1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    wow pas 3 episode van Bleach gekeken en nu al verslaafd 8)

Bleach Rulz _O_ _O_

Alleen soms is het moeilijk te volgen omdat engelshe ondertiteling zo snel weg gaat,en mijn engelsh is al niet zo best :p

Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Moet intussen verder met aflevering 55 van Bleach, het blijft maar cooler en cooler worden. Niet meer normaal, ben helemaal verslaafd (zie ook mijn pats in de pats thread :+). :cool:

@pobo - hehe inderdaad gaat de ondertiteling soms ietwat snel weg. Vind het helemaal lief van ze als ze bepaalde termen die in de ondertiteling voorkomen boven in het scherm uitleggen en je dan helemaal geen benul meer hebt wat er nou precies was. :+

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ben ook nog steeds verslaafd.. Jammer dat ze pas volgende week met een nieuwe ep komen :mad:

2 weken wachten is dus poep.

Iemand nog aan avatar? 8)

4. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    tnx voor de avatar :cool:

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha.

Welcome :cool:

6. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    @Orcrist welkom bij de club... :p Ik ben via mijn klasgenoten aangestoken door dit virus.

Nadeel was dat ik alle afleveringen vet snel achter elkaar heb gezien die al uit waren waardoor het zo moeilijk is om nu elke keer weer te wachten voor een nieuwe aflevering. :'-(

7. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie weten natuurlijk wel dat er zoveel meer onwijs gave series zijn dan Bleach? Hiermee zeg ik niet dat Bleach slecht is, ik heb er simpelweg nog geen ep van gezien. Dit omdat ik wachten niet fijn vind :).

Ik kijk momenteel season 1 van Mai HiME....erg vermakelijk.

Verder moet je anders de top200 van animenfo maar checken, hier staan zo'n beetje alle toffe series wel tussen.

Ik vind zelf o.a. Kanon, PlanetES en Stellvia nog steeds de leukste series, dit omdat ik een sucker for romance ben :D (gecombineerd met een 'hero' verhaal)

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    tnx. :+

En ja daar begin ik nu ook last van te krijgen, kijk al 2 weken 3/4 afleveringen per dag (vond dat al weinig :+), en ben nu inmiddels bij 55 en al aan het minderen zodat ik deze en komende week nog niet een week lang op een epi moet wachten. Ze moeten er gewoon 5 per dag uitbrengen. :cool:

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

mjah meeste anime vind ik niet echt iets meestal vanwege dat oefeloze gelul.Gelukkig zijn er genoeg series die hier een uitzondering op zijn maargoed er moet wel een beetje actie inzitten.

10. De Grote J

De Grote J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook helemaal verslaafd aan Bleach. Ik ben al verder in de manga dus ik weet wat er komen gaat en dat word smullen :p. Ik ga natuurlijk niks spoilen voor jullie.

Heeft hier iemand trouwens Berserk gezien?

11. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja...ik wordt juist helemaal leip van actieanime, eindeloos gerekt met fillers. Dan liever een korte serie van 13 of 26 episodes, dan 150+ met fillers...

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    klopt, maar FullMetal Alchemist blijft de beste, iig een van de best ooit _O_ _O_

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    goed verhaal is belangerijk maar van die animes die gebouwt zijn en alleen maar bestaan uit gelul en gelach is niet mijn ding.En tjah fillers je ontkomt er geloof ik niet aan bij anime

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb liever een ever lasting serie dan een kleinere serie met een van te voren bepaald einde. Begrijp me niet verkeerd; een serie als FMA vind ik geweldig, maar ik vind het te jammer als ik dan eenmaal de laatste epi zie. Geef mij dan maar zoiets als Bleach. Hoe meer je ziet hoe meer je in de serie komt imo. Heb een hele lang tijd Dragonball gekeken, en het is gewoon geweldig hoe enthousiast je dan wordt als er weer is iemand uber krachten erbij krijgt. :+

15. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm...ieder zijn ding dan ej..

Ik vind een serie van max 26 eps perfect, kost me niet een hele week, maar gewoon een paar avonden ofzo...verder is het meestal gewoon een lange speelfilm...

Ik houd zelf ook niet echt van dat zweverige gelul nee, maar sommige korte animes lieten toch echt wel een brok in mijn keel achter (maar dat heb ik bij de meeste al snel).

Heb net Mai HiME afgekeken...best een leuke serie....

FMA was super, het einde was helaas niet echt bevredigend imo....

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Het einde van fma is bagger imo in vergelijking tot de rest van de serie, zoals je zegt niet bevredigend.Er is een film van die komt vast wel met subs uit (modder-eter kan je der vast wel meer over melden).

@Orcrist zo ong denk ik er ook over :+

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Dit was het laatste nieuws dat ik erover kon vinden:
    "The Japanese DVD has an expected release date of Janurary 25th 2006. Licensing is yet to be confirmed by anyone."

Verwacht dus ergens in februari een fansub

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Wel bekend waar de film over gaat? Is het gewoon een "samenvatting" van de serie/manga zelf, of is het een extra toevoeging aan het verhaal?

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    het gaat verder waar de serie ophield

20. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik kan me nog herinneren dat de film oa antwoorden geeft op een flink aantal 'open punten'. De serie sloot misschien niet echt bevredigend, maar daarnaast waren er ook nog een aantal zaken niet helder gemaakt....maar ik heb de serie een flinke tijd terug gezien, kan me niet goed meer herinneren wat nu exact de reden voor de film was...

hehe..misschien wordt het wel een alternative ending :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina