1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dood! sterf! Bloed! ingewanden! gebroken botten en uitgestoken ogen!!!

of ga ik nu te ver? :9

Maar serieus ik snap niet waarom er steeds zoveel kwaliteitsverschil moet zitten in die eps. De ep van gisteren was echt heerlijk, waarom niet altijd zo?

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Agree.

Verder weer eens een hele toffe ep :thumbs:

3. Near

Near L's opvolger.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo iets zoekt kun je de anime's: Elfenlied en Berserk proberen.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vergeet hellsing niet ;).

Ma'ja het is eigenlijk wel zonde, voelt soms zo langdraadig en onnodig gerekt.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Beide al gezien. Elfen Lied vond ik trouwens maar middelmatig...een grote hoeveelheid bloed doet het hem niet alleen. Berserk is echt één van de beste series ooit!

6. Near

Near L's opvolger.

Leuk Bevonden:
    0
    Hellsing

Klopt maar het einde van Hellsing is ook nep. Als je een lompe Hellsing wilt moet je zoeken naar de OAV's. Die zijn veel beter of lees de boeken ervan.

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    weer een nieuwe epp, en een nieuwsbericht van DB. Wat denken we deze keer , weer een troll of deze keer echt?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tis deze keer wel een verdomd lang nieuwsbericht :+

Ik durf er deze keer geen uitspraak over te doen.

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    die gedachte heb ik hier ook :9. anywy nieuwe epp was wat gerek voor de vakantie , laatste stuk was cool

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Lees de manga ;)

Moet de nieuwe bleach nog ff cheke doe ik wel als ik klaar ben met de post (werk). Heb er weinig hoge verwachtingen van.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als ze het meende, waarom zouden ze dan de Bleach van deze week gereleased hebben?

Maar als ze het menen, dan sta ik achter hun. Wat zij doen is nu eenmaal illegaal (en hier links naar DB posten is eigenlijk tegen de regels als je weet dat Bleach (en Naruto?) gelicenseerd is in de Benelux) en het verbaasd me al lang dat ze zolang mee gaan.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Je staat er achter maar maakt er wel gebruik van hmmmmm hoe kom je dan nog aan je wekelijkse portie bleach? ;)

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Tuurlijk maak ik er gebruik van, alhoewel ik ze (vorige week ook) nog moet zien :+.

ik sta achter het feit dat ze zouden staken omdat heel wat users DB in groter gevaar brengen door hun releases te verspreiden op streaming sites. Anyway, de uitleg staat in het nieuwsbericht en ik geef ze volkomen gelijk als ze om die reden gaan staken (betwijfel wel hard dat ze dat echt gaan doen).

En m'n echte wekelijkse portie Bleach komt van de manga (de anime kijk ik al lang niet meer wekelijks) :+.

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Klinkt meteen weer zo negatief met het woord 'gerek'. Ik vond het juist een hele coole ep, van begin tot eind. Misschien omdat ik de manga niet lees en echt niet weet aan welke kant (...) nou hoort. Die flauwe grapjes tussendoor waren ook weer top imo. :)

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees ook geen manga.. Maar iets teveel gelul iets te weinig actie momenteel , wil nu wel weer een goed gevecht zien.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    @the only ego,
    Volgens mij heeft pegas het al gezegt ;) maar don't worrie straks smeek je voor een stukje verhaal. (zoveel gevechten kome d'r straks)

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Naja, ik vind dat bij de meeste gevechten wel een achtergrond verhaal hoort. Dat maakt het alleen maar leuker. Dat vechten hebben we net gehad (Ichigo, Ishida) dus vond ik het goed dat ze er even drie kwart ep verhaal tussen gooide om nu weer verder te gaan met de gevechten. :)

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    i know, maar had het al iets meer in deze ep verwacht.

19. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wie is die Kaien precies, ik neem aan dat die flashbacks ook gewoon aflv. waren? Heb 'm nog nooit eerder gezien. Of ik heb een heel slecht geheugen of ik heb een aantal aflv. gemist.

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hij is inderdaad al eerder in de serie voorgekomen, maar toen volgens mij ook al in een flashback. Valt niet heel veel meer uit te leggen dan er in deze ep is verteld. Het was een vice-captain die in een hollow veranderde en gedood is door Rukia. Daar heeft ze echter altijd spijt van gehad omdat Kaien zo geliefd was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina