Anime is vet cool !
Heb zelf ookal heel wat gezien....heel DBZ en een gedeelte van DBGT, alhoewel ik het tegenwoordig meer hou bij kortere series om de simpele rede dat ik er geen tijd meer voor neem/wil nemen. Moet tenslotte ook nog gamen he
Anyways, kheb verder ook wat DBZ Movies gezien, Ninja Scroll de film gezien en Ninja Scroll The Series....Vampire Hunter D gezien, een aantal episodes van Hellsing en van Full Metal Alchemist....Golden Boy is idd wel lache Ichigo ook wel, ook zo'n soort onderbroeken-humor zegmaar
Street Fighter The Animation, Street Fighter Alpha/Zero heb ik gezien....Xenosaga helemaal, Ghost In The Shell 1 en 2....en zo benk vast nog wel wat vergeten
Ik vind anime in videogames ook helemaal geweldig, RPG's als bijvoorbeeld Grandia vind ik vet De Budokai games vind ik super....en ik vind de Mega Man X serie (die is begonnen op de SNES, daarna overging op de PlayStation en waarvan de laatste delen op de PS2 zijn uitgekomen) ook echt vet....als je er zo een deeltje van speelt zul je er weinig aan vinden en snap je het verhaal niet, maar als je ze allemaal hebt gespeeld vind ik ik er echtwel een stoer verhaal in zitten Moet je natuurlijk wel van dat genre houden natuurlijk, want niet iedereen vind zoiets als Mega Man cool.....Ow en dan vergeet ik Dead or Alive en Soul Calibur bijna
Anime spreekt mij erg aan jah, de tekenstijl....de verhalen, gewoon alles eigenlijk Een videogame die in animestijl gemaakt is voor mij een echte "lokker", niet dat ik het dan gelijk koop want misschien is het natuurlijk niks.....maar ik ga er wel over lezen e.d. en vaak trekt het me wel Anime Rocks !!
Laatst bewerkt: 10 aug 2005