1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Kakashi doet in de volgende episode geen bal.
    Ik denk dat het volgende gevecht net wat boven kakashi zijn niveau gaat :eek:.
    Mss niet, want iedereen heeft iets speciaals... marjah.
    Naruto moet snel wat bedenken omdat hij niet lang in zijn kyubi vorm kan blijven :/.
    Dus een lang gevecht word het niet ben ik bang :'-(.
    Maar de kyubi vorm van naruto had altijd sterker kunnen zijn, ik d8 al aan staarten aangezien het een nine-tails is :D. Maar het zijn nog mar 2 staarten, wie weet word ie nog sterker gemaakt zodra hij er 9 heeft, of wat ze dan ook nog meer kunnen veranderen, het zou helemaal vet zijn als hij op een gegeven moment de controle verliest en doordraaid.
    Ik vraag me ook wel eens af op wat voor niveau ze nu eigenlijk vechten, ik bedoel... wat zou dan bv itachi vergeleken bij sasuke of naruto zijn nu. Of iemand anders.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Ik vind Sasuke er eigenlijk behoorlijk gay uitzien in die nieuwe vorm. Hij zal heus wel sterk zijn, maar hij ziet er nou niet echt geweldig uit, lol. Moest 124 niet deze week komen (gisteren op japanse tv)? of is er weer een kleine pauze ingelast? We kunnen deze thread wel bijna de Naruto thread noemen, want dat is toch wel het meest besproken onderwerp :D

    Edit: ik zie net dat 133 deze week pas uit is gekomen, dat krijg je ervan als je al 5 weken geen naruto hebt gekeken
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  3. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk eerlijk gezegt dat Kakashi nog wel een stukje meer kan hoor. Hij heeft iig meer jutsu's en wie weet, misschien heeft hij ook wel een gupgrade sharingan. Volgens mij hebben we hem nog nooit op z'n volle kracht zien vechten, net zoals Itachi, die kan ook nog veeel meer. Naruto kan uiteraard nog veel sterker worden, die demon zit immers nog opgesloten ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    er was immers naast itachi nog iemand met geupgrade sharingan. Hij zei tegen Sasuke dat hij, als hij het zou krijgen, de derde zou zijn. Maar ik denk het niet, want ik denk dat Kakashi niet de speciale requirement zou uitvoeren.
     
  5. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Kakashi heeft veeeeeel meer ervaring dan Naruto en Sasuke bij elkaar hoor, zag je ook bij die Movie ... hij heeft echt van die high-class jutsu ...
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat was een legendarisch iemand.
     
  7. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    in tegendeel, kakashi heeft veel minder jutsu's :eek:.
    Hij staat bekend om het kopieeren van jutsu's en heeft maar 1 eigen jutsu.
    En aangezien naruto's bewegingen te goed waren om met de volledige sharingan gezien te worden, denk ik dat kakashi ze niet meer kan stoppen.
    sowieso zie je dat kakashi in de volgende episode alleen toekijkt.
     
  8. super_elite

    super_elite Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wil Itachi pas echt tegen Sasuke vechten wanneer Sasuke de Mangekyou Sharingan heeft. Maar dan moet Sasuke waarschijnlijk Naruto vermoorden, (wat dus niet gebeurd) maar misschien zijn er meerdere manieren om de Mangekyou te krijgen.

    Kakashi kan niet de Mangekyou Sharingan krijgen omdat hij geen Uchiha is. Kakashi is op hetzelfde niveau als Kabuto, en daar heeft Naruto van gewonnen door middel van zijn Rasengan... Dus ik denk dat het gevecht tussen Sasuke en Naruto boven zijn niveau is.
     
  9. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Dont underestimate Kakashi

    anyway ... Yakitate Japan 23-24 was super!!!

    Azuma heeft weer eens op een rare manier gewonnen, en is deze keer kampioen ... maar wat gebeurt er met die roze gast zn spullen ?
     
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij naruto bij het chuunin examen (rond aflevering 20) erg vet :D
    Tis misschien een idee om alle info van de verschillende series in spoiler tags te zetten zodat je het niet gelijk leest.

    Weet iemand trouwens waar je yakitake kunt d-loaden, want alle voorgaande links werken bij mij niet of nauwelijks.
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    www.animesuki.com daar kun je zoveel anime vandaan halen.

    Yakitate was inderdaad weer geweldig, afro kapsels etc. :+
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Naruto 134 is uit.

    Heb em net gekeken, hij is zeker heel vet... Maar ik denk dat het gevoel dat iedereen na 133 had nu weer zal hebben. Weer (te) lang wachten en nu op 135. ;)
     
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pas 1 seizoen gezien en ik heb dat nu al 8) :'-(

    t gaat best wel langzaam, gebeurd niet zo bijster veel per aflevering (net zoals bij dbz, ging ook maar eeuwig door :p)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    het eerste seizoen moet je misschien meer zien als een introductie. Hierna gaat het echte verhaal eigenlijk pas echt beginnen. En de vergelijking met dragonball is iets overdreven. Ik vond dragonball het veel erger doen dan naruto. Daar deden ze letterlijk 20 afleveringen over een stuk van 5 minuten, maar ik vind er zelf bij naruto net wat meer tempo inzitten, ondanks dat soort stukjes. Ten tweede vind ik Naruto gewoon een veel betere character dan Goku of een dergelijk iemand, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

    Ik heb eindelijk Full Metal Alchemist binnen (had al lang geleden de eerste 5-6 episodes gezien, maar nooit verder gedownload). Gewoon 8,6 gb package 8)
     
  15. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Modder-Eter vanwaar heb je die Full Metal Alchemist?
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    boxtorrents.com

    typ wel fullmetal alchemist in, want anders vind je hem niet
     
  17. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    fullmetal alchemist gaat erg rap vergeleken met naruto of zo.
    damn naruto gaat echt tergend langzaam.
    het is zeker een serie die moeite waard is om te kijken.
    ben hem zelfs op dvd aan het kopen nu :)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Ontvangt hier iemand trouwens RobTV?
    daar zenden ze momenteel namelijk anime uit in het japans met nederlandse ondertitel. Elke dag om 24.00 geloof ik en elke week een nieuwe episode. Nu wordt Soultaker uitgezonden, maar het is nog niet bekend of er nog een andere serie komt na deze. De toekomst zal het zeggen, maar toch vind ik het een erg goede actie.
     
  19. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Bleach 31 was weer super cool ... goed gevecht ook nog ...

    Morgen Naruto 134 :D


    Hier alvast een preview ... klik op het plaatje om te downloaden ...

    [​IMG]

    en de Naruto The Movie Intro ... Konoha Sports Festival
    best wel grappig klein stukje (10 min) ...

    http://yhbt.mine.nu/t/nmovie_intro.torrent
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  20. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Net fullmetal alchemist voor de 4e keer gekeken :D.
    Mar dit keer english dub.
    Te cool man... zeker een 4e keer waard die episodes.
    er zijn pas 17 episodes in het engels dus moe even w88 :mad:.
    Maar dit is erg professioneel gedaan, ik hoop dat deze serie op cartoon network komt of zoiets dergelijks, hij is goed vertaald en heel leuk :D, nu hoor je wat duidelijker op wat voor toon ze sommige dingen zeggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina