1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ah another anime fella with no clue}:] hmm hebt je msn? zoja voeg toe da_real_azn@hotmail.com ik zal je leren}:] its quite a road ahead }:]

2. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand een goeie plaats, of betrouwbare site in nederland die regio 2 dvd's verkoopt van anime/manga?
    (ik zag op http://www.animecritic.comhttp://www.animecritic.com een review van Jin-Roh: The Wolf Brigade, maar ik kon die nergens vinden...)

Edit: O, ja, ik ken nog niet erg veel animes, etc. Maar ik ben van plan om er eens een paar goeie te bekijken, wat zijn nou echt goeie? (die ook een beetje serieus, en mooi gemaakt zijn?kwaliteit :)) Zijn Akira en Ghost in the Shell echt zo goed?

Laatst bewerkt: 7 jan 2004
  3. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja tis zo dat iedereen maar Akira en Ghost in the shell kent omdat die bekent is in nederland:p *er worden alleen animes uit gebracht die al zo'n 20jaar bestaan ofzo das crap

hmm als je gewoon anime wilt die goed is en op meeste plekken te koop zijn moet je *GIANT ROBO* proberen het zijn er 3 dvd's 7 delen , ik vind em stuk beter dan Akira enzo^_^

top 10 anime die ik aanraad om te downen/kopen

1) Last Exile ----> only on fansubs (26episodes x 25mins)
    2) One Piece ----> only on fansubs (150episodes x 30mins)
    3 ) Naruto --------> only on fansubs (so far 65episodes x 30mins)
    4) Stellvia of Universe --> only on fansubs ^_^
    5) Princess Mononoke --> tekoop bij www.play.com *cheapo*
    6) Spirited away------> bij meeste shops verkrijgbaar
    7) Laputa : Castle in the sky -----> check www.play.com
    8 ) Trigun ----> FRS heeft wel een paar het zijn totaal 8dvd's
    9) Cowbebop -----> zelfde verhaal zoals trigun
    10) Cowboybebop THE MOVIE ------> www.play.com

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ga morgen naar Spirited away voor CKV! Draait in Arthouse bij mij in Amersfoort, kan niet wachten! :D

Vanavond trouwens Apple seed kijken, is vandaag binnengekomen. :)

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    niet om te mierenneuken ofzo maar naruto duurd nooit langer dan 25 minuten max :)
    btw..de aflevering die gister op TV tokyo is uitgezonden heeft een uur geduurd!!! Dus meer kijk plezier deze keer :d

6. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Spirited away, ik zag hem vandaag bij frs... waar gaat dat over, als je de achter- en voorkant zo ziet lijkt het me nix eigenlijk, wat zijn de sterke punten eraan? Zit er veel spanning in?

Trouwens, ik heb gundam wing eens gezien, en het idee daarvan vond ik wel mooi, zijn er misschien meer van dat soort anime's in nl te krijgen?

7. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    spirited away gaat over een meisje die is verdwaald in een tunnel. ze komt dan in een heel andere wereld terecht heel fantasie vol enzo.

8. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm..dat is de volgende eps:{ naruto 65 is normale volgens mij

btw : joy another Narutard!

9. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    IK HEB TRIGUN HELEMAAL is vet cool

10. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik heb net akira voor het eerst gezien, ik had er iets anders van verwacht, maar toch vind ik het wel een goeie, alleen het einde zuigt nogal, (beetje vage mutaties :{) en waarom zijn die "begaafde" kinderen blauw?

11. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ik kijk nu Shingetsutan Tsukihime, en ik vind het tot nu wel leuk maar weinig actie:mad:.

het gaat over een student en een vampiervrouw die samen tegen de vampiers strijden. soort hellsing maar dan andere setting.

12. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is er dan wel leuk aan grean bean? Is het verhaal super ofzo? ennuh ken ik jou niet ergens van mister gean bean (berry??):+

13. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    nou ik heb het nog niet af gekeken maar er is een soort drang om te weten te komen wat er in de volgende ep gaat gebeuren. Er zit alleen tot nu toe wat weinig actie in.

en volges mij ken ik jou ook erges van D3K, ofnie :confused: :p

p.s Naruto van Narutofan was zwaar onder de maat en de nieuwe stemmen zuigen :mad:

14. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat komt door de slechte fansub, gebruik www.gotwoot.net
    en btw... stemmen zuigen niet, de fansub en het eindliedje is minder das waar:'-(
    greetz DEK:p

15. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GOTWOOT OWNZ (dat moest er ff uit)

16. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    oke dat sloeg nergens op maar toch. Op de kwaliteit na vond ik de subs van Narutofan helemaal niet zo slecht. Oke tis geen Anbu kwaliteit maar toch...ze zijn sneller en beter dan darkanime of bakasan (aangezien die torrents nooit goed werken :))

17. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    deze torrent gaf bij anders ook problemen. ik denk niet dat ik Narutofan nog een keer down. vind het zelf ook jammer.

p.s Bakasan ging verhuizen oid dus die kon het niet doen. maby was hij sneller geweest

18. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Bakasan geeft al heel lang problemen. Ook voor hij ging verhuizen. Toen het nog saiyaman was ging het prima maar de bakasan torrents werken gewoon slecht. En niet alleen bij mij maar bijna bij iedereen.

De nieuwe ep was beetje saai btw en vond dat de preview voor volgende week veel te veel liet zien maar toch. Volgende week 2 afleveringen sasuki vs gaara!

19. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Tja Ik vond Spirited away (fantasievol), Metropolis(goeie combi heden en verleden van anime) en Vampire D(vette actie) supervet.

Ik heb nog heelveel anime op video. Voor iemand die geinteresseerd is kan ze van mij overkopen.
    Ik heb de volgende anime's:
    -Devil man 1 & 2
    -Fist of the north Star
    -Macros plus serie 1-4
    -Legend of the 4Kings deel 1-12
    -Orguss allebei de delen
    -Wicked City
    -Streetfighter the movie

Ik hoor het wel...;)

20. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bakasan geeft al heel lang problemen. Ook voor hij ging verhuizen. Toen het nog saiyaman was ging het prima maar de bakasan torrents werken gewoon slecht. En niet alleen bij mij maar bijna bij iedereen.

De nieuwe ep was beetje saai btw en vond dat de preview voor volgende week veel te veel liet zien maar toch. Volgende week 2 afleveringen sasuki vs gaara!

Ehmz... wat laat het te veel zien we weten nu alleen dat Sasuke in staat is een lightning edge te doen en dat ie sneller is geworden...
    En goed nieuws volgens de manga fans komt het verhaal van Naruto nu pas op gang...
    En ff een vraagje het is toch 1 hour special ... dus is het geen 2 episodes maar 3 of 2 langere episodes dan normaal???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina