1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  2. Cr1mson Bl0od

    Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ben vet nieuwsgierig naar hoe al die manga straks wordt omgezet in de anime!:+

    Ben nu bij manga 223...nog wat te gaan dus.*)
     
  3. Cr1mson Bl0od

    Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    bleachexile is ook goed trouwens voor manga download
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hele makkelijke site vooral omdat de DD (direct downloads) hebbe en geen omleidingen je kunt als je wilt zomaar 1 t/m de laatste downloade.

    Vraag me nu wel af waar die 229 blijft -_-''. Go quincy go !!
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als ik die plaatjes zo zie vind ik ze eigenlijk niet zo... Gelukkig maar dat ik nog een stukje uit de manga heb gelezen en weet hoeveel vette rommel er nog aan zit te komen ^__^

    Grote spoiler!
    Ikkaku anyone? :D









    [​IMG]

    !!
     
  6. Cr1mson Bl0od

    Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
  8. Cr1mson Bl0od

    Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie nog zulk soort filmpjes tegenkomen, *alsjeblieft* laat ze zien ik vind ze echt megagoed:+


    gomen nasai-na, goiz-san:)
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind dat heel dat bankai gedoe teveel op het Super Saiyan gedoe van DBZ gaat lijken. Byukuga zei dat maar 1 persoon in enkele generaties dat niveau kan bereiken (zie je de link al met SSJ?). Toch kan ineens bijna iedere belangrijke shinigame bankai... .)


    Dat filmpje over yumichika :+ en in dat ander filmpje doen die stemmen me denken aan knabbel & babbel :D.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  10. Cr1mson Bl0od

    Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das wel waar, maar goed, net als in dbz wordt vreemd genoeg de vijand steeds sterker dus ze moeten zeker niet achterblijven met hun 'current level':)
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Sowieso elke captain (oke, Zaraki niet :+). Maar nu beginnen de vice captains inderdaad ook.. En Ichigo dan. Dus wat dat betreft vind ik het nog wel meevallen eigenlijk.

    Maar ik vind een bankai sowieso wel tof. En ben ook zeer benieuwd hoe de battle met Ikkaku in de anime gaat worden :D

    Maar ik snap je verband wel een beetje inderdaad.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ikkaku is geen vice-captain :+. Ik vind de bankai gewoon te "mainstream" worden. Zou me niet verbazen als er binnekort nog iets sterker dan de bankai komt (Vaizard buiten beschouwing gelaten).
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    True & Touché :cool:
    Als ze die gevechten maar mooi blijven neerzetten i.c.m. goeie characters.. Dan ben ik in elk geval dik tevreden ;)
     
  14. Cr1mson Bl0od

    Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wi weer een gevecht zien van hitsugaya of byakuya, die zijn echt uber-goed:D
     
  15. Cr1mson Bl0od

    Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Shinji: Mataku, skatanai-na...Miru, Ichigo. Hollow no kamen, zanpakutou...ore wa 'vaizard'.8)
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk ut ook staat nog niet in de manga, maar als je die leest ishada ownt ook keihard, ichigo`s vader ook en die zal ook wel bankai hebbe neem ik aan urahara ownt ook maar daar zie je ook nog niet veel van, ichigo dat spreekt voor zich wat er mee gebeurd. Chad krijgt ook iets nieuws kan ik me nog herinneren. SSJ -> Realese sword lv 1 xD SSJ2 -> Bankai SSJ3 -> xD weet ik veel iets nog ubers dan bankia??
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Reactie op verloop van anime naar manga:

    Ik denk dat Ichigo gewoon steeds sterker wordt als Hollow. En dat ie straks binnen die Vazairdo krachten steeds krachtiger wordt. Wat Inoue en Sado krijgt vind ik niet echt boeien, maar 's wel oké. Ishida en z'n pa worden gewoon de bom, da's logisch...! Verder hoop ik dat Yamichuka nog wat shit krijgt, want Ikkaku (z'n grootste maat, op Ichigo na 8) ) is vele malen krachtiger. Owja, die ledier van de 13 Squads, die oude gozer, die mag ook wel 's gaan knokken! :cool:
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop gewoon een vet gevecht tussen Grimmjaw en ichigo waar ichigo zoals in de manga geownt wordt xD keihard
     
  19. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben net begonnen met kijken (ben bij episode :cool: en moet zeggen dat ik het wel leuk vind, ook mooie muziek alleen die hollows vind ik er een beetje lomp uitzien:)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, 't wordt veel beter, geloof me. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina