1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is ie uit? Nou, 's wel eindelijk zeg.
    En heb nu ook de laatste 2 eps. weer gezien, en vond ze toch stukken beter dan de vorige (al dan niet filler) eps! Het is gewoon leuk dat er weer 's vooruitgang in 't verhaal zit. En ik had ook 't idee dat Ichigo z'n release iets lagner dan 11 sec. duurde. Of ik zat zou gekluisterd aan m'n schermpje, maar dat kan ik me niet voorstellen. :+

2. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand al de bleach movie gezien :D

EDIT mybaddd ><

Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    ;)

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    weer een mega vette aflevering. Ik wil de volgende ep en wel nu

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    139 en 140 staan er. 139 is van vorige week toch?

* Download op werk.
    * Kijken moet. ^^

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt :) 140 is van deze week.. En die is echt moddervet

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Mooi werk :cool:

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    140! Voor mij echt de beste episode tot nu toe sinds de Soul Society arc. Echt geweldig, alles kwam gewoon aan bod. Als ze dit niveau aanhouden dan is Bleach weer 1 van mijn favo series. Echt alles was perfect, de animatie, de art, de muziek, de dialogen. _O_

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Oe hij was weer fijn ^^
    Het leek trouwens wel hardcore tijdens die 'ene' aanval :9

Het enige wat ik zonde vond:

Er had echt keihard een Arrancar dood moeten gaan. Yammie of Grimjow (fuck hoe spel je die namen?) waren de beste optie geweest. Gewoon om de randjes wat scherp te houden. Ichigo is trouwens onderhand wel het mietje van het hele stel :+

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Een Arrancar dood door de Soul Society :+. Het hele punt van deze arc is dat Soul Society eigenlijk geen kans maakt zonder externe hulp :+.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Allemaal best:
    had dan de overige ledematen van Grimjow ook afgehakt, het eindigde nu allemaal te liefjes :+

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ben het wel eens met Kevf ja;
    Er had echt wel iets minder liefs mogen gebeuren. Ik had er goede hoop op dat er tenminste 1 arrancar dood ging, helemaal na zo'n uber aanval van Hitsugaya. Maar nee hoor, zelfs dat blijkt waardeloos. Beetje jammer want het was echt super gaaf gedaan, was het zeker wel waard geweest als die arrancar ook daadwerkelijk dood zou zijn.
    En Ichigo is inderdaad echt het mietje geworden, zwaardje in zijn hand en hij ligt daar voor pampus. :+

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Over dat Ichigo een mietje is (en niet geworden, was ie altijd al) ben ik het ook eens. Maar een arrancar kon gewoon niet neer gaan... Soul Society is gewoon te zwak en Ichigo te mietig :+.

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Spoilertalk! :+

SS is idd (nog) te zwak.. Als Ulquiorra niet kwam opdagen had Hirako Grimmjow wellicht kunnen slopen, maar dat weet je ook niet.. Ik vond het in elk geval wel mooi om te zien dat Grimmjow even op zijn plek werd gezet door een Vaizard :cool:

Trouwens, dit kwam voor mij wel als een verassing.. Vaizards schijnen de Arrancar wel te kennen, maar andersom niet... Grimmjow wist niet wat hem overkwam toen hij dat masker weer tevoorschijn zag komen. :D

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    @ goiz

Grimmjow was anders net zo verrast dat Hirako een cero gebruikte, was ook lache om te zien

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Toffe episode, maar het valt me op dat

Hirako nog wel een stuk sterker is dan Ichigo (beiden met masker). Jammer dat Ichigo zo zwak is zeg..
    En belachelijk dat die dude met 8 armen opeens weer leefde :mad:
    Uruhara is trouwens echt belachelijk :)

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hij leefde niet weer, hij leefde gewoon nog steeds. ;) En vond dat met Urahara juist wel grappig. Bracht een klein beetje humor in de ep en dat maakte het helemaal compleet. Ik miste nog 1 ding: Ishida!!! Wanneer komt hij nou eens terug? :'-( (en @ Willem e.d.: Nee, dat wil ik niet echt weten :9) Dacht met de aanval die Rukia bevrijdde dat hij er eindelijk weer was, maar het was dus Hirako (wat ook niet verkeerd uitpakte).

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ishida is te emo, oprotten met die gast. :+ En Uruhara is super gaaf juist imo, blijft zijn droge humor behouden terwijl hij toch serieus bezig is. Hoop echt dat we hem nog "echt" in actie te zien krijgen.

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij is Hirako niet veel sterker dan Ichigo met masker hoor.. Ichigo kan dat ding alleen niet zo lang op z'n kanis houden. Maar de tijd dat het hem wel lukt is hij lekker bezig :cool:

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Vergeet wel niet dat Ichigo in bankai was met z'n masker en Hirako was nog in gewone vorm (niet eens shikai)... . Ach ja, binnekort *CENSUUR* en dan *CENSUUR* *hé wat, XBW heeft geen love smiley? schandalig* :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina