1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een hele goede serie, komt er ooit nog een OVA van?
     
  2. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    yo Spinnenman... hoe snel gaat het downen bij jou man?!?! ik kben nog steeds bezig met het downen van samurai champloo, gaat kapot langzaam! Je downt tog wel gwoon met bittorrent? bij mij gaat't meestal gemiddeld 10 kb/s.. maar soms echt de hele tijd blijft het hangen op 4 kb/s ofzo. AAAAAAAAAH! frustratie :p

    edit: kheb ook wel goede dingen gehoord trouwens over Tenjou Tenge, maar ook slechte dingen. Zijn de gevechten enz. de moeite waard? want ik heb gehoord dat het vaak gwoon dezelfde beelden zijn en stilstaande plaatjes met een paar actie strepen. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  3. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    Tenjou tenge is wel cool (alleen de eerste paar eps) maar na paar eps gaan ze hele tijd over de verleden praten en dat is ongelofelijk saai. Maar dan snap je het verhaal wel een beetje :)

    en kheb net een leuke banner gemaakt van DearS (leuke anime)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  4. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Gevechten zijn de moeite waard :D.
    Het verhaal is de moeite waard.
    Maar als je oplet, zie je stilstaande plaatjes in bijna elke anime, alleen hier is dat ook af en toe mar.
    Maar hij is zoooo cool :D. season 2 is nu net begonnen, en het is gewoon TE vet.
    Hij word nu een soort van super sayan ofzow :p. Zijn haren worden zwart, hij ramt alles weg, en hij is gewoon TE vet :p. Hij transformeerd gewoon.

    btw downloaden gaat hier redelijk snel, bij samurai champloo meestal met 60 kb/s ofzo, ligt eraan hoe snel de torrent is.
    Bij tenjou tenge... tjah ws in 2 dagen klaar met de hele serie, en ik ben nu de volledige series van dirty pair en kimi ga nozomu Eien aan het downloaden... gisteren gestart of eergister, allebei nu bijna klaar. zijn wel 3 en 4 gb groot. Maar downloaden gaat hier wel redelijk, ik gebruik er wel bittorrent voor [bitcomet]. Maar je moet je poorten van je router instellen met het programma van bittorrent he, als je dat niet doet blijft elke download hangen op een max van 10 kb/s ofzo, of sommige zelfs nix. Maar ik weet ook niet hoe je dat moet instellen, heeft mijn broer gedaan voor mij.

    en majin, ... ziet er leuk uit :). alleen de achtergrond van dat wijf mag ietsjes ini pini lichter.
     
  5. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    of downloaden met bittornado dan word de instelling zelf ingesteld (heel handig en download heel snel)
     
  6. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    De snelheid van het downloaden zal weinig uitmaken.
    Maar dat bittornado automatisch de poorten insteld... dat vind ik maar vreemd :eek:.
    Ik heb meer negatieve dingen gehoord over bittornado eerlijk gezegt.
    Maar ik heb zelf bitcomet, vind het een prima proggie, alleen af en toe ligt het een beetje te kloten.. Hiervoor had ik azureus, die vond ik om de een of andere reden wel wat fijner, maar kreeg op een gegeven moment een error als ik iets wilde downloaden [ geen flauw id welke ] en toen kon dat programma ook de scheit krijgen.
     
  7. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm, bittorent gebruikt een standaard portrange, wat soms niet het beste is. Dan moet je gebruik maken van port-forwarding van je router. Ik heb zelf een range van 10 poorten ergens hoog in de 20000 en dat werkt prima. Het gaat natuurlijk ook om je uploadsnelheid. Hoe meer je zelf upload, des te hoger je download. Ik upload met 100kb/s en dat resulteert bij voldoende seeds in downspeeds van 400kb/s per torrent. Nieuwe eps van Mai Hime bijvoorbeeld haal ik in een kleine 10 minuten wel binnen...

    Het type software is ook belangrijk, programma's als azareus wordt bijvoorbeeld door redelijk wat trackers gewijgerd. Ik gebruik zelf bittornado, dit programma wordt eigenlijk bijna altijd wel aangeraden op anime forums.

    SpiN, wie subbed tenjou season 2 eigenlijk?
     
  8. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    waar kan ik Kimi Ga Nozomu Eien downloaden? :confused:
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo ik ben Yakitate verslaafd geworden, geweldig met die broodjes :)
     
  11. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, nu snap ik er nog minder van, bedankt :p.
    Ik heb zelf geen verstand van routers dus ik houd me er maar buiten :).[ooit komt dat wel :p]
    www.isohunt.com
    Daar kan je geloof ik Tenjou Tenge season 2 al deels downloaden.
    episode 1 en 2. Ik heb ze gisteren gezien, GEWOON TEEEEEE LOOOOMP :D:D:D... serieus deze anime is gewoon ECHT te vet! het gevecht met Chuichiro was zoals elke keer weer VET alleen dit keer gooide hij al zijn chakura [zoals dat hier heet, NEE GEEN CHAKRA :p] los en kon hij heel even VOL vechten en mitsuomi een VOLLE klap geven... maar daarna viel hij flauw, omdat zijn lichaam en hart het nog niet aan konden om vol open te gaan. Echt vet hoe hij transformeerd :D.
     
  12. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    k haat isohunt.com :mad:

    is er geen andere plek?
     
  13. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
  14. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    aahhh thnx, das beter :)
     
  15. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo beter? tis tog zelfde download bron?
     
  16. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok lemme rephrase then :D

    Waar het op neerkomt is dat:
    1) sommige trackers bepaalde poortbereiken weigeren, omdat daar torrentclients aan hangen die meestal alleen maar leechen (of iig die optie hebben)
    2) sommige internet providers blokken datatransfers over bepaalde poortbereiken omdat men daar weet dat deze vooral voor bittorent worden gebruikt.

    Standaard poorten van torrent liggen ergens binnen de 6xxx range. Wanneer je dus in de router portforwarding aanzet, dan bindt jij via die poorten die je hebt geforward. (bij mij dus ergens in de 20xxx aan de tracker. Vaak heb je hierdoor een betere snelheid...omdat je dus niet van de standaard range gebruik maakt...

    Enne wanneer je in Bittornado van de setting gebruik maakt om een andere range (in het programma niet in de router) te gebruiken, zorg er dan wel voor dat je diezelfde range ook in je router bij portforwarding instelt.

    Verder heb je op inet (google?) een hoop tutorials over portforwarding...
     
  17. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    nu je het zegt ..

    k ga gewoon old skool kazaa gebruiken :mad:
     
  18. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Kazaa... ja slim, om de 2 gedownloadde bestanden 3 virussen.
    Gebruik dan e-mule.
    Stukken beter dan kazaa, en tot nu toe nog geen virus gehad.
    Kazaa is een vies noobprogrammatje waar ik me aan irriteer.
    En mariaxi, hou maar op, ik weet nix van poorten en heof er voorlopig nix van te weten :p.
    En over kimi ga nozomu eien...
    episode 1 en 2 moet je deleten! ECHT WAAR :mad:
    Je kijkt 2 episodes ALLEEN MAAR om een meisje dood te zien gaan.
    Ik werd gewoon GEK ... je voelde het zo hard aankomen, maar je word wel GEK!
     
  19. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand melody of oblivion gezien? wat vond die ervan?
     
  20. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4

    Mjah, de rest van de bitorrent files connect amper .. :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina