1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja helemaal met je eens ik heb nog wel lopen flippe tegen je omdat sado dat had xD.

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Costume party!

Weer tijd voor wat plaatjes:)

:D

3. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Goiz dikke pervert !!

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Altijd :cool:

Nog wat funny ones:

En nog een bad-ass Hollow-Ichigo:

^__^

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Haha geweldig. :cool: Vooral de vrouwen. :+

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Lol, wel vette plaatjes dat wel ;).

Hopelijk wordt deze weeks ep een stuk intressanter zeker rond chad. (ik weet wel wat er gebeuren gaat ma'ja...)

7. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog wat in te halen, heb het de laatste tijd heel druk gehad met werk en andere zaken, maar ga binnekort weer beginnen

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    wat een meesterlijke ep.

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Viel toch wat tegen met chad en z´n armpjes hoe het was uitgewerkt, post zo wel ff in een spoiler hoe het er in de manga uitzag :).

Manga spoilers, van deze ep!!

Zie het niet als gebitch, had er gewoon meer van verwacht XD.

Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    omg seriously. Wat een gezeik weer, dus jij wil zeggen dat de manga vetter is, imo blijven ze gewoon zeer true aan de manga in dit geval met uitwerking. en nog is het niet goed..

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond het geen verkeerde episode. Geloof wel dat het budget wat gedrukt is.

Linkerarm is in ieder geval super gaaf, ook erg tof die aanval waarmee die die gast finished. En die nieuwe arrancar is awesome! _O_ :cool:

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Budget gedrukt? :eek: Waarom dat in godsnaam? Bleach is immens populair. De manga, de anime, figuurtjes, games, soundtracks.... kleding..
    ..

@Spoiler: Dat riepen Lars en ik al ja. :+

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop snel dat de fillers er weer aankomen ;).

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het gewoon een continue kinderachtige herhaling van gezeik vinden.

Blijft de anime trouw aan de manga qua beelden en wat er gebeurt, nee dan had het vetter gemoeten. Is de anime net iets anders dan is het weer niet trouw aan de manga.

Der is een manga topic, als er dan toch altijd wat te bitchen valt doe het dan gewoon daar ?\

maargoed ik heb het al zo vaak gezegd, gebeurt toch niks mee

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Neen, is geen kinderachtige herhaling van gezeik. Dit was echt een ep. waar ik naar uit keek. Sado die z'n ware krachten gebruikt, échte introductie van Noitora. Damn, dat móest wel super worden! :9 De ep. was niet verkeerd, maar had er veel meer van verwacht. Bedenk even dat de manga. een zwart/witte statische tekening is. In de anime komt daar kleur, animatie en geluid bij. Om dan nog niet het OMG-niveau van de manga te ontstijgen vind ik gewoon slecht. Ik maak de serie niet en heb geen idee hoe dat zou zijn, maar kijkend naar vorige episodes kan ik me niet voortellen dat dit team geen super afleveringen kan maken. Vroeger werden ze ook op wekelijkse basis uitbracht en vond ik ze stukken beter dan de eps van nu.

Je zegt dat het manga topic er is om te bitchen. Dus wij moeten in het manga gaan bitchen dat de anime minder goed in dan de manga? Worden we daar vast doodleuk verwezen naar het anime topic, want op de anime hebben wij kritiek. Sinds de anime voortvloeit uit de manga lijk het me logisch dat er hier geklaagd word.

En je hebt het al zo vaak gezegd? Dus als jij vaak genoeg zegt dat je het maar gezeik vind betekent dat dat er maar ergens anders geklaagd moet worden? Ik heb een mening. Het verkondigen en goed uitleggen van je mening word hier op XBW zeer op prijs gesteld dus laat mij dat a.u.b. lekker doen.

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Maar diezelfde mening keer op keer, week in week uit, herhalen en altijd maar negatief zijn wordt na een tijdje ook vrij irritant. Na een tijdje moet je het denk ik maar gewoon loslaten en accepteren dat jij de manga leuker vindt en leuker zal blijven vinden. We weten het namelijk onderhand wel...

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar wat je er van wil verwachten , op basis van de spoiler vind ik het werkelijk bs te zeggen dat die scene slecht is uitegewerkt. Ze hebben gewoon de manga vertaald naar bewegende beelden, dat manga lezers dan tussen de plaatjes meer hadden verwacht is een ander verhaal maar staat er los van. Dat is net zoiets als een game zo ophypen dat ie altijd tegen gaat vallen.

Nee ik zeg dat het manga topic bedoeld was om de manga de hemel in te prijzen etc. Het enige wat hier nu schijnt te gebeuren is " manga is geweldig anime zuigt" en dat dan bij iedere epp

Nee het gaat er om dat om deze exacte reden er 2 topics zijn aangemaakt, een anime en een manga. Maakt me werkelijk geen ruk uit wie wat leuker vind. Maar de manier waarop dat echt iedere aflevering geuit word is ronduit irritant. En der is al zo vaak verzocht vergelijkbare discussie te verplaatsen naar het manga topic.

@ wooffa : exact

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gezellige discussie :)

Ik vond de ep zeker wel goed, leuk om te zien dat Sado eindelijk een beetje evolueert.
    Die finishing moves met die schedel was echt super

Ik voorspel, zonder de manga te hebben gelezen, echter wel het volgende. Ze gaan weer één voor één afvallen verslagen worden totdat Ichigo overblijft, misschien Sado wel als eerste. Uiteraard gaat er niemand dood. Vervolgens komt Ichigo met een vette eindbattle met Aizen red Inoue en neemt dan alle gewonde vriendjes weer mee naar huis.

Ik ergerde me trouwens wel aan die spaanse namen voor zijn armen!

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    die spaanse namen zijn juist cool, fits the whole spanish theme :p in deze arc.

denk trouwens dat er nog wel wat andere captains binnenkomen en dat het niet alleen ichigo is. Wat me wel duidelijk lijkt is dat sado nu een probleem heeft

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Denken we dan anders over, want ook die spaanse deuntjes kan ik niet aanhoren :p

Kapachi! En ik wil Jin eindelijk eens zien vechten :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina