Neen, is geen kinderachtige herhaling van gezeik. Dit was echt een ep. waar ik naar uit keek. Sado die z'n ware krachten gebruikt, échte introductie van Noitora. Damn, dat móest wel super worden!
De ep. was niet verkeerd, maar had er veel meer van verwacht.
Bedenk even dat de manga. een zwart/witte statische tekening is. In de anime komt daar kleur, animatie en geluid bij. Om dan nog niet het OMG-niveau van de manga te ontstijgen vind ik gewoon slecht. Ik maak de serie niet en heb geen idee hoe dat zou zijn, maar kijkend naar vorige episodes kan ik me niet voortellen dat dit team geen super afleveringen kan maken. Vroeger werden ze ook op wekelijkse basis uitbracht en vond ik ze stukken beter dan de eps van nu.
Je zegt dat het manga topic er is om te bitchen. Dus wij moeten in het manga gaan bitchen dat de anime minder goed in dan de manga? Worden we daar vast doodleuk verwezen naar het anime topic, want op de anime hebben wij kritiek. Sinds de anime voortvloeit uit de manga lijk het me logisch dat er hier geklaagd word.
En je hebt het al zo vaak gezegd? Dus als jij vaak genoeg zegt dat je het maar gezeik vind betekent dat dat er maar ergens anders geklaagd moet worden? Ik heb een mening. Het verkondigen en goed uitleggen van je mening word hier op XBW zeer op prijs gesteld dus laat mij dat a.u.b. lekker doen.
Klik om te vergroten...