1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LOL die vind ik juist weer vet :p. En zaraki kenpachi zou z`n opwachting wel weer is moeten maken imo. Hij houd toch van extreem zware gevechten ?. Dan lijkt me dit de uitgelezen kans

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben nu aan het downen.. Ben benieuwd :D

Maar wtf is Bleach 158 v2??

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    2de versie van die episode natuurlijk ;) :+. In de 1ste versie zal een of een foutje zijn geweest (zin niet ondertitelt, ergens geen geluid,...).

4. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik download de 1e nu. Maar goed, als dat verder niemand echt is opgevallen laat ik het maar zo :) Thanks.

//edit; ah gelezen:

5. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Jawel, ben het ook zat. :cool:

Je hebt meningen en je hebt zeikerds.. Jij bent een beetje een zeikerd ;)

Daarnaast het denk ik het allerbelangrijkste verschil dat je als je de manga leest alle gebeurtenissen voor het eerst (!) ziet. En dan zit er geen kleur of geluid bij dus maak je een beetje je eigen voorstelling ervan. Als je dan de anime gaat kijken weet je allang wat er gaat gebeuren, dus bij deze ep (2 verassingen voor de mensen die de manga niet lezen) ook. Daar komt dan nog bij dat de kleuren of misschien zelfs geluiden in jouw belevingswereld heel anders zijn geweest waardoor dit sneller zal tegenvallen.

Als je de manga niet leest en elke nieuwe aflevering weer verrast kan worden is de anime (zoals deze ep) super!!

Dus misschien moet je stoppen met de manga? Beter voor je stressniveau ;)

Dan nog even de vraag of je niet dingen wil gaan spoilen voor anderen. Mensen die de manga niet lezen weten niet wie dat is en hebben daar misschien nog geen behoefte aan.

Met andere woorden: klik!

Indeedo.

-----------------------

Over de ep: Wat een aanval van Sado :| Damn. Super om te zien en om te beseffen dat de nieuwe Arrancar (Espada) helemaal belachelijk tough moet zijn! Weer een episode op hoog niveau! _O_

6. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Triple.. :| Oh well..

_O_

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    \o/ noitora !! :D

Laatst bewerkt: 6 feb 2008
  8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die's oud! 8)
    En lol, ik heb daarnet nog even die laatste ep. gekeken en ik vind hem stukken beter dan de vorige hoor. Stem van Noitora, wat niet in de manga zit, vind ik erg goed. Had die stem niet verwacht, maar klonk toch erg goed.
    Zonder verder veel te verklappen snappen jullie toch wel dat de volgende ep. knetter hard moet worden? Sado tegen deze Noitora, of krijgt Sado gelijk slaag en niemand iemand zijn plaats in?! :eek: We will see.

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    damn willem en ik dacht dat ik slecht in uitleggen was :p.

Nog ff een vet plaatje:

Laatst bewerkt: 6 feb 2008
  10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    simpele gok : sado word volledig in elkaar gemept, en wordt dan vlak voor de genade klap gered door iemand.

Reden : tis een anime :9 dit soort plot twists zijn onvermijdelijk + ik wil ook wat captains als bijvoorbeeld Kyouraku Shunsui / soi fon is een beetje aan het werk zien.

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    om langzaam iets nieuws te introduceren ;)

Over deze episode : [​IMG]

pesche en die andere dikke malloot : [​IMG]
    en vooral : [​IMG]

[​IMG] die toch eigenlijke trieste bankai van rengi. Als je hem vergelijkt met andere bankais is ie niet bijster sterk /snel

en dan orihime leuk een aardig maar [​IMG] en laat even wat toffe gevechten zien (al was die bitchslap natuurlijk tof :D)

Over noitora. tis duidelijk tegen wie gematched is. Dat kan maar 1 iemand zijn : Zaraki kenpachi

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, geweldige plaatjes. :D _O_ Urahara ftw. :cool:

Moet de ep nog kijken. Zo maar eens doen.

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Alle espada's komen over het algemeen over met de captains. Zie ulq en buyaka iets, die halve ninja arracnar etc etc :)

Veel komen overeen :).

Moet zelf de ep nog niet zien, ben even té lui om te bitche xD.

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    true maar niet iedere arrancar is nu al zo duidelijk tegen over een captain gepitched als noitora nu is

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Er lopen er veel duidelijker rond dan Noitora hoor, wacht maar tot dat je ze in actie ziet.

16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    haha, nice post, ego :D

Over de overeenkomsten, check dit :eek:

8)

Ep = downloading :)

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    laat ik dan ook maar weer 30 episodes binnenhalen, ik loop inmiddels wat achter 8)

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ep was wel aardig, maar de post van ego just about sums it up. Renji heeft echt de loserbankai uit de loterij getrokken en verder was er redelijk veel onnodig gelul. Maar al met al leidt het allemaal wel weer ergens naartoe. :)

Aan de previews te zien hoeven we van volgende week niet heel veel te verwachten, maar bleach blijft wel genieten imo. Kijk uit naar de 'echte' gevechten! :D

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vond het best een vermakelijke episode, tot Noitora uit beeld verscheen! :+ Alles aan Noitora was goed in deze ep. Zelfs toen Sado weer ineenzakte kon ik een lach niet onderdrukken, helemaal niet toen Noitora zijn wapen tegen de hals van Kesla (Tesla?) zette.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Noitora FTW of niet willem :D.

sayzel is er xD begin van de horror mensen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina