theme songs zijn ook errug goed...

Heb gisterenavond de eerste ep van Kare Kano (his and her circumstances) gezien, ben benieuwd...lijkt wel leuk !

13. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt, ik zal ff uitvogelen waar dat over gaat..semi-roman :eek: ?

edit: is die ook gelicensed, kan hem niet vinden op animesuki.com, zou je een link kunnen geven?

alvast arigato :D

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binh, misschien moet je http://www.point-blank.cc of www.animenfo.com (top 200) eerst checken. Ik weet niet zeker of Haibane Renmai aan je eisen voldoet.

Vooral die pointblack site heeft mooie reviews...

15. Solid_Snake14

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de nieuwe serrie oude serrie heb k helaas nooit gezien

16. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de sites, anime lijkt me passief wat ik juist erg fijn vind. Maar ik weet niet of er romantiek :eek: of dergelijke inzit. Maar het lijk me wel in de goede richting van selfacceptance en dat ze zich proberen te leven tussen de mensen. ben benieuwd..:D thanks!

17. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    shaman king komt op de fox kids 8) 8) 8) 8) 8) eindelijk een goeie anime die op de nederlandse tv komt.

Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  18. Solid_Snake14

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan komt de geknipte versie (zonder geweld, of wat dat ook) op tv die waarschijnlijk nog nederlands is ook nog, waardoor het van een goede animé naar een vreselijk slechte animé gaat. :'-(

19. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je die krijgen?

20. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binh, naar welk genre ben je nu eigenlijk op zoek? Romantisch of juist een thriller?

Romantische animes zijn er genoeg. Kare Kano, Kannaduko no Miko, Saikano, Eien..

Semi-romatisch zijn toch wel Evangelion, PlanetES, Stellvia (planetes en stellvia zijn super :D)

Maargoed, op Pointblank staat bij elke review hoe goed het plot is en of het romantisch is of niet. Op AnimeNFO wordt dit ook vermeld.

Btw. Italiaanse subs betekent waarschijnlijk japanse audio en italiaanse ondertitels, ik hoop dat je de taal beheerst :D

Haibane Renmai.....via torrent, moet je maar zoeken naar anime torrent sites

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina