1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ach toch nog iets om weer terug te denken naar die goeie? ouwe tijd met de fillers ... ;)

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hij was weer goed! DBZ gehalte is onderhand erg hoog trouwens, maar het wordt leuk gebracht. Op het einde toch wel even met een dikke grijns op mijn gezicht (nadat ik me afvroeg waarom de ep toch zo traag was)

"We got authorisation" :+

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is waar, niks beters dan terug denken aan die heerlijke fillers nu het daadwerkelijke verhaal eindelijk weer op gang begint te komen. :+

Maar DBZ gehalte? :eek: Zolang een gevecht nog geen 10 aflevering gaat duren ben ik er nog niet bang voor. En we hebben de mazzel dat er geen "spirit bomb" aanval is, je zou er maar weer is 4 afleveringen op moeten wachten voor het kreng is opgeladen. :+

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tis meer dat iedereen elke keer maar sterker, sterker en sterker wordt.

Ik durf te wedden dat er een bankai II gaat komen :+

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Mwha nog niks gehoord over bankai 2. ;) zelf niet in de manga.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is in de eerste rits "echte" afleveringen uitgelegd : Captains en vice Captains mogen niet op volle kracht omdat ze anders de ballans verstoren. (Staat me bij iig) niks geen dbz gehaltes dus ;)

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jeps, daar heeft onze Nico gelijk. Maar toch, vind het nogal lame dat er van die 'Spirit Restrictions' zijn. Ze weten dat die Arrancers sterk zijn, ze weten dat dit een belangrijke missie is, en dan moet Matsumoto WACHTEN op bericht uit Soul Society?! WTF, dit is op het moment hun belangrijkste taak!

En die Modified Souls ook. Waar slaat het op? Ze kunnen toch ook een scene van 2 minuten er in steken waarin Uruhara gewoon die pillen er uit haalt, ze in een doos stopt en weer opslaat in z'n winkel. Klaar. Die Modified Souls fucken ook nog 's heel dat gevecht op. Die Arrancaro had gewoon met één Cero heel die Modified Souls kunnen wegblazen, maar nee, hij slaat ze neer met echt mega crappy animaties, met een snelheid van niks, ik had echt zo iets van... filler gehalte?

Verder vond ik het gevecht ook niet echt spannend. De gevechten waren té langzaam. Teveel gelul en te weinig actie. Natuurlijk is dat geklets tussen de gevechten goed enzo, omdat je dan beetje over die Arrancaro en Espadao hoort, máár, ik vond het iets te lang duren als je kijkt naar de gevechten.

Maar de volgende episode wordt vast heel leuk hoor! :+ Over twee weken... -_-''

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    121 is uit, ben benieuwd. :cool: En geef is een dubbele uber epi, ik kom niet genoeg aan mijn wekelijkse Bleach vitaminen op deze manier. :'-(

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb hem niet gezien en ie was niet slecht, alleen had ik wel veel DBZ flashbacks :+. Ook staat er in de nieuwe intro een paar (grote?) spoilers, maar dat is normaal denk ik.

Gelukkig gaan ze blijkbaar volgende episode een stukje vooruit in het verhaal \o/.

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    De intro niet gezien, skip ik meestal. :+ En het was een toffe epi imo, niet echt gebalanceerd maar dat zat erin. En hoop ook dat ze nu even een paar flinke stappen in het verhaal zetten, heb een beetje het gevoel dat er weinig ontwikkeling in zit.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Skip de intro ook altijd, tenzij het er een nieuwe is. Die zie ik altijd eens 1 keer :+.

Ze gaan volgende episode wel wat vooruit in het verhaal (een stuk of 5 manga chapters), zie maar naar de preview van volgende week ;).

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het intro gaf al dingen van wat nu net in de manga is ja.

Als je goed zag kon je ook de 10 espada's zien :cool: chillie Noitora _O_.

Anyway well vette ep ja, jammer dat grimmjow weg moest niet ;).

13. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    zeker mooie epi kan niet w8 op next episode :thumbs:

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vond de ep geweldig. Vooral Grimmjow vs. Ichigo i.c.m. die muziek :D

Ik begrijp alleen 1 ding niet helemaal;

Waarom ging Hitsugaya nou neer opeens? Hij had die Arrancar toch beat??

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die arrancar had toch zijn bankai door, hij had bijna geen bloemetjes meer immers, dat verklaard het.

16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, maar dan is zijn bankai toch afgelopen?

Hoef je nog niet neer te gaan

Mietje :cool:

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    wat een conversatie in de spoilers :9. Anyway dope epp en
    tousen

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dragon Ball Z gehalte is weer lekker hoog, alles gaat naar de tering en niemand van de normale mensen die zich afvraagt hoe het komt. Bij dragonball z werken ook halve planeten weggevaagt en de topografie aangepast.

Nou is de topografie infrastructuur geworden. Ik herriner me niet dat in de manga ook alles naar de tering ging. Ben heel erg teleurgesteld dat het met de anime deze kant op lijkt te gaan.

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Mwah ik vond dat wel meevallen. Paar gebouwtjes missen alleen wat onderdelen ;) Dat was al zo bij de eerste Hollows die langskwamen, alleen kon niemand dat zien. Daarna in Soul Society zijn er ook flink wat gebouwtjes gesneuveld ^^

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb best genoten, al is het onderhand wel simpel vermaak. Maar dat maakt Death Note weer goed :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina