1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    echt wat is dit voor shit? Heb net de laatste 2 eps gezien en moet zeggen, kansloos. Hoop echt dat er wat gaat gebeuren want dit schiet niet op.

En wat is er nou boeiend aan dat kind? Ik wil ichigo in actie zien! :p

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Het zijn fillers :mad:

3. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    joh? ik heb al zo'n 60-70 anime serie's gezien dus je hoeft me niet te vertellen wat een filler is ^^

Had gewoon zin om ff te mauwen, laat mij O-)

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben na 9 minuten opgehouden met kijken, kan het niet aanzien. Zend dan een maand _geen_ bleach uit ipv de serie zo te verpesten.

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    AGREED totally 8)

Wat een bullshit deze laatste twee afleveringen. OMG endless arrancar's, als dat echt zo was dan was nu al die hele wereld nuked

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    't Is geen oneindige Arracner, hij kan zichzelf dupliceren. Maar 't is wel kansloos, da's waar. Heel kansloos. En inderdaad, beter zenden ze dan een tijdje geen Bleach uit. Want fillers zijn gewoon kut. Een filler stijgt zo ie zo nooit boven het echte niveau uit, dus ja.

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Het was niet richting jouw maar meer een snauw naar de makers :p

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    onderhand is een groot deel van deze serie suf aan het worden.....

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, vroeger was 't zo kei-gaaf. Die gevechten waren zó kicke. Zaraki Kenpachi. Hhmm, heerlijk dat gevecht! :9 En Ichigo die voor 't eerst met z'n Hollow vecht, tegen Kuchiki Byakuya! Joooow! :D
    Maar nu, mwoa, vond alleen nog maar het gevecht tussen Madarame Ikkaku en die Arrancer vet. Bij Ichigo vs. Grimmjow was animatie ook erg slapjes. En die andere gevechten van Hitsugaya en co. tegen de Arrancers was echt suf. Traag, saai, ongeinspireerd.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    We krijgen straks hetzelfde als met Naruto.... het is nu echt saai, maar toen en toen en toen en toen.....zonde :mad:

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Naruto draait juist weer bij, althans laatste epi was hoopvol. Maar het is inderdaad zonde dat ze die series zo laten afglijden. Ik heb nog wel hoop, genoeg gaaf manga materiaal dus het moet ooit weer is gaaf worden.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als met naruto toentertijd dan ;)

al moet Naruto zich wat mij betreft echt nog nodig bewijzen.

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ah. :+ En ja, Naruto heeft nog een flinke weg te gaan voordat ze het niveau van vroeger halen. Bij Bleach zijn ze op het moment helemaal de weg kwijt, meteen weer met fillers aan komen zetten terwijl er nog amper iets gebeurd is.

14. Ashavan

Ashavan Guest

Heb al het idee dat ze met fillers bezig zijn nadat ichigo voor het eerst Soul Society verliet. Die verhalen tussendoor met de Bounto e.d. had ik ook niet echt het gevoel een echt verhaal te volgen en dat het er maar tussen gepropt werd.

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb dat niet eeens gekeken. En ik baal ook dat sommige aspecten uit de filler arc er nog steeds inzitten. Fillers zijn sowieso gaar, maar als het normale verhaal weer verder gaat laat die filler-characters dan ook achterwege FFS! :mad:

Ik volg het nu ook alweer ff niet, ik merk wel weer wanneer ze weer ff normaal gaan doen. Jammer hoor, deze anime was echt tof imo!

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zeker. Toen 't net bezig was werd er alleen maar geroepen van: VET VET VET VET! :D

En nu veel commentaar op de serie.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kut ep.

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Bleach was kut klaar,

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    er is niks aan zonder ichigo

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik moet echt ophouden deze thread te lezen voor ik de laatste ep heb gezien, want zo heb ik er nog minder zin in :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina