1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    zal ik checken..thanx
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik hoop van harte dat jullie allemaal Azumanga kennen en dus ook de geweldige Osaka :)
    laat daar nu net een sim van zijn jahwel, een sim
    dit programaatje laat je de kamer van Osaka zien
    waar ze haar zelf is :)
    [​IMG]
    japans, japans en engels
    install en 2 zonder install
    http://boshatog.free.fr/jeux/osaka sim.rar japans niet installeren
    osatan.ne.jp/~osaka/bakafla.html geen id welke versie
    http://www.raspberryheaven.net/~whispersnlace/OsakaSim/
    jap install en eng niet install

    en om de zoveel tijd komt die kat langs en die verkoopt je iets, ik heb nu een segway staan waar ze helemaal los op gaat >_<
     
  3. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk / heb gezien:

    Bleach / Naruto / Full Metal Alchemist / Neon Genesis Evangelion / InuYasha

    Binnenkort naar USA, hopelijk kan ik daar wat dvdtjes scoren :)

    op http://www.boxtorrents.com/ kan je heel veel anime (serie, film en OST) vinden, hav fun
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn der nog mensen die ook fmp the second raid chekke ? bevalt me zeer
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Om mn eigen vraag maar te beantwoorden..."BASILISK" is de shit
    Gaat over 2 rivaliserende ninja clans met allen hun eigen zieke special moves. Qua tekenstijl doet de serie zwaar denken aan Ninja Scroll (which is a good thing ofcourse). Ik raad iedereen aan om de serie te checken. Kijk wel minimaal 1e twee afleveringen voor je een mening vormt. Het verhaal begint eigenlijk pas bij aflevering 2 vind ik
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2005
  6. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    hé hallo,

    weet misschien iemand een goede site om episodes van Naruto te downloaden via Direct Download??? Ik heb al meerdere malen geprobeerd Bittorent te downloaden en dan via dit programma Naruto eps te downloaden, maar hij geeft elke keer weer een foutmelding :'-( ...

    Nu heb ik van een vriend een site gekregen: www.narutochaos.com , maar daar download ik die afleveringen zo verrekte langzaam (16kb ofzo en het wordt steeds minder :confused: )...

    Nu ben ik vandaag al 3 uur bezig geweest naar het zoeken van een goede internetsite en ik heb er aardig wat gevonden, maar ik ben bij aflevering 126 en de meeste sites hebben niet alle afleveringen en beginnen bij 130 of hoger :mad:

    Dus als je een goede site heb waar ik via Direct Download aflevering 126 t/m einde kan downloaden, dan zou ik het heel nice vinden als je die ff post _O_

    groetjes
     
  7. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
  8. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar heb ik hier ook geen torrent voor nodig 8) ?
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    link ?
     
  10. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien een tip voor mij hoe je via Bittornt sneller kan downloaden. Als ik een speedtest doe via het internet ga ik 350 kb/s terwil ik met het download via Bittorent maar 5kb/s ga...mn 'status light' is ook geel en niet groen:mad:

    groetjes
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Anime is vet cool ! :D

    Heb zelf ookal heel wat gezien....heel DBZ en een gedeelte van DBGT, alhoewel ik het tegenwoordig meer hou bij kortere series om de simpele rede dat ik er geen tijd meer voor neem/wil nemen. Moet tenslotte ook nog gamen he :9

    Anyways, kheb verder ook wat DBZ Movies gezien, Ninja Scroll de film gezien en Ninja Scroll The Series....Vampire Hunter D gezien, een aantal episodes van Hellsing en van Full Metal Alchemist....Golden Boy is idd wel lache :) Ichigo ook wel, ook zo'n soort onderbroeken-humor zegmaar :9

    Street Fighter The Animation, Street Fighter Alpha/Zero heb ik gezien....Xenosaga helemaal, Ghost In The Shell 1 en 2....en zo benk vast nog wel wat vergeten ;)

    Ik vind anime in videogames ook helemaal geweldig, RPG's als bijvoorbeeld Grandia vind ik vet :) De Budokai games vind ik super....en ik vind de Mega Man X serie (die is begonnen op de SNES, daarna overging op de PlayStation en waarvan de laatste delen op de PS2 zijn uitgekomen) ook echt vet....als je er zo een deeltje van speelt zul je er weinig aan vinden en snap je het verhaal niet, maar als je ze allemaal hebt gespeeld vind ik ik er echtwel een stoer verhaal in zitten :D Moet je natuurlijk wel van dat genre houden natuurlijk, want niet iedereen vind zoiets als Mega Man cool.....Ow en dan vergeet ik Dead or Alive en Soul Calibur bijna :9;)

    Anime spreekt mij erg aan jah, de tekenstijl....de verhalen, gewoon alles eigenlijk :D Een videogame die in animestijl gemaakt is voor mij een echte "lokker", niet dat ik het dan gelijk koop want misschien is het natuurlijk niks.....maar ik ga er wel over lezen e.d. en vaak trekt het me wel :) Anime Rocks !! :D
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
  13. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb lang (Lees: Ook zelden) niet meer Bittorent gebruik, maar je kon toch ergens onderaan wat dingen kiezen van je download terwijl je aan het downloaden ben? daar klote ik altijd mee...
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    somehow i cant read that stuff :p miss een linkje met wat promo materiaal ? .Word het nog gesubbed of is het al licensed ?
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is helaas gelicensed door funimation. Paar subbers zijn er dan ook mee gestopt. Wordt nu nog door 2 "underground subbers" gesubbed met een achterstand van ongeveer 5 episodes.Check trailer
    Amerikaans promomateriaal is er nog niet, alleen deze page www.basilisk.tv
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  16. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek me rot op internet maar ik kan geeneen Nederlandse site vinden die Naruto DVD's verkoopt. Japans met Engelse ondertiteling natuurlijk... Weet iemand van jullie een goede site?
     
  17. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0

    Tja, het heet portforwarding, zoek maar ff met google!

    En verder kan het aan je client liggen...bittornado is goed!
     
  18. marten

    marten Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien een site waar ik Fullmetal Alchemist episodes kan downloaden? Japans met engelse ondertiteling uiteraard
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    nergens, ze zijn gelicensed. (natuurlijk wel ergens, maar dat mag niet)
     
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina