1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ah vette site thanks
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor de dubbelpost mareh nieuwe bleach is weer uit laat straks wel weten wat ik er van vind ;)
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben sinds van het weekend zowel Full Metal Alchemist als Bleach gaan kijken (vanaf het begin). Ben nu bij beide bij episode 11, en ben er redelijk verslaafd aan inmiddels. :+
    Moet zeggen dat ik op het begin FMA leuker vond, maar sinds aflevering 8 en 9 van Bleach vind ik die een stuk cooler. Al met al heb ik nog redelijk wat afleveringen van Bleach in te halen wil ik hier actief mee kunnen discussieren I guess. :+
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    haha .Fma is zeker vet daar ben ik ook mee bezig nu.Bleach zit ik al veel meer in though.En de laatste ep is zeker aan te raden al is het maar vor het laatste stuk :)
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben inmiddels bij episode 31 van Bleach. 31 is meteen een van de coolste tot nu toe imo; echt enorm van genoten. Was het gevecht tussen Ichigo en Renji. Echt geweldig! _O_
    Vind het best jammer dat ik binnenkort al helemaal bij ben en ik iedere week op 1 aflevering moet wachten, kijk nu stuk of 5/6 afleveringen op een dag en moet er niet aan denken meer om er minder te zien. :+

    Trouwens iemand die nog een paar Bleach sites weet?
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nice Orc ook aan de bleach :cool:

    Ik herken me trouwens ook in dat stukje. Ik ben ingestapt bij ep 20 ofzo en die heb ik ook achter elkaar zitten wegkijken. Dat wachten elke week is maar niks.

    Sites volg ik niet echt ofzo, maar voor wallpapers en andere leuke afbeeldingen kun je ff op die link een paar posts terug klikken en misschien is dit nog wat. :)

    Daar zie ik trouwens dit staan:

    \o/
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hm belooft wat zit morge wel opschool enzo dus kan hem niet direct aanzetten (Die download :+) heb ik wel wat om naar uit te kijken
     
  8. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleach is zeker vet:) nu hopen dat het niet zo vertieft gaat worden met fillers, net als met naruto. Ik heb de manga gelezen van Bleach tot de chapter waar ze nu zijn en het word echt nog heel tof:)
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Tnx voor de site. :)
    En
    Is dat het gevecht tussen Ichigo en de broer van Rukia?
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Yup. Die is inmiddels in volle gang. Alleen is er nog niet heel veel van laten zien. Ben benieuwd, waarschijnlijk deze ep wat meer... Het is in elk geval een veel belovende titel.. ^^
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    damn in de [db] release van bleach staat vlak voor het begint dit :

    I hear bleach is going on a 22 episode filler arch just like naratu
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wtf? :/

    Dan kap ik ermee hoor. Ga niet elke week zit wachten op 25 minuten crap. :cool:
    Als je em gezien hebt, post dan ff hoe het was ok? \o/
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    deze epp leave`s you craving for more ...Een toppertje weer
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Net episode 33 gezien. Ik snap niet waarom ze het doen, heb je net het gevecht van Ichigo tegen Renji gehad, vervolgens een epi daarna met de geschiedenis van Renji en Rukia, krijg je vervolgens zo'n achterlijke filler met de zusjes van Ichigo en een kat. ;/ Serieus, anti climax. Daar verziek je eigenlijk een beetje de serie mee, rek dan een gevecht wat langer uit, dan heb je nog een beetje feeling met de spanning.. Maar dit, blegh. Hopen dat de volgende epi gewoon weer verder gaat met het verhaal. :)

    /edit Thank god, episode 34 was weer geweldig. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah der zitten een aantal filler/zinloze eps in.Maargoed das bij iedere anime zo geloof ik
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Doed!

    Echt een hele mooie inderdaad :D Ik blijf het mooi vinden om de verbazing te zien van Kuchiki Byakuya <-- Geen idee of ik dit goed schrijf :cool:
     
  17. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist 'Howl's Moving Castle' gezien....wederom een sterke film van Ghibli!
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    de nieuwe bleach is weer vetjes.Kan niet wachten tot de volgende..Allemaal kijken die handel
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    \o/ Nice. Ff Omlaagladen dan maar.. :D
     
  20. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, vind ik zeer tof. Kijk altijd vrijdagavond na Gamekings. Vooral vet natuurlijk met de originele Japanse stemmen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina