1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar Bleach heeft nog altijd Matsumoto \o/

Omg wat een jopen! :+

2. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Nieuwe ep.

Eentje om over te slaan en te wachten tot volgende week. Die lijkt me wel weer tof. Dit was rekken en hier en daar zelfs irritant. :mad:

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    vind peche en vriend echt rete rete rete irritant. Nel is cool though :D

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Toch even downloaden. Ik snap echt niet waaorm er matige eps. uitblijven kunnen komen?! Willen die makers niet ook 's een vette ep. maken? :eek:

5. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond die van vorige week (ep 155) anders wel goed hoor! ^^

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond deze wel grappig, al haalt het de humor van Nel helaas niet. Maar goed, hopen dat Nel binnenkort weer in actie komt!

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eens, ik zou hem bijna een 5 geven O-)

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Best vermakelijke epi.

Eindelijk wat nieuwe skills voor de verandering. Hopen dat Sado's gevecht niet al te saai wordt.

9. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    toffe ep inderdaad :D Weinig gerekte zooi en the bitch got owned :cool:

Alleen dat mormel bij Ishida blijft irritant. Gelukkig was hij niet veel aanwezig in deze. Vind de muziek die gekozen is bij Bleach trouwens ook altijd heel tof! ^__^

Wordt weer eens tijd voor dubbele epi's. Ik heb pas weer ff zitten googlen voor Bleach afbeeldingen, maar ik zag alweer dat er voor mij nog een aantal spoilers tussenstaan, dus ben weer gekapt. Wel benieuwd though! :)

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    amen goiz, dubbele eps for the win. gave epp weer.En idd die gozer bij ishida mag per direct het leven verliezen

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind Nesche eigenlijk wel tof worden. Wat een kloothommel is dat zeg. :+ Maar ik wil meer vette actie, nieuwe skills en kwaliteit. Dan is Bleach echt gaaf. :<

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Beetje respect voor de quincy :). Vind hem best wel vet eigenlijk. (alleen is noitora vetter :+)

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel weern een cool gevecht alla Byakuya en ishida, die gewoon cool blijven tijdens het gevecht. Al is die true form van Chad ook wel super vet

kan ie nou trouwens ook aarde manipuleren ofzo ? , die flashback leek daar wel beetje naar te wijzen

edit: Nightbringer, ik heb het over peshe damn die gozer is te irritant. Ishida is vet :9

Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat ben ik met je eens, doet me aan jarjar binks denken met star wars. xD (oftewel fucking irritant)

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Vond de ep. echt te triest voor worden. :'-(
    Seele Schneider, ik vond dat verschrecklige Duits van de Bounto's al erg maar dit spant echt de kroon. :emo:
    Het moment waarop Sado zijn ware krachten toonde ging ook nergens over. Je ziet wat rook, hoort een of andere muziekje en opeens heeft Sado een schild. Leuk... =( Denk even na. Elke release, groot of klein was bijzonder, en dat waren dan nog Soul Slayers. Sado is altijd al de zwakste geweest (door zijn gebrek aan Shunpo e.d.), dan mag zijn 'uber-release' wel wat in huis hebben. Vond dat zwaar tegenvallen.
    Om even verder te bitchen, in de manga, ging het ongeveer zo:
    KAAAABOOOOOOM RATAMDADAMBATAMPADAM GRRRRRTTTTKKKDOOOOOMMMMM
    EXPLOOOOOOOOOSIEEEEEEEE

met reactie van de lezer:

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG \o/ :eek: 8) :cool: :D \o/

bij de anime had ik bijna:

Heb ik de eerste keer dat hij releaste nou gemist? :eek: Had 't in godsnaam nou in de volgende ep. gestoken als enorm episch moment, dit sleog nergens op.

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja, de kwaliteit is zeker niet wat het is geweest. Maar ik vind het desalniettemin toch leuk dat ze weer is nieuwe skills krijgen.
    Ik denk ook niet dat we ooit nog de pre-filler kwaliteit terug zullen krijgen.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Het is wel leuk dat er nieuwe skills komen zeker, maar van Sado, die eindelijk IETS kan worden, hadden ze 't wel iets spectaculairder in beeld mogen brengen... :{

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eens dat zit er niet meer in. Bleach is voor mij een soort gtst van de manga geworden. Tis er op en je kijkt er naar (dat geldt voor mij niet voor GTST!!), maar je weet dat er beter is.

Die release van Sado vond ik persooonlijk wat mager en dat schild enigzins gay. Had hem laten muteren/vergroeien aan zijn arm tot over zijn hoofd oid. Beetje in de trant van de hollow van Ichigo. Nu staat ie daar met zijn roze schildje :+
    Het gevecht met Ishida was zeker ok. Ik erger me echter wel aan die spaanse deuntjes |:-

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Eenst met Kevf. Sado had er van mij wel wat eerder uit gemogen. In plaats van hem had er van mij nog wel iemand uit SS meegemogen om wat herrie te schoppen daar. Iemand als Byakuya of Kenpachi. Sowieso moet Kenpachi weer eens komen matten ergens :cool:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nee he
    type hier op mijn werk sado in op google-afbeeldingen.......niet doen :mad:

grrr zit hier nog wel als externe kracht.....

edit: dit komt toch niet over?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina