1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cr1mson Bl0od

Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe epi was zo cool! al hail hiyori!:lol: die meid is echt gewoon supr!

Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Manga:
    Juist de RAW eens bekeken van 260 en het ziet er naar uit dat in de volgende chapter het echte gevecht van Sado gaat beginnen *).

Is er niemand die een topic over de manga wil maken? Waarom ik het niet zelf doen? Ik ben zeer slecht in het maken van dingen zoals een startposts :+.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Manga
    Deze was weer vet ik begin die chad nu wel vet te vinden Shield of the Gaint ofzo, en left arm of the devil. Het heeft allemaal wel wat :D

Ik wil er wel 1 maken maar ik jat eigenlijk liever alles van deze topic en zet i.p.v anime manga erbij... Want sommige plaatjes etc komen uit de manga die je hier ziet. (als het mag van goiz ^^)

4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Aflevering 112 was cool! Bleach is weer zo leuk dat ik ongeduldig ben voor de volgende episode.

Ik hoop dat Ishida en Ichigo nog wel samen kunnen vechten.. Of zou Ishida echt niks meer met Ichigo te maken willen hebben?

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Anime 112

Vond 'm ook erg mooi ja! Ondanks veel gesprekken bleef hij toch boeiend, omdat er echt iets belangrijks werd verteld. En of Ichigo en Ishida nog iets met elkaar te maken krijgen, ik weet 't natuurlijk al, maar wat denk je zelf? ;)

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    MANGA SPOILER

Ichigo is niet nou`ja een member van soul sociaty (of hoe je ut ook maar spelt) maar gewoon een death god die niet bij daarbij hoort welke sqaud dan ook . Maar ichigo is ook een Vaizard volgens mij dus het mag nog wel. (wow wat ben ik slecht in uitlegge xD sorry)

7. Dark Knight

Dark Knight Vulcanus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop enorm achter en ik wil toch maar weer eens Bleach kijken. Waar kan ik alle afleveringen vinden?

P.S. Niet in pocketpc formaat aub.

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zie main-post voor download sites.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je kant 't best naar www.dattebayo.com gaan. Alleen gaat dat vanaf 51. Weet natuurlijk niet precies waar je bent, maar daar zit je goed vanaf 51.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hé, voor de mensen die de manga lezen en verder zijn dan waar de anime nu is, bedenk gewoon ff hoe vét de volgende aflevering wordt!

Manga:

We krijgen dus de Vaizardo én de Arrancaru te zien, met als hoogtepunt natuurlijk Ulquiorra. Ik vond hem er in 't stukje na de laatste episode wel érg witjes uitzien, maar ja, wen ik wel aan!

Owja, zie mijn signature! \o/

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Manga:
    Ik hoop gewoon dat in in de volgende episode Matsumoto in schooluniform te zien krijgen :D (de end-credits buiten beschouwing gelaten hé) Geen enkele Vaizard of Arrancar die daar tegen op kan :+.

Mooi sig :thumbs:, Ichigo tegen Zaraki?

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wat is dat in je Sig willem xD ik kan het niet zien :p moest ik er nu 1tje maken???

Volgende ep wordt idd wel vet ;).

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, daar heb je misschien wel een beetje gelijk in! 8)

En m'n sig is Ichigo vs Byakuya, maar ik had liever ogen van Ichigo erop dan die van Byakuya. Dus ja, en nu zie je natuurlijk wél Ichigo en blijft zijn tegenstander misschien wel een raadsel! :+ Is van een manga afbeelding, maar dan ingekleurd.

Wat 't is, zie boven je! En néé, nú moet je geen sig. meer maken nee! 8)

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Bleach meets VG cats :D

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    haha hoe vet :9

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe bleach folks :)

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hij was weer vanouds goed :)

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    :mad: zonde dat sado nu nog zo kut is.

Manga Spoiler (denk erom het zijn screens klikt niet als je niet over de manga wilt weten)

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Bleach was super, die Arrancar is zooooooooo vet. :cool:
    Kan nu echt niet tot volgende week wachten, het is weer als vanouds zoals Conq al zei.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben 'm nu aan 't downloaden, maar omdat ik nogal veel bezig ben op de PC gaat dat ook enorm traag... En of ik vandaag nog tijd heb is een tweede. :+ Morgen ben ik rond 1 uur thuis, dus heb dan alle tijd!

Die strip is erg grappig ja, alleen jammer dat Ichigo een Abarai Renji Ban-Kai heeft. Maar verder erg leuk! Ook de naam van z'n Ban-Kai. Ratten Morgenster! 8) Like, WTF! XD Ik zie 'm al zwaaien met dat ding. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina