1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Die Bounto deed wat ie ervoor ook deed, opvullen ;). Wees blij dat ze het niet zo hard doen als bij Naruto :+.

Het was weer een redelijk goede episode, zeker het einde welk me een nieuwe avatar opleverde :9.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond naruto eigenlijk beter hoor, ja het einde ja ik weet het maar dat kan maar 1 ding betekenen volgende week gaat ownen.

3. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik had het over het algemeen, niet over de episodes van deze week ;).

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja das wel weer waar dan, alleen bleach vandaag ging wat traag en nou'ja dat bounto opvulling ja voor de rest wel chille ep ook hoe uber ichigo nu wordt (in het echt bij die vaizards) ;)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 'm gezien ja. De 1e ook, dat is een uitbreiding op 't gevecht tussen Grand Fisher en Ichigo. Het 1e gevecht dan wel. De 3e moet nog altijd ondertiteld worden. Die wil ik zien! Bleach: Memories of Nobody

6. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Tja die komt over een maandje (of twee) als de dvd uit is.. Wachten dus! :'-(

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, oké. Da's best lang. Want de filmpjes die ik al gezien heb zagen er best vet uit.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb laatst een filmpje gemaakt van Bleach, moet zeggen dat ie goed gelukt is dus deel ik hem met jullie!

Bleach Weaker Than ME

Bleach Open Your Eyes

En tijdje geleden nog één gemaakt, veel plezier! \o/

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Is goed gelukt, maar best wel irritant dat je bij Weaker than me die "stemmen" er door hoort (geluidseffecten is niet zo storend). En is het gewoon geluk dat dat stuk van het liedje en die vuistenregen van Grimmjaw overeenkomen of is het zo geëdit :)?

Tipje voor volgende music video: probeer eens verschillende gevechten te nemen in plaats van een. Ik weet dat het veel meer werk is, maar nu lijkt het dat je gewoon een muziekje over een gevecht hebt gezet (ik negeer dan wel die (kleine) edits die je hebt gedaan, maar ik hoop dat je m'n punt begrijpt).

Edit: Om mijn punt/tip nog te verduidelijken: Ik vond dat bij Open your eyes de muziek niet goed overeen kwam met die muziek als je mij begrijpt.

Anyway, goed gedaan ;) :thumbs: en sorry voor de kritiek , maar iemand moet de muggen er toch uit ziften hé :+.

Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hehe. Is goed die kritiek. En bij Weaker Than ME, welke stemmen bedoel je? Op 't einde? Dat hoort zo he. En anders van Ichigo's Hollow, als hij vecht met die dolk-dude, daar vond'k 't gewoon vet klinken dus ja. ^^ En dat van de muziek bij Weaker Than ME is ook geen toeval, heb 't zo getimed. Heb daar ook meer aan geknipt dan je denkt hoor. Moet je die ep. nog maar 's kijken. Het gaat veel sneller, heb ook die zwart en witte herinerring scenes achter elkaar gezet, en niet tussen het gevecht door. Als je de ep. nog 's bekijkt, zie je goed dat ik alle slow-mo's, alle gesprekken tussendoor eruit gehaald heb enzo.

En Open Your Eyes is idd wat simpeler ja, maar heb die ook iets eerder gemaakt.

En 't is juist moeilijker om één video te maken van één gevecht, omdat je dan goed moet gaan kijken wat je wel/niet kan gebruiken en toch heel het nummer te gebruiken. Pak je meerdere gevechten zit je zo aan 4/5 min.

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    125 is uit. \o/ Ben benieuwd of het beter wordt dan vorige week.

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    it is ;). Heb hem al binnen en bekeken _O_

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Vond het wel een leuke ep alleen krijg ik zo'n sloom gevoel.... (geen idee wrm)

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Net gekeken en inderdaad erg erg gaaf.
    Ichigo toen hij volledig hollow werd zag er zóo cool uit, damn! :cool:

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mixed feelings over deze..

Wel tof dat ichigo weer een stapje gegroeid is, maar die anderen gaan echt nog veel te sloom om iets te kunnen betekenen. Ik wil (waarschijnlijk zoals veel anderen :+) zien hoe ichigo zijn nieuwe krachten ontwikkeld en asap Arrancar ass gaat whoopen.. Maar in plaats daarvan kwam er een nieuwe toevoeging in het verhaal over 1 of andere koning van Soul Society.. Like who gives a f#ck. Gaan waarschijnlijk nog veel eps overheen voordat Sado, Ichida, Hitsugaya, Matsumoto, Ikkaku etc. ver genoeg zijn om enige invloed in een battle te hebben.. =( Ben benieuwd hoe ze het boeiend willen houden tot de volgende belangrijke battle.

Trouwens, als de hele Gotei 13 er is om de boel te beschermen, waarom zijn er dan maar een paar die nu aanwezig zijn om te helpen. Elke Bankai (en Kenpachi) is dan welkom toch?

Ishida heeft inmiddels toch ook wel genoeg pijlen ontweken om een stapje verder te gaan? :cool: Ben het wel een beetje met Nightbringer eens dat het een soort traag gaat.

Ben tevens nog steeds van mening dat Orihime eruit geschreven moet worden, maar dat zal niet gebeuren.:+ Bleach blijft echt tof en er vliegen vaak de nodige bloedspetters in de rondte en dat is goed, maar waarom blijft de boel nog zo vaak veel te lief?! Nergens voor nodig. Alleen bad guys lijken dood te kunnen gaan en dan nog maar soms. Nu is Hinamori weer levend.. Terwijl ze na de laatste confrontatie met Aizen toch behoorlijk dood leek te zijn. Lang verhaal kort; kap eens met dat pussy achtige gedoe & laat eens iemand sterven. Klein vleugje Elfen Lied misschien :+

Damn die paar minuten per week is echt te weinig.. Meer eps ftw! 8)

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    beetje manga

JA er moeten idd doden vallen maar ik denk dat ze dat niet zomaar doen in naruto dede ze dit wel maar in bleach i doubt it, als je de manga tot zover gelezen heb zie je de nodige slachtoffers met dodelijke wonden eigenlijk gewoon dies dood maar die gaan het echt niet

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    @ Goiz. Over een paar eps. ben je waarschijnlijk van mening dat Orihime er niet uitgeschrapt hoeft te worden. ;)

En idd, er moeten doden vallen. In de manga valt er straks een serieuze dode, ga verder niet zeggen wie/wat/hoe/wanner maar 't is wel zo.

18. Ashavan

Ashavan Guest

Als ze maar opschieten met vechten. Heb het nu wel gehad met dat gehannes en geklep. En ik vermoed dat Sado degene is die de pijp uitgaat.

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Sado ownt :D hij wordt nog wel vet hoor, alleen is ie een beetje lame idd.

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kap is met de spoilers dudes :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina