1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    ben nu aflevering 11 van Mahou Sensei Negima aan het downloaden, denk niet dat 1 van jullie deze anime kent ...

is wel grappig

2. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ken wel... is wel grappig, maar kweet niet, niet zo interessant? en denk ik ook niet echt de moeite genomen om te zitten downen. Mjah.. mssn ga k wel ff checken. Maar kdenk dat ik eerst Mahoujin GuruGuru ga downen, als ik tijd heb. Heeft best hoge score op animenfo, ook vooral vanwege humor en rpg elementen enzo. Me voorkeur zit namelijk vooral in action, comedy _O_, mecha, fantasy, (en beetje drama).

kvroeg me ook af, waar jullie voorkeur in genre ligt?

Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  3. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat grappige anime zoals : azumangah daioh, genshiken..... ?

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ja tis een hele softe anime, die ik per ongeluk tegenkwam .. en wel leuk vond

Mjah, mn voorkeur ligt bij actie, humor en drama natuurlijk met een extra diep verhaal ... O-)

5. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdje terug trouwens promo van speed grapher gezien.
    Ziet er best cool uit, Komt binnenkort uit.
    Nieuwe anime serie, actie, lijkt me wel tof.

6. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hehe waarom zouden we die niet kennen?? Heb al die nieuwe series tot de meest recente ep op mijn hd staan, maar heb eerst nog zoveel completed series te kijken, dat ik deze bewaar voor later. Het liefst tot het moment dat ik ze compleet heb. Ik heb idd ook net ep 11 van animecounsel binnengehaald, helaas liep Ishin zo enorm achter, dat ik er niet meer op wilde wachten. (mochten ze nog komen, dan haal ik ze alsnog wel op)..

Maargoed, ik houd meestal de forums in de gaten + ik kijk in de animesuki lijst welke series veel 'hits' hebben. Meestal check ik dan ep1 even snel om vervolgens de hele boel te downloaden....

:D, dus om terug te komen op de je strekking: Ik ken het idd niet, maar heb de serie wel :D

7. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Bleach beter dan Naruto...
    One piece ook, hunter x hunter ook , full metal alchemist ook, berserk ook, cowboy bebop ook. De 2 beste voor mij blijven Kenshin reminiscence (ova die je los kan kijken van de serie Kenshin en Full Metal Alchemist)

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben meer die iemand die een anime kijkt die veel diepgang heeft, maar ook humor en actie bevat :)

9. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Bleach is echt niet beter dan Naruto vind ik, Bleach heeft een iets zwakkere verhaal ... Naruto heeft betere actie en diepgang ...

Bleach heeft meer humor ...

10. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    eerlijk gezegd vind ik zelf Bleach minder dan Naruto, ik denk wel dat Bleach steeds beter gaat worden. Alleen naruto greep me op het begin meteen al vast en Bleach had het wel even en zwakte toen verschrikkelijk in vanaf ep. 15 ofzo werd het weer beter. Ik denk wel dat het een sterker verhaal gaat worden.

11. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, Bleach was in het begin zo saai dat ik er gewoon mee wou stoppen ..

*denkt aan de tijd toen hij nog bij de Haku episodes van Naruto was

:)

12. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwa, je hebt meerdere verhalen in naruto.
    Dus in bleach waarschijnlijk ook, aangezien de manga al bij nr 170 is, zullen er nog niet zoveel fillers komen in bleach, en zal bleach nog wel een lange tijd door gaan.
    Maar naruto heeft verschillende verhalen zoals bv het chuunin exam dat heel vet was.
    En het verhaal met momochi zabuza.
    En nu bv waar ze nu zijn met sasuke.
    Alleen bleach... tjah... de 1e 15 episodes waren troep :p... ik vond het wel grappig hoor, ben het dus blijven kijken, maar nu begint bleach pas :D.
    Ik denk dat bleach niet beter word dan naruto.
    Voorlopig niet dan.

Marjah....... IK HOOP NATUURLIJK VAN WEL :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

13. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit bij naruto nou op het moment dat het gesummonde ding van Naruto is getransformeerd naar staartemans. Bij de Chuunin exams dus met Gaara.

Zo vet.

14. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    kvolg bij bleach ook de manga omdat ik zo benieuwd was wat er allemaal zou gebeuren :D

Maar weet iemand welke manga chapter van naruto zo ongeveer bij ep 104 hoort? want kheb nu niet zoveel ruimte op me harde schijf om al die eps te gaan downen. En me internet is ook best langzaam vergeleken met andere mensen, dus eps downen gaat ook niet al te snel... :mad:

15. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volume 23: chapter 202 is ongeveer episode 120.
    Zo kan je een beetje berekenen welke chapter 104 is.

16. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    ey, thnx.. kga ff checken. Maar is het naruto nog leuk? beetje boeiend nog?

17. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor gaara vs kimimaro nu :D

18. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    worden weer zoveel afleveringen over kimimaros shitlife verteld...houdt je wel in spanning eigenlijk

Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  19. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm, volgens mij maar 1.
    Volgende episode zal geen filler zijn, aangezien het een special is.

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    damn, die torent site van Dattebayo waar ik Naruto vandaan haal doet et niet

2 afleveringen deze week aaarghhhhhh :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina