1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken geen andere groep die school rumble fansubbed behalve wannabefansubs....

    Wellicht moet je op je router wat poorten forwarden om van het gele balkje af te komen (zie google.nl --> portforwarding) Succes!
     
  2. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    YEEEEEEEEAH WTF YES :D:D:D:D
    Heb de nieuwe soundtrack van naruto binnen.
    Naruto OST3 :D:D:D... deze is ZEKER WETEN de beste :|... al die stoere nummers van wanneer rock lee in actie komt en veel VEEL anderen :D.
    Echt bijna alleen maar nummers die in de top40 op tmf moeten komen! :|.
    Je kan ergens op www.narutomania.com vinden... ik heb geen zin om hem precies te gaan zoeken, hij zal wel op de beginpagina staan, maar ik moet eerst genieten van deze muziek :D.
    Hij is al een hele tijd uit, alleen geneen seed. Gister begon hij ineens :|.

    BEN ZO BLIJ :D

    Edit: Screw dat maar :D....
    Ik heb even gezocht... hier heb je naruto ost3

    edit: reactie op de pist hieronder van zeloot: Wat the .... in jpop? :eek:
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2005
  3. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    OJah.. nu spinnenman het toch over muziek heeft, waar kan je veel jpop downen? Want de sites die ik allemaal heb bezocht die hebben geen torrents, of alleen samples, of alleen nieuws, of het is japans :{

    edit: Speed Grapher ep.2 is trouwens released... volgt iemand't?
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2005
  4. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Naruto The Movie is gereleased met subs :D

    over een uurtje is ie klaar
     
  5. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu wat animes aan t d-loaden/bestellen

    en ik moet zeggen dat wat ik tot nu toe heb bekeken erg goed bevalt

    DBZ (erg cool, maar kende ik al :p)
    Trigun (serieuzer, maar wel cool)
    Naruto (tot nu toe het leukst :p)

    en nog een tiental anderen die ik nog meot zien :D
     
  6. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    trigun serieus?!?!?!?!?!?! volgens mij toch wel verre van serieus! (mijn mening dan).

    En naruto... tjah... kvind het toch nog steeds niet denderend goed ofzo. Maar wel vermakelijk, en die movie ga k toch zeker wel downen, maar dattebayo komt er wel laat mee. kBedoel.. hoe oud is die film al?!
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    8 maandjes jong, achja maakt mij niet uit als hij er maar komt. Trouwens ik vind FMA toch een goede diepere anime. One piece is ook wel leuk. en inderdaad ik vind naruto niet denderend maar het is wel aardig net als bleach.
     
  8. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    One Piece vond ik maar niks, een beetje te kiddy IMO ...

    FMA ownt ze tot nu toe allemaal vind ik ...

    Naruto The Movie is wel cool ... had slechter verwacht ...
     
  9. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar downloaden jullie naruto the movie dan?
    en speed grapher 3 hadden ze vorige week al uitgebracht.
    Vraag me alleen af waar speed grapher 4 blijft :/

    edit: nvm, heb de movie van naruto meteen gevonden :D
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2005
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor hier veel geklaag over kazaa (lite).

    Maar ik moet zeggen dat ik best veel kan vinden, en dat het best snel d-load, en zeer goede kwaliteit is... (+- 200 mb per episode), en ik d-load elke episode in een paar uur...

    Edit// wat ik trouwens gaaf vind is dat alles wat ik tot nu toe heb ged-load japans gesproken/engels ondertiteld is, en dat alle introliedjes driedubbele ondertiteling hebben (engels, japans in normale tekens, japans in japanse tekens)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  11. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch meestal zo (ondertiteling engels/japans/japanse tekens)? Het enige waar dat niet is voorgekomen bij mij is bij de speedsubs van Chihiro van Bleach.

    kprobeer soms gwoon ff voor de gein mee te zingen.. en dat is moeilijk hoor!
    En idd. Full Metal Alchemist roeleert toch mijn anime collectie. Kben alleen jammergenoeg mn dvdtje kwijt met de laatste 25 eps. :mad:
    kHad ook gezien dat er een film komt! kHoop dat de film doorgaat waar FMA was geƫindigd. Want kvond het einde niet zo super bevredigend! (komt gwoon omdat het zwaar vet was.)
     
  12. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Het einde was niet bevredigend omdat het niet eindigde zoals jij en ik en wie dan ook in de wereld wouw :p.
    Maar idd, laten we hopen dat het verder gaat waar het afloopt, en dat hij alsnog terug komt naar de andere kant van de poort MET zijn eigen armen en benen, hoewel hij vetter is als full metal alchemist :D, maar dat zou niet kloppen met hoe het zou moeten eindigen.
    Die film duurt trouwens wel verrekte lang :confused:.
    Naruto film was btw wel vet, vond hem echt wel strak, ook leuk dat ze even duidelijk maken dat naruto de hoofdrolspeler is en niet elke andere genin in dat klote dorp :p.

    Kazaa is toch altijd troep, een paar uur is best wel lang, en sowieso krijg je tering veel virussen van dat programma omdat je daar vaak geinfecteerde bestanden van andere pc's download.
     
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vrijwel nooit virussen met kazaa.

    en bittorrent komt bij mij nooit hoger dan 30kb/s

    Edit// Jeej, ik heb nu naruto 1tm5 en fma 1tm5 :p (mijn favorieten to nu toe)

    Edit// Weet iemand hoe je torrent sneller kan laten gaan, bij grote files, zoals bijv. Naruto Seizoen 1 gaat ie nooit hoger dan 5kbs :mad:
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  14. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik dan bittornado of die andere aze nogwat :p die stellen de beste settings voor je in om sneller te downloaden.
     
  15. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Yakitate Japan begint interessant(er) te worden ...

    ff wachten op Bleach morgen
     
  16. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer Bleach 30 uitkomt?
     
  17. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag :)
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    En morgen is de sub er, maar ik vond yakitate een goede episode. Wat een kut zuster zeg :+
     
  19. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haat t als je lekker een anime serie aan het volgen bent en je dan opeens sommige afleveringen niet kan dowloaden, bij wolfs rain heb ik moeite vanaf eps 15, en bij golden boy begint ie maar niet aan eps 5
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    eej ff een vraagje ik had 2 naruto episodes gedownload (131 en 132) nu wil ik ze met divx afspelen maar dan stopt hij bij 8 sec en bij de andere afleverinf bij 10 sec hoe kan ik dit verhelpen???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina