1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk zoek precies tussenin, net zoals elfenlied, zit er een machtig verhaal van diclonius, en ook soort thriller. maar ook de psyche van lucy is gewoon interessant. haar haat tegen de mensen door haar jeugd, maar tegelijkertijd haar liefde voor kouta. was gewoon bijzonder mooi, vooral het einde heeft me ontroerd :p..
    semi-roman of romantiek maakt me niet zo veel uit meer, als ik maar ontroerd kan worden :p die torrents zijn echt langzaam maar ik hoop de moeite waard, comp staat nu 2 dagen aan. ik zit nu nog niet eens bij 50%
    maar deze serie zijn nu bezig op mijn pc:
    -maihabane renmei
    -mahoromatic
    denk je dat deze 2 mij zullen bevallen?
    ik heb ook nog full moon sagashite op me pc staan, van 1 tot en met 12, maar 1 ste episode was te blij..ik hoopte beetje op iets als elfenlied. Iemand merkte dat op een anime forum op.

2. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat trouwens met chikane-san en himeko in de eerste episode van kannaduk no miko, potten?

3. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    je moet bij een anime sowieso niet iets als Elfen Lied verwachten |:-
    Elfen Lied is erg extreem m.b.t. het geweld.

als je nog leuke (semi) romantische anime zoekt moet je gaan voor Kono Minikuku, Girls Bravo of chobits.
    of serieuzere anime dan is Gungrave best leuk.
    persoonlijk vind ik FLCL de beste anime ooit :D

is r trouwens iemand die weet of ik de originele happy lesson nog ergens kan krijgen?

4. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    dat geweld trok me juist wel aan, was een mooie visuele expressie van de persoonlijkheid van lucy.
    maar ik weet niet of je alle eps hebt gezien, maar het nadruk van de serie ligt niet op geweld. het heeft ook een prachtige romantiek in de laatste episode, er zit ook gewoon prachtige characters in. het hangt ook een wat serieuze, duistere en killere sfeer. en ondanks de geweldadige en wrede visualisaties voelde ik toch symphatie voor lucy, zeker aan het einde was zo moooii dat ik bijna moest huilen :'-(

de soundtrack was echt indrukwekkend, de setting was perfect en mooi random waarop je een neutraal verhaal kon zetten. ik moet zeker de OST van elfenlied hebben. mooi dromerige sfeer afgewisseld met gore :p *nice..

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  5. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb r echt een hekel aan als mensen mn posts niet goed lezen :mad: :mad: .
    nergens heb ik gezegd dat het geweld slecht was aan de serie. het enige dat ik zeg is dat het geweld in Elfen Lied extremer is dan een normale doorsnee anime.

6. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    oh sorry my bad,..ben even in 7de hemel van elfen lied. Dus kon even geen ''kritiek'' over elfen lied lezen 8)
    sorry..

7. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    haha np

ik ken t gevoel jah :+

8. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heya, Binh, heb je Hellsing al eens gezien??
    Die is vEt :D

kannaduki no miko....potten?? tja :D:D:D

9. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit One Piece aan het downmloaden die is toch ook goed?

10. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lang geleden was dat,..daar zat ook wat semi-roman, met dat politie wijf of dergelijk ik weet het niet meer. Ik had ze van Haunted-anime.com maar volgens mij bestaat die niet meer, wou hem graag verder kijken.

niet erg dat ze pot zijn, very kawaii :D, in de 1e episode gebeurt er al erg veel, dat wekt interesse op :)

11. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    is media factory een amerikaans bedrijf?
    het zal me niet verbazen.......

13. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij is wel leuk, en vooral erg grappig.
    Maar ik vindt het niet echt een top animé.

14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind one piece wel een geweldige anime alleen dat het best wel lang duurt

15. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga one piece pas downloaden als de series eindelijk eens afgelopen is :D

Had laatst 118 afleveringen van Naruto gedownload en dat is toch al gauw een GB of 15. Ik heb niet eens tijd om al die eps te bekijken, dus wacht nog maar even met One Piece...Hoor er wel leuke verhalen over..maar het lijkt mij meer een basic cartoon ipv een echte anime...maargoed, we zien wel!

16. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    wachten tot dat one piece afgelopen is? :p duurt nog wel een tijdje. En tis geen basic cartoon tis echt een goeie anime ;)

17. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien staat het al ergens vermeld. Maar dat ga ik niet helemaal nakijken. Wie nog anime dvd's zoekt die niet in Nederland te koop zijn, moet is op http://www.animekrazy.com kijken. Niet echt duur en vaak regiovrij.

18. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gruwelijke goden, wat is excel sage een beroerde anime. Heb er gewoon hoofdpijn van.. Ben bij episode 13, alleen omdat men telkens in reviews zegt dat je gewoon moet doorkijken, dat het vanzelf wel leuk wordt

Bleh!

19. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    waar hebbie excel saga vandaan? ik wil die ook wel kijken :p

20. Infinity

Infinity ryu hayabusha

Leuk Bevonden:
    0
    anime is wel lache, maar hoe komen jullie eraan? downloaden of kopen, en in geval van downloaden? waar? the guyver is ook erg goed, en gundam wing en dbz ook. maar een mooie movie is ook wel ninja scroll

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina