1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    :'-( :'-(

Welke episode zitten we nu, zo weet ik toch welke episode ik moet zien moest ik het ooit nog eens willen inhalen.

2. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heel Bleach bij gekeken en moet zeggen dat het vrij middelmatig was. Maar goed, de manga was toen ook middelmatig (en nu ook nog een beetje). Maar het rottigste van al is dat ik weet dat het voorlopig alleen nog maar slechter gaat worden :'-(. Bereid jullie maar al voor op de langste gevechten ooit in Bleach... .

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En toch vond ik het weer een leuke ep vandaag. :) Zo te zien volgende week ook weer...

Met de introductie van 'nieuwe' espada? En weer stukjes met Ichigo en Nel. :cool:

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vond de aflevering best leuk vandaag! :eek: De flashback was wat 'zucht', wéér een flashback. Deze keer vond ik 'm echter wel leuk gaan met het verhaal. De scène dat Rukia aan het wapen hing van deze Espada vond ik erg mooi gedaan, tegen mijn verwachtingen in. Vond het helemaal geweldig hoe dat ene hoofd aan het roepen was en Aizen haar lekker negeert! :cool: Lékker. :9
    Kijk uit naar de volgende aflevering, zag wat nieuwe gezichten (al ken ik ze wel van de manga).

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    *eenst met Willem. Vond het afgezien van de /wrist flashback leuk. Jammer dat het maar 4 minuten in totaal was ofzo. :+

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik werd trouwens wel gek van het eeuwig herhalen van wat er tussen Espada n.9 en Rukia gebeurde, met name de voorgaande afleveringen. Elke aflevering begon er mee, stuk of 5 ofzo (5 weken dus) en nú is het eindelijk 's afgelopen. :+

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mooie plaat

Deze vond ik wel het posten waard:

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dan zie je meteen hoe Bleach écht tot zijn recht zou komen. Shilderachtige landschappen en personages met veel kleuren en diepgang, zoals in Samurai Champloo. Dan zou Bleach (tot 63 :+ ) echt mijn fávoriete serie zijn!
    Die gewaden zijn zo cool bedacht/in een nieuw jasje gestoken door Tite Kubo! :eek: Moet je dat nou zien! De standaard zwarte, dan het witte kapiteinskleed erover met daarover nog een persoonlijke touch. Móói!

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dope epp weer, volgende word volgens mij nog relaxter. En wat blijft rengi toch een beetje een nerd :9

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Krijg zo'n wannebe ichigo gevoel bij hem om een of andere reden. xD

Vond het wel een toffe ep, gaat steeds beter :D. (enigste mindere was dat van rukia weer herhaalt werdt -_-...?)

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Rengi voelt een beetje als een slap excuus voor een vicecaptain, als je hem vergelijkt met Madarame Ikkaku bijvoorbeeld. Aan de andere kant met zo`n strebertje als rengi weet je het nooit

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Zekere toffe ep! Gebeurde best veel als je het vergelijkt met de voorgaand epi's!

Viel wel mee toch? Vond het deze keer niet zo vervelend omdat het maar heel kort was. En het een beetje overkwam dat Ulquiorra en that pink haired dude dat aan het vertellen waren aan Ichigo en Renji.

Ik ben weer even op zoek gegaan naar een oude post op een van de vele Bleach forums, en bij het zoeken stuitte ik op zoveel ongeloooflijk vette zooi (vette zooi die in de anime waarschijnlijk over een jaar ofzo een keer aan de orde zal komen), dat ik me bijna niet kan inhouden om de manga maar weer eens op te pakken. :eek:

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    dont go to the darkside goiz :9

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Die lul heeft er wel voor gezorgt dat ik de hele manga weer heb bijgelezen. 8)

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    lol er zijn genoeg dingen die me bijna overtuigen ook te gaan lezen :9. Resist temptation :+

16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    I will resist :cool:

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat zegge ze allemaal ;).

Al is de manga nu best wel boeiend eigenlijk... (*hint hint* )

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Best boeiend is dan nog zwak uitgedrukt :p

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
  20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Manga nu boeiend? Dan zijn jullie ook niet veel gewoon :+.

@ Goiz: Heb jij mijn vorige avatar geript en bewerkt? :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina