1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    er schijnt in de zomer een film te komen van Naruto, ben er wel benieuwd naar.
     
  2. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet je dat? waar staat dat?
     
  3. Arbalest

    Arbalest www.arbalest.net!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week komt er ook een dubbele aflevering (66 en 67).

    De film komt pas 24 augustus uit.. de Japanse titel word "Dai Katsugeki!! Yuki Hime Shinobu Houjou Datte Bayo!"
    De letterlijke vertaling daarvan moet ik nog even uitvinden..
    maar het is iets in de trant van "Huge Battle!! (dai katsugeki) Snow princess\snow white (yuki hime)..
    verder kom ik nog niet.. ;)
     
  4. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    arigato
    thanks..
     
  5. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het misschien slim om een Naruto tread te maken??
     
  6. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Arbalest

    Arbalest www.arbalest.net!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    NEE!!

    Ik hoefde maar even te kijken.. en ik zag dat het spul dat ze daar verkopen bootleg is.
    Dat wil dus zeggen: Illegale kopieen van originele dvd's of gewoon TV opnames met chinese en engelse ondertiteling. Meestal erg lage kwaliteit.
    Naruto bijvoorbeeld.. daar zijn nog geen officiele engels ondertitelde dvd's van uit.
    De dvd's die wel uit zijn zijn de oroginele Japanse dvd's.. en daar staat GEEN ondertiteling op.

    Die winkel moet je niet mee in zee gaan.
    Ik heb wel tips voor je:
    Voor manga, artbooks en diverse merchandise kun je goed bij www.archonia.com terecht. Da's een Belgische winkel, die ook bankoverschrijvingen accepteert. Ze zijn erg goedkoop op het gebied van manga, magazines en boeken, maar dvd's zijn er erg duur.

    De dvd's koop ik altijd bij www.dvdpacific.com Erg goedkope dvdprijzen, en de verzending is ook heel goedkoop. Ook heb je geen last van de douane, als in.. je hoeft geen btw te betalen.. ;)
     
  8. Arbalest

    Arbalest www.arbalest.net!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog iets.. na het even goed te bekijken is die illegale troep ook nog asociaal duur... dvdpacific heeft de legale dvd's voor de helft van de prijs.. en dan zit de verzending erbij in.
    ;)
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    bij dvdpacific is het nogal duur vind ik dan
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    Uhm....wat zou nou de nieuwe techniek zijn van susuke waarmee hij Gaara zal verslaan?????
    Om vervolgens Sasuke met een enorme snelheid langs Gaara te zien rennen en daarna die lightning zooi. Nou oftewel we weten wel alweer welke vette aanvallen erin zitten|:-
     
  11. Arbalest

    Arbalest www.arbalest.net!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Majin.. welke LEGALE winkel vind je dan goedkoop?.. ;)
     
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    play.com ;)
     
  13. Istyrean

    Istyrean Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou omdat niemand anders het noemt zal ik nog maar een paar (blijkbaar onbekendere???) animes toevoegen.

    Ranma 1/2, erg grappige anime, de teken stijl is niet zo geweldig als veel van de andere animes maar de humor is geweldig.

    Tenchi, er zijn heel erg veel verschillende tenchi animes maar de OAV serie is gewoon geweldig. Ik heb ook nog Tenchi GXP geprobeert maar die vond ik persoonlijk zwaar tegenvallen.
     
  14. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Kheb beide series niet gezien maar er wel van gehoord. Vooral van Ranma 1/2.

    Jammer genoeg kan ik er totaal niet tegen op het moment dat een anime lelijk is getekend (sailor moon om als bekendste voorbeeld te noemen) en dat verpest voor mij de hele serie. Daarom kijk ik de meeste series niet. Waaronder Ranma 1/2 dus...
     
  15. Arbalest

    Arbalest www.arbalest.net!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Majin... Play.com is in verhouding meer dan 2x duurder dan DVDPacific.. ;)

    Play.com rekent in ENGELSE POND.. 1 pond = 1.48 euro... en in Canadese dollar.. 1 Cdn Dollar = 0.61 euro.

    DVDpacific rekent in US. Dollars... 1 dollar = 0.79 euro.

    Ik heb vergeleken... de regio 1 (usa) versie van Full Metal Panic! DVD1 kost bij:
    DVDPacific: 17.32 US dollar = 13.70 euro
    Play.com: 39.99 Cdn dollar = 24.51 euro

    Is dat duurder of niet?... :D

    Play.com heeft ook wel de UK versie van die dvd... die kost 14.99 POND.. dat is 21.70 euro.

    Nee.. DVDPacific is vrijwel de goedkoopste Amerikaanse dvdwinkel... Ze hebben ook zeer goeie service en zijn erg betrouwbaar.
    Er is nog de Canadese winkel DVDsoon.. die is nog weer een slagje goedkoper, maar heeft wel vaak kleine problemen..

    Dusssss... :+
     
  16. Arbalest

    Arbalest www.arbalest.net!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok.. en dan zal ik ook maar even zeggen welke series ik zoal leuk vind.. ;)

    Full Metal Panic! is mijn favoriet. Deze serie van 24 afleveringen is in Japan uitgeroepen tot anime van het jaar 2002, en dat heeft ie verdiend!
    Prachtige animatie en tekenstijl, gave actie, fantastiese humor, en noem maar op... ;)
    Full Metal Panic is verkrijgbaar op Regio 1 dvd, en die heb ik dus ook.. ;)
    Officiele Engels-talige site: www.full-metal-panic.com

    Dan is er natuurlijk Naruto... ook een fantastiesche serie waar ik helemaal aan verslingerd ben.. ;)
    DBZ n00bies.. ga deze serie kijken en je wil niet anders meer.. :p
    Officiele Japanse site: http://www.tv-tokyo.co.jp/anime/naruto/

    Verder... Onegai Twins. Een werkelijk prachtige serie van 12 afleveringen met een mooi verhaal en wederom fantastiese humor.
    De serie is een "vervolg" op de serie Onegai Teacher, wat ook al een hele leuke serie was.
    Deze serie ben ik de Japanse DVD's van aan het sparen... het enige nadeel aan die dvd's is dat er geen ondertiteling op zit.. :cool:
    Officiele Japanse site: http://www.please-please.jp/one2/index.html

    Een serie waar ik ook de Japanse DVD's van spaar is Scrapped Princess. Deze serie van 24 afleveringen heeft een mooi en meeslepend verhaal, maar is nog niet echt weggelegd voor de "beginnende" animefan, denk ik.. ;)
    Officiele Japanse site: www.sutepri.com

    @Istyrean
    Ranma 1/2 heb ik lang geleden gezien... Het is al een hele oude serie, maar wel erg leuk. ^_^
    Tenchi heb ik ook gezien.. ook leuk, maar niet echt de moeite van het kopen waard.. ;)

    @ TheFlood
    Mooi ogende series?.. ok...
    Full Metal Panic had ik al genoemd.. ;)
    Last Exile ziet er prachtig uit, en het is ook een leuke serie.
    Hellsing Is een redelijk oude, maar goede serie met een duistere sfeer..

    Ach.. er is ZOOOVEEEL op animegebied... dat is niet bij te houden.. }:]
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Hehe Full Metal Panic hoorde ik laatst ook ineens over en heb toevallig net ff de eerste aflevering gedownload. Last Exile zal ik waarschijnlijk ook gaan kijken alleen wist het me nog niet echt te boeien van wat ik ervan zag.
    Hellsing heb ik al compleet alleen nog niet gezien :p


    edit: Overigens ben ik op zoek naar Wonderful Days maar die kan ik tot nu toe nergens vinden. Dus als er toevallig iemand is die weet waar ik die vandaan kan halen?

    edit2: Owh lol ik had het over FullMetall Alchemist :) Nou ja ik ga ook ff opzoek naar Full Metal Panic dan.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  18. Arbalest

    Arbalest www.arbalest.net!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Fullmetal Alchemist ben ik ook aan het volgen ja.. leuk.. leuk! ^__^
     
  19. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja kheb van Fullmetal Alchemist alleen de eerste aflevering gezien. Net zoals met Full Metal Panic inmiddels.

    Ik ga Fullmetal Alchemist zowiezo helemaal volgen want 't ziet er leuk uit maar Full Metal Panic vond ik de eerste aflevering nog niet echt boeiend eigenlijk.
     
  20. Arbalest

    Arbalest www.arbalest.net!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt nog wel, Mien jongah! :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina